Saharcohen
אמנדה מקוווה שאהבת השקעתי בו מלא מלא מלא מלא ממלא מלא !!!!

וואן שוט – הארי & אמנדה

Saharcohen 24/01/2013 792 צפיות 4 תגובות
אמנדה מקוווה שאהבת השקעתי בו מלא מלא מלא מלא ממלא מלא !!!!

וואן שוט לאמנדה .. <3

~ התחלה ~
" עאעאעאעא שאני טסה ללונדון ! " אמרתי לחברה שלי שי ..
אוי סליחה לא הצגתי את עצמי אז אני אמנדה , אני נראית ככה : שיער חום בהיר , עיניים כחולות אפורות , אני אוהבת ממש אבל ממש לרקוד והרבה אומרים לי שאני גם טובה בזה …
שי זאת החברה הכי טובה שלי ! שי – שיער שחור ועיניים ירוקות , אוהבת לשיר ולא כל כך טובה בריקוד ..
~ בחזרה לסיפור ~
אני ושי עומדות לטוס ביחד ללונדון , כל אחת להגשים את החלום שלה זתומרת שי את חלום השירה ואני את הריקוד ..
עלינו למטוס ופשוט נרדמנו , כשנחתנו שי ואני ממש התרגשנו , ואני פשוט צעקתי " london hir i came ! " כולם הסתכלו עלינו וזה היה כזה מצחיק ..
במשך כל הנסיעה לדירה שי חפרה על איזה שהיא להקה כזאתי " וואן דיפקשיין " או משוו ..
הגענו לדירה והיא הייתה מהממת !
מולנו הייה בית גדול כזה וממש יפה , בטח איזה טחונים ..
החלטנו שאנחנו מבקרות את השכנים שלנו , בכל זאת הם יהיו שכנים שלנו בכמה שנים הבאות , אז הכנתי עוגיות כאלה טעימות והלכנו אליהם , מישהו בלונדי עם עיניים כחולות פתח לנו ושי פשוט צרחה " אומיגזר ! אני לא מאמינה זה נייייייייייייייייייייל ! "
היא צרחה כלכך חזק שפשוט הלכה לי האוזן אז צעקתי עליה " שי תירגעי הרסת לי תאוזן כולה בנאדם מסכן עם שיער בלונד .. " ואז הוא התחיל לדבר " אז אני מבין שאת לא מכירה אותנו .. , אני נייל הורן מוואן דיירקשן " " אה זה וואן דיירקשן לא וואן איינפקשן " אמרתי וצחקתי ..
" טוב אז הבאנו לכם עוגיות ובאנו להכיר אותכם .. " אמרתי ושי עדיין הייתה בהלם בכל זאת זה הפייב שלה ..
" כן בטח בואו תיכנסו " נייל אמר ונכנסנו אחריו .. נכנסנו וראינו את כל הלהקה יושבת שם חוץ מאחד מתולתל כזה .. " נייל תגיד איפה הארי ?! " שי שאלה רועדת .. " הוא למעלה אני יקרא לו " נייל אמר .. הוא עלה ובינתיים ישבנו עם כל הלהקה והכרנו אותם הם היו כאלה מצחיקים שאין דברים כאלה ! נייל ירד ואמר " הוא 5 דקות יורד .. " " טווב " אמרה שי בהתרגשות .. אחרי 5 דקות הארי ירד עם איזשהיא בחורה בלונדינית .. כשהוא ירד הבנתי למה שי התרגשה הוא היה כל כך חתיך !
לגמרי התאהבתי בו היה לי פרפרים בבטן והרגשתי שזאת אהבה ממבט ראש , אך כשראיתי את הבחורה איתו , הלב שלי נשבר לגמרי , פשוט התנפץ לרסיסים , לא יכלתי יותר פשוט הלכתי משם ..
~ מנקודת המבט של הארי ~
הייתי עם טיילור למעלה והחלטתי שזה הרגע פשוט להיפרד ממנה , אני פשוט לא אוהב אותה יותר , אני מרגיש שמגיע לה מישהו יותר טוב ממני , לא מגיע לה מישהו כמוני .
" טיילור , אנחנו צריכים לדבר .. " אמרתי ..
" גם אני צריכה לדבר איתך הארי .. " היא אמרה ..
" טיילור .. " " הארי .. " אמרנו ביחד ..
" אנחנו צריכים להיפרד " אמרנו ביחד גם .. הייתי כל כך שמח שזה לא יהיה קשה כמו שאר הפרידות עם כל הבכי והכעס ..
" אני ממש שמח שאמרת את זה .. " אמרתי ..
" גמאני " טיילור אמרה ..
" טוב אז ניראה לי שלא כדי שנעשה יותר מידי רעש ובאלגן אני ירד ללמטה ואת תלכי ואני יגיד לבנים יותר מאוחר כי ניראה שיש לנו אורחים .. " אמרתי ..
" בסדר , אז ביי הארי " היא אמרה ונתנה לי נשיקה בלחי ..
בדיוק כשהיא התנתקה ממני נייל נכנס ואמר " הארי יש לנו אורחות למטה ואחת מהן מבקשת שתרד " בטח אני 5 דקות יורד " אמרתי
נייל יצא ואחרי 5 דקות אני וטיילור יצאנו מהחדר וירדנו , ירדתי במדרגות וראיתי משיהי מהממת עם עוד מישהי יפה .. היא גם הסתכלה עליי אבלברגע שראתה את טיילור היא השפילה מבט והלכה ..
החלטתי שאני לא מוותר על מישהי שבאמת עשתה לי את זה ולא רק בקטע המיני ..
אז פשוט יצאתי אחריה ..
רדפתי אחריה והשגתי אותה ..
" היי אני הארי ואת ? " עצרתי אותה ..
" לא עייניך ! " היא ענתה בתוקפנות , וראיתי את הדמעות נוזלות על לחייה ..
" תשמעי אני מרגיש אלייך משהו חזק מאווד ! , ואני ממש לא עם הבחורה שראית אותי יורד איתה במדרגות , אנחנו היום נפרדנו ממש 5 דקות לפני שירדתי וראיתי אותך .. " הרמתי לה את הראש עם האגודל ואמרתי " מהרגע הראשון שראיתי אותך ידעתי שאותך אני יאהב כל החיים , ידעתי שאת אהבתי היחידה ואין אחרת ! " אמרתי והתכוונתי לכל מילה ומילה !!
" אתה באמת מתכוון לזה ? כי אם כן אז אני אמנדה נעים להכיר אותך .. " היא אמרה עם חיוך על הפרצוף ..
" אני הארי , תרצי שננסה להיות ביחד ?! " שאלתי ופחדתי לקבל תשובה שלילית ..
" ברור " היא אמרה והתרגשתי כל כך ! תפסתי את ראשה עם יד אחת וביד השנייה לטפתי את ראשה הרך ופשוט התנשקנו נשיקה עדינה מאוד !
~ מנקודת המבט של אמנדה לאחר שנתיים ~
אני והארי כבר שנתייים ביחד וממש כיף לנו אחד עם השני אנחנו רבים המווווון והרוב אני רבה איתו !
אני הגשמתי את חלומי להיות רקדנית מקצועית , והארי נהיה זמר מפורסם יותר ממה שהיה !
אחרי שנתיים וחצי הארי הציע לי נישואים והתחתנו , יש לנו 2 ילדים אחד ואחת בת .. ולמרות כל הקשיים של הריבים בינינו והקריירות של שניינו אנחנו מצליחיים לתפקד כמו זוג מאוהב מתמיד !


תגובות (4)

וואן שוט מושלם כרגיל !!

24/01/2013 14:58

חח תוווודה <3 ואני עכשיו עושה את שלך פשוט כתבתי והוא נמחק אז ייקח לי קצת זמן ..

24/01/2013 15:30

זה כזה מושלם!!!! תודה תודה תודה תודה תודה!!!! אני לא מפסיקה לחייך : ))))))))))))))
יאיייי מושלם כמוך!!!

24/01/2013 23:08

חחח תווודה :)

25/01/2013 00:23
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך