ירדנוש_סטיילס_הורן_מאליק_טומלינסון_פיין
מקווה שאהבת אורוש תודה רבה על הפעמים שהגבת העלת לי חיוך על הפנים ^^ (קלישאת ידוע אבל גורם להזיל ריר על הארוש *~*)

וואן שוט הארי – מוקדש ל"אור סטיילס מאליק" :)

מקווה שאהבת אורוש תודה רבה על הפעמים שהגבת העלת לי חיוך על הפנים ^^ (קלישאת ידוע אבל גורם להזיל ריר על הארוש *~*)

"אני לא יכולה להתמודד עם זה יותר הארי" את נאנחת מסתכלת למטה. כאן את עוזבת את האחד שאת הכי אוהבת בעולם , זה היה כבר יותר מדי. השנאה שהייתה לך הייתה בלתי נסבלת, את מוצאת את עצמך מדוכאת כשזה הגיע מהצורך להתמודד עם המעריצים , היה אפשר לראות שאת גורמת לכמות מעריצים של הארי לרדת ואת לא יכולה לעשות לו את זה. "בבקשה אור את לא עושה את זה", הוא התחנן, את נשכת את השפה התחתונה שלך מנסה להחזיק את הדמעות מלדקור את החלק האחורי של העיניים שלך. "המעריצים שלך לא אוהבים אותי הארי, אני לא יכולה להמשיך לזייף כאשר באמת זה שובר את לבי לדעת שאני לא יכולה לעשות שום דבר כדי לגרום להם לחבב אותי. אני יכול לראות שזה פוגע גם בך, וזו הסיבה שאני לא יכולה לעשות לך את זה ". את ראית איך הארי הפנה את ראשו ושפשף את עורפו, הוא משך באף ופלטת יבבה קטנה. זה שבר את הלב שלך. "לא. אור אני לא נותן לך לעזוב אותי, אני אוהב אותך יותר מדי מכדי לתת לך ללכת. אנחנו נעבור את זה … ביחד ". הלכת קרוב יותר להארי הסתכלת עמוק בעיניו הירוקות והגדולות לפני שחיברת את השפתיים שלך עם שלו, השפתיים שלכם התאימו כאילו נוצרו בשבילכם. זה היה רגע שגרם לך להבין, שכל עוד יש לך את הארי הכל יהיה בסדר :).


תגובות (3)

חחחחחחח
זה מושלמושששששש
אעאע
יאיייי
חחחחחחחחחחח
זה לגמרי מהממוש(:
תמשיכי לכתובבב(:
לאב יווו

08/07/2013 11:08

יפה!
אולי תיקחי את זה ותעשי לזה סיפור כאילו כמו החיים שאחרי…
סתם רעיון <3
יצא מהמם
לאב יו

08/07/2013 16:27

אהבתי

09/07/2013 04:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך