ירדנוש_סטיילס_הורן_מאליק_טומלינסון_פיין
מקווה שאהבת :)
סליחה שלקח לי זמן לא רציתי שיצא לך קצר ^^

לקרוא את ההודעה שפירסמת ותודה על כל הכנות שלכן :)

אשמח לתגובות כנות :)

וואן שוט הארי – מוקדש ל "עדן סטיילס" :)

מקווה שאהבת :)
סליחה שלקח לי זמן לא רציתי שיצא לך קצר ^^

לקרוא את ההודעה שפירסמת ותודה על כל הכנות שלכן :)

אשמח לתגובות כנות :)

"מישהו בבקשה יכול ללכת לקרוא להארי, אני לא יכולה לעשות את זה אם אני לא אדבר איתו," אמרת
"עדן את יודעת שזה מזל רע לראות אותו לפני החתונה," העוזרת בחתונה שלך אמרה לך.
"לא אכפת לי על מזל לעזאזל, ואם מישהו לא מביא אותו לכאן אני עומדת לעזוב והחתונה לא תקרה!"
לבסוף ג'מה קמה ועזבה את החדר ללכת ולקרוא להארי. אף אחד לא הבין מה קורה, אבל את קיבלת תמונה בסמס ממספר חסום תמונה שבה הארי מתנשק עם בחורה אחרת, אם הוא משקר על להיות נאמן לך ורק לך לא תוכלי להתחתן איתו.
"את בטוחה שאתה רוצה לראות אותו?" ג'מה שאלה כשהיא נכנסה שוב לחדר.
"כן, אבל לבד."
כולם הבינו את הרמז שלהם לצאת מהחדר ולאחר שהם עזבו את הארי נכנס.
"עדן מה לא בסדר? את מקבלת רגליים קרות? אל תהיה עצבנית מותק היום הזה עלינו ושלנו בלבד, "אמר הארי עוטף אותך לתוך חיבוק חזק.
"הארי תסביר את זה בבקשה," אמרת והושטת לו את הטלפון שלך. פניו נפלו מיד עם זה וכך גם העולם שלך. "לך תזדיין הארי איך אתה יכול לעשות לי את זה ולא לספר לי על זה?! אני לא מאמינה שעשית את זה. חשבתי שאתה אוהב אותי! "
הארי היה בשקט, הוא לא יודע איך להסביר את עצמו.
"מתי זה קרה?" את שאלת למרות שלא רצית לדעת את התשובה, כי אתה יודע שזה היה אחרון הדברים שיגרמו לך להרגיש טוב יותר.
"אתמול בלילה", הוא לחש.
את לא יכולת יותר להתמודד עם זה, אז אתת נפלתי על הרצפה ובכית.
"זו הייתה טעות שהייתי שיכור וזה לא נמשך זמן רב, והסיבה היחידה שיצאתי הייתה כי הייתי עצבני. אחרי שזה קרה לי מיד הצטערתי על כך, ואני יצאתי מהבר ואלוהים בבקשה תסלח לי. "
"איך אני יכול לסלוח לך כשאתה אפילו לא הולך להגיד לי שזה קרה? איך אני אמור להתחתן איתך כשאתמול בלילה התנשקת עם בחורה אחרת? איך אני אמורה להאמין לך עכשיו? "
"בבקשה," אמר דמעות זולגות על פניו.
"לך לספר לכולם ללכת הביתה הארי, החתונה היא מבוטלת," אמרת לו ורצת אל מחוץ לחדר כדי למצוא מישהו שייקח אותך הרחק מהסיוט הזה.
את התעוררת מהחלום בהקיץ שלך על ידי דפיקה בדלת.
"עדן זה אני. אני יכול להיכנס? "
את ניגשת אל הדלת ופתחת אותה כדי לראות את הארי , הוא נאה מאוד בטוקסידו.
"אני רוצה לראות אותך לפני שאתה שם עם השמלה. רציתי לומר לך כמה אני אוהב אותך וכמה אני אסיר תודה שנתת לי הזדמנות נוספת לאחר הפעם האחרונה. אני מקווה שאין לך ספקות לגבי זה, כי אני באמת אוהב אותך עם כל הלב שלי. "
"אני אוהבת אותך הארי, ואין לי ספק הפעם."
את נתת לו חיבוק ולאחר מכן הוצאת אותו, כך שאת יכולה לסיים את המתכונן. לאחר שבטלת את החתונה על פני שלוש שנים למרות שניסית לעבור מן הארי, אבל הוא לא היה מוכן לתת לזה לקרות. הוא הציק לך על הזדמנות נוספת ולבסוף הסכמת לתת לו עוד הזדמנות ואז הכל התחיל מהתחלה. במהלך שלוש השנים האחרונות הארי היה רק כנה איתך, אומר לי תמיד את האמת, לא משנה אם זה ירגיז אותי או לא. הוא הוכיח את אהבתו לך בדרכים רבות והיית מאה אחוז חיובית שזה היה אמור לקרות בדרך שהוא עשה. אין שום ספקות שעוברות בראש שלך הפעם, רק התרגשות טהורה כדי להיות עם נפש התאומה שלך לשארית חייך. זו הייתה ההתחלה של משהו חדש ויפה.


תגובות (6)

יואוווו בשיא הכנות- אחד הוואן שוטים היפים!
ממש אהבתי אותווווו הוא מושלםםם!!! 3>

09/07/2013 13:42

תקשיבי את ממש ממש ממש ממש מוכשרת!! ואני לא אומרת את זה סתם!!
אני אשמח אם תוכלי לעשות לי :) חח אם כן אז…
אם כן תיאור:
מראה: שיער חום ארוך גלי בצורה עדינה כזו ובקצוות צבעוני כזה.. (זה מזה מגניב!) D: עם פוני צד, עיניים כחולות עמוקות, גבוהה ורזה וגומות!!
2 אליקס באוזן שמאל ו3 חורים באוזן ימין, קעקוע של רקדנית על החלק העליון גב מצד ימין (מקווה שהבנת) ועל המפרק של יד שמאל כיתוב של: BEAUTIFUL
ובצד שמאל של הבטן (כאילו לא על הבטן.. בצד-בצד) לב קטן
אופי: מטופחת, מכורה ללקים, שופינג, בגדים ואייפון *~* עקשנית עדינה ורגישה אבל לא מראה את זה, חברה טובה שיודעת להקשיב, עקשנית וביצ'ית (בקטנה כזה ;) לא מפחדת מכלום ומאפחד, שחקנית מוכשרת, ולא חסרים לה אקסים, והרבה בנים מתחילים איתה.
רוקדת מגיל 5 לא אכפת לה מאפחד (קיצר שמה אצבע שלישית על העולם) ישירה (אומרת לכל אחד מה שהיא חושבת עליו בפרצוף), ישלה כמה שפוטות והיא מקבלת כל מה שהיא רוצה מתי שהיא רוצה ;) פלרטטנית, תעשה כל מה שאסור לה, אוהבת מסיבות
מדגמנת מגיל דיי צעיר בעיקר ביקיני
שם: אמבר
ואם את צריכה עוד משו תוסיפי :)
♥♥♥
ועוד משו ששכחתי להוסיף:
ישלה כלבה קטנה http://all-puppies.com/6-cute-white-pomeranian-puppies.html/white-pomeranian-puppy (הדבר הזה זה הדבר הכי חמוד בעולםםםם!!!!)
המשפחה שלה והכלבה הקטנה שלה (פרינסס(נסיכה)) והחבר הזמני שלה,
הם הדברים הכי חשובים לה. :)
ונ.ב ישלי סיפור שאני אשמח שתקראי ותגידי לי מה דעתך :)
ובכל מקרה, את מוכשרת אז תעלי עוד מלאאאא לאב יוו ♥

09/07/2013 13:47

תודה חח זה מושלם!!

09/07/2013 13:49

וואי בשיא הכנות זה מושלםםם!!!

09/07/2013 13:52

מדהים!! את כותבת מושלם!!!3>

09/07/2013 14:22

מדהים!!!!

26/06/2014 12:50
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך