ירדנוש_סטיילס_הורן_מאליק_טומלינסון_פיין
אוי אהבתם ? D:

אשמח לתגובות כנות ^^
עם יש בקשות לוואן שוטים לרשום בתגובות שם ואת מי שאתם רוצים :)
וכן אני יודעת שבנתים עשיתי רק על הארי ונייל חח אני צריכה לחשוב על רעיונות בשביל הבנים :)

וואן שוט הארי – דייט עם הארי :)

אוי אהבתם ? D:

אשמח לתגובות כנות ^^
עם יש בקשות לוואן שוטים לרשום בתגובות שם ואת מי שאתם רוצים :)
וכן אני יודעת שבנתים עשיתי רק על הארי ונייל חח אני צריכה לחשוב על רעיונות בשביל הבנים :)

את והארי הייתם בדייט כדאי לעזור לו לצאת מהמוניטין של "הזונה הראשית של וואן דיירקשן".את לא יכולת אםילו להיות קרובה אליו. ברור שהוא הרגיש אותו הדבר עליך. הוא יעשה ממך הצחוק בכל הזדמנות שהוא יקבל בדיוק כשהמצלמות מצלמות אותם ,ובזמן שהם לא צילמו הוא פשוט סימס כל הזמן,. וזה היה בסדר מצידך , גם ככה שנאת את העובדה שהיית צריכה לדבר איתו. את באמת שלא ידעת למה עוד לא הפסקת עם כל הבולשיט הזה. הכמות הקטנה של הכסף שההנהלה שילמה לך לא הייתה שווה את זה בכל מקרה . הוא לקח אותך לקנות גלידה וקנה לך גביע וניל . אתה התיישב בשולחן קטן לשתיים ואת העמדת פנים שאת מפלרטטת בחזרה בכל פעם שהארי העמיד פנים קודם. "יש לך משהו קטן .. אה .." הוא אמר והצביע על הלחי שלך. את ניגבת אותה אבל כנראה שפספסת בגלל שהוא התכופף וניגב את הלחי שלך עם האגודל שלו. התסכלת על עיניו והוא על שלך בהיתם למשך דקה, בעוד ידו נחה על הלחי שלך. הוא החל להישען קדימה, וסגר את עיניו באיטיות. את פשוט בהית בעיניים פעורות תוהה מה הוא עושה. את מבינה שהוא מנסה לנשק אותך, אז את קפצת מהכיסא שלך בדיוק מתי שהוא עומד להגיע לשפתיים שלך כך שיצא שהוא נוחת על השולחן. "אאוץ' מה זה היה?!", הוא אומר. בדיוק אז, את מבינה שהוא נחת על גביע הגלידה. את נחנקת מצחוק כשראית שהחולצה שלו מוכתמת בשוקולד. ואז נעשית רצינית שוב. "מה זאת אומרת? אתה עמדת לנשק אותי! לא יכולתי לתת לזה לקרות! "אתם הסכמתם ששום נשיקות לא יהיו מעורבות!. את עשית את החוק הזה כי הוא הגעיל אותך כל כך אבל רק אז הבנת שאת רצית לנשק אותו. "למה לא?" הוא שאל עם פחות אמון בפניו יותר מהרגיל. "טוב, כי .. בגלל העסקה והתוספת שלנו זה לא שהמצלמות נמצאות בסביבה." אמר תלך מנסה לשכנע את עצמך בשלב הזה . "אז רגע , את לא אוהבת אותי? "הוא שאל לאחר מכן הנמיך את קולו למקום שבו כמעט לא נשמע. "אני אוהב אותך .." הוא מלמל. היית המומה ממה ששמעת את פשוט לא האמנת "לא, אתה לא. אתה שונא אותי! "הוא הביט בך במבט מבולבל. "על מה את מדברת? מעולם לא התנהגתי כאילו אני שונא אותך!" כן אתה כן. אתה צוחק עליי וכשהמצלמות לא בסביבה אתה לא מדבר איתי. "את טענת. "אני רק צחקתי. חשבתי שזה הצחיק אותך אני אף פעם לא התכוונתי למשהו כזה שאמרתי לך, ואני לא מתכוון לא לדבר איתך אני מניח שזה פשוט קורה ככה, אבל אני באמת אוהב אותך ואני כבר מחכה שבועיים לנשיקה הזאת ועכשיו גם סירבת לזה וגם יש לי שוקולד על החולצה. "אני באמת מ-" את לא יכולת לשלוט בזה. הוא היה מקסים מדי כשהתחיל לדבר על הכל. את קטעת אותו בנשיקה, את כבר לא יכולת להכחיש את הרגשות שלך כלפיו, ואת יכולת לדעת מתי שאת ראית את פניו לאחר שהתרחקת כי שניכם ראיתם את הניצוצות שעפו עם הנשיקה. "טוב אני חושב שעכשיו אנחנו יכולים לספר להם שיפסיקו לשלם לי" אמרת לו וציחקקת בזמן שהוא הסתכל עליך עם חיוך דבילי ונכנס לנשיקה נוספת.


תגובות (3)

יצא ממש יפה!!! את יכולה בבקשה לעשות וואן שוט על לואי?

09/07/2013 06:06

מהמהםםםםםםםםםם

09/07/2013 06:07

חחחח הזונה הראשית של וואן דיירקשן חחחחחחחחחחחחחחחחח דיי אני מתה פהה

09/07/2013 06:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך