אביגיל מאליק ס'ההה
יצא מכוער מודעת לזה....

וואן שוט אביגיל-זאין

יצא מכוער מודעת לזה....

וואן שוט אביגיל-זאין
מנקודת מבטה של אביגיל
"תירגע י'שמן" צעקתי "מה יש לך כולה אבן תעזוב אותי" אמרתי כשוטר שמן רץ אחרי רצתי בכל חוזקי המשכתי לרוץ והפנתי את מבטי לאחור ופתאום נתקלתי בבחור אחד שאיני מכירה "את בסדר ?" "כן אני בסדר סליחה " אמרתי והמשכתי לרוץ "רגע" נשמעה צעקה מאותו הבחור הפנתי את מבטי אליו בהבעת פנים מופתעת "מה?" שאלתי "את לא מכירה אותי?" שאל "אני אותך?" "לא, לא מוכר" "את באמת לא מזהה ?!" לא, אני לא מכירה אותך " "אז.. אני זאין החתיך והמוכשר מוואן דיירקשן" ענה וטיפה חש צחקקתי מעט "ו… מה אני יעשה עם המידע הזה?!" שאלתי "סתם " ענה ומה שמך שאל ? "אני אביגיל לופז היפה והמהממת ממשפחת לופז חחחח" "טוב אני חייבת לרוץ הביתה אז.. ביי" "למה מה עשית הפעם" שאל "אני? מה? מאיפה אתה יודע בכלל?" אני גר פה וכל יום אני רואה אותך מסתבכת עם השוטר הזה אז מה עשית הפעם?" "אמ… אני לא רוצה לדבר איתך כי יש לי דברים הרבה יותר חשובים מלדבר עם זרים!" "אבל אני לא זר הרגע היכרנו" אז.. מאיפה לי לדעת שאתה לא רוצח או אונס עזוב אותי בייי" צעקתי "רגע אני רוצה לדבר איתך " אמר "אמ… זאין? אני לא מכירה אותך בכלל וכמו שאמרתי יש לי דברים חשובים יותר מלדבר עם זרים" טוב רק שנייה בואי שנייה אחת! באתי כן? מה? אתה רוצה , את מוצאת חן בעניי וחשבתי אולי… "גם אתה כזה נחמד ביי" אז.. יש מצב שאת באה אלי אני אכיר לך את החברים שלי" אמ.. טוב בסדר… " נכנסנו "היי" אמר "היי" אמ… תכירי זה נייל,לואי,הארי,ליאם "אהלן" אמר נייל "היי" החזרתי "ו… מה את עושה פה" שאל לואי "אני אמ.. זאין?!" "הא זאת אביגיל והיא באה איתי לא טוב אז עופו לי מהעניים!" "אמ… זאין יש מצב שאתה מחזיר אותי הביתה לא נוח לי פה! "אבלאבלאבל למה?" ככה אני אל רוצה להיות פה! , "טוב… יאללה בואי אני אסיע אותך הביתה…" הוא אמר, "בוא…" אמרתי ויצאתי מהדלת, הוא היה אחרי, "תוריד משם את העיניים שלך!" צעקתי לו, "מאיפה?" הוא שאל בתמימות, "מהתחת שלי!" אמרתי והסתובבתי אליו, הוא האדים מעט, "היא הכניסה לך!" נייל צעק מבפנים, "אני לא הסתכלתי על התחת שלך…" זאין לחש ורץ לעברי "כן בטח…" לחשתי לו והמשכתי ללכת. כל הנסיעה דיברנו.. ולאחר 10 דק' של נסיעה הגענו לבית שלי ביי תודה אמרתי לו יש מצב לקבל ת'מספר? אמ.. כן בטח נתתי "ביי" אמרתי "ביי" החזיר "ותודה על ההסעה" "אין בעד מה" אמר וחזר לביתו.
*מנקודת מבטו של זאין
"למה, למה" שאלתי כשנכנסתי לבית "למה אתם הורסים הכול ? עד שמצאתי אותה מה אתם מפגרים חכו ,חכו אני עוד יחזיר לכם מובן" "מה, מה אני עשיתי?" שאל אותי נייל "אתה לא סתם אתה סבבה" אבל לואי י'חרא למה אתה עושה לי ככה? "תרגיע, תרגיע מה הורמונים משתוללים תעזוב אותי מובן?!" "טוב עזוב אותי גם אתה" צעקתי ועליתי לחדרי "הלו?!" "כן?" מי זה שאלה אביגיל "זה אני זאין" "הא מה קורה?" "סבבה אמ.. רציתי לשאול יש מצב שנלך לסרט?" "אמ.. סבבה היום?" "כן את יכולה?" "האהאהא כן אני יכולה" "יופי ורציתי להגיד סליחה בשם החברים שלי כי אני יודע שאת נעלבת מ.." "מלואי" "כן אני יודע" "אז לאיזה אתה רוצה ללכת? שאלה אותי "אמ.. נראה כבר שם " עניתי הגעתי ונהייה פקק תנועה הסתכלתי עלייה ממש חזק "מה?" שאלה "את יפה" עניתי "תודה" אני רוצה לנסות משהו.. אני יודע שרק הכרנו.. אז אם זה מפריע לך… פשוט תרחיקי אותי…" "מה?" שאלה והצמדתי את שפתי לשפתיה והתנשקנו .


תגובות (3)

לא ביכלל לא זה יצא יפה ומקסים אהבתי מאוד
אבל אולי תעשי לזה המשל כי זה נישמע שיפשר לפתהך מזה סיפור

28/03/2013 12:05

תודה אבל כיאלו אני איך אני ימשיך את זה ? אין לי מושג…..

28/03/2013 13:03

זה מושלםםם ( : ממש יפה 3>

20/04/2013 03:54
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך