gaya3112
אוקיי
אני מקווה שאהבת
מאוד מקווה
לדעתי יצא יפה

וואן שוט אור&נייל

gaya3112 02/02/2013 848 צפיות 4 תגובות
אוקיי
אני מקווה שאהבת
מאוד מקווה
לדעתי יצא יפה

"נייל, אני לא רוצה לדבר איתך יותר בחיים, מתי תפנים?!?!?!?!" צרחתי על נייל "אבל מה עשיתי למען השם?" הוא שאל אותי "אתה פשוט אידיוט, אני לא מבינה מה מצאתי בך עד עכשיו" צרחתי עליו והתחלתי לארוז את המזוודה שלי "לאן כבר יש לך ללכת, את הכל קיבלת ממני, את היית נערת רחוב עד עכשיו" הוא אמר לי "סיימון היה ממש נחמד ואמר לי שאני יכולה לגור אצלו עד שאני אסתדר, בכל זאת, הוא דוד שלי" אמרתי "אור הורן תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב" הוא אמר "איך קראת לי?" שאלתי בכעס וזרקתי את החולצה שהייתה לי ביד על המיטה המשותפת שלנו "אני, אני… אור אני מצטער, אור, אור זה נפלט לי…. אור אל תעשי משהו שתתחרטי עליו אחר כך" הוא אמר והלך אחורה "אתה אידיוט, אני לא של אף אחד ובטח שלא שלך" צעקתי עליו ונתתי לא סטירה ממש חזקה "אור, נמאס לי…" הוא התחיל אבל עצרתי אותו "לך נמאס??? הרי אני זו שבגדו בה 3 פעמים, לא אתה, אז לך נמאס???" שאלתי וכבר רתחתי מכעס "כן, לי נמאס, למה את לא יכולה לסלוח לי, מה קרה לאור שהייתה בעבר, מה קרה לאור שרק חיבקה אותי והבינה אותי" הוא אמר "היא הלכה להז*****, כדי שתשתיק את עצמך, פעם היה מה להבין, מה יש להבין פה, אתה נישקת אותה, זה לא היה בר, אפשר היה לראות שאתה אוהב את זה, ואתה בא אליי בטענות??? עכשיו אני מבינה שהייתי צריכה לעזוב אותך מזמן" אמרתי "אור, אל תלכי, בבקשה, אני אוהב אותך, רק אותך" הוא אמר "איך פגשת אותה??" שאלתי "מה??" הוא שאל, ראיתי שהוא לא רוצה לענות "איך פגשת אותה???" שאלתי שוב "אני… אנחנו… היא התקשרה אליי ואמרה לי שאם אני לא אבוא היא תפגע בהארי, לא האמנתי לה אז היא נתנה לו לדבר, היא צדקה, ברגע שהגעתי היא התחילה לנשק אותי, ומה לעשות, אני מודה, זה היה דיי כיף, אבל רק בגלל שחשבתי עלייך" הוא אמר "אני שונאת אותך, אנחנו לא נפגש שוב בחיים, ואם אני אצליח, עד סוף השבוע אני בכלל לא אהיה בלונדון" אמרתי והמשכתי לארוז, זה לקח רק כמה שניות "אור, את יודעת שמחר את תרצי לחזור אליי" הוא אמר לי וחיבק לי את המותניים "אני לא רוצה לחזור לעולם" אמרתי ובעטתי לו במקום הרגיש "אור, את אוהבת אותי, אני יודע את זה" הוא אמר לי "אני לא, אני שונאת אותך" אמרתי בכעס "תסתכלי לי בעיניים ותגידי את זה" הוא אמר "אתה אידיוט, אתה בוגד, ואני חיים לא אחזור אלייך" אמרתי והסתכלתי לו בעיניים "לא, אני רוצה שתגידי לי שאת שונאת אותי, לא שום דבר אחר" הוא אמר "ממתי אני עושה מה שאתה רוצה" אמרתי "פשוט תגידי את זה" הוא צעק "אני לא יכולה" אמרתי והשפלתי מבט "למה את לא יכולה???" הוא שאל אותי "כי זה לא נכון, אני לא שונאת אותך, אני אוהבת אותך, אתה מושלם ואתה כל מה שאני צריכה בחיים, אבל אתה בגדת בי, ואני לא יכולה לסמוך עלייך יותר" אמרתי והתחלתי לבכות "נושנושית שלי, את יודעת שאני לא יכול לראות אותך בוכה" הוא אמר "אני אוהבת אותך" אמרתי ונישקתי אותו.


תגובות (4)

יצא מושלםם
אה וכתבתי לך תגובה על הוואן שוט שכתבת לי תראי ;)

02/02/2013 09:41

ראיתי

02/02/2013 09:42

יואוווווווווווווווווווווווווווווו !!!!!!!!
זה יצא ממש ממש ממש ממש יפהה !!!
תודה תודה (:

02/02/2013 09:43

מושלם !!!!

02/02/2013 10:37
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך