חחחח יצא לי חמוד לא מעבר (;
אממ אני עושה לעוד כמה בנות וממשיכה עם הסיפור כי יש לי המשך ממש טוב ! מקווה שתקראו ומצפה לתגובות אוהבת מלא ❤

וואן שוט – הארי & ליאן

17/05/2013 1446 צפיות 4 תגובות
חחחח יצא לי חמוד לא מעבר (;
אממ אני עושה לעוד כמה בנות וממשיכה עם הסיפור כי יש לי המשך ממש טוב ! מקווה שתקראו ומצפה לתגובות אוהבת מלא ❤

קוראים לי ליאן ,אני בת 18 אחרי בית ספר השיער שלי בצבע בלונד ארוך ועיניים ירוקות בוהקות!
אני לא אוהבת את הגוף שלי , יש לי בטן כזאת וייריכיים מלאות , בפרצוף אני די יפה אבל בגוף ההפך הגמור.. כל החברות שלי יפות וחטובות .. אני מנגנת בגיטרה כבר 10 שנים זאת אומרת התחלתי בגיל 8 בגיל ממש צעיר אני זוכה בתחרויות כשרונות כי לפעמים אני גם שרה , אני מעריצההה ענקיתתת של וואן דיירקשן , אפשר לומר שהם הצילו אותי .. יש לי 3 חברות טובות , דניאל , ג'ייד ואלי זאת אומרת אליסון הכינוי שלה הוא אלי (: לא משנה כמה ניסו להפריד ביננו וניסו זה לא עבד להם ! אנחנו חברות טובות מגיל 0 !
"ליאן אנחנו הולכות לים תהיי מוכנה ב10 וחצי ותביאי את הגיטרה שלך " התקשרה אליי דניאל , לא לא לא אני לא רוצה ללכת לים !! ממש ממש לא ! "א..אה.. ד..דניאל" מילמלתי "ליאן תפסיקי!! את לא שמנה תפסיקי עם זה ליאן!!!" צעקה בטלפון , כבר אמרתי לכם כמה אני אוהבת אותה ? ולא רק אותה את כולם ! "טוב בעשר וחצי אני שם " אמרת וניתקתי , הלכתי לחדר ושמתי בגד ים טורקיז וכל כך שנאתי להסכל על עצמי במראה! שמתי שורט ג'ינס גבוה וגופייה רחבה מתנפנת שכתוב 1D , מעריצה מושפעת (; לקחתי משקפי שמש , בקבוק מים גיטרה וטלפון ויצאתי מהבית עם האוטו בשעה 10 וחצי בדיוק , אחרי חמש דקות הגעתי לים מצאתי אותם יושבות על החוף משתזפות להם "היי היי חברות" אמרתי והתיישבתי לידם "ליאני" קראה ג'ייד וחיבקה אותי הם היום שם עם חלק העליון של הבגד ים ושורט ואני לא הייתי מסוגלת להוריד את הגופייה , נשכבתי על המחלצת שהם הביאו והנחתי את המשקפיים על עיניי ושלושתם נשכבו ליידי "תשירי משהו" אמרה אלי והתיישבה מעליי "מה לשיר?" חייכתי ושלפתי את הגיטרה מהתיק שלה "משהו של וואן דיירקשן!!" צעקה דניאל , ארבעתנו חולותתת עליהם "ליטל טינגס" חייכה אלי וכולם הסכימו עם הבחירה של השיר החזקתי את הגיטרה בידי וכיוונתי אותה,(תתחילו לשמוע את השיר ותפסיקו מתי שהיא מפסיקה ) "your hand fits in mine , like it's made just for me but bear this in mind it was meant to be and im joining up the dots with the freckles on your cheeks and it all makes sense to me "
בדיוק המשכתי לשיר והבנות החלו למלמל "אומייגד..אומייגד.. אומיייגד.. ליאן" הם אמרו כולם ביחד "מה?!?" שאלתי בפחד "ס..סתכלי..א…אחורה" אמר ג'ייד "מה..מה.." אמרתי והסתובבתי אחורה עמדו מולי וואן דיירקשן!! "לא אני חולמת" אמרתי וניסיתי לצבוט את עצמי "היי היי ליאן?" אמר לואי "אני לא חולמת?" הסתובבתי אל הבנות ושאלתי "לא" אמר דניאל "אומייגזר!!!!!!!" צעקתי וכמעט כל החוף שמע אותי "אמרת הרגע אומייגזר?" שאל לואי "אמ.." לא היה לי מה להגיד הייתי עדיין בשוק "את שרה מדהים!" אמר זאין "תודה!!" צעקתי וחייכתי "אפשר תמונה??" שאלה אליסון , רק לא תמונה.. אני בכלל לא אוהבת להצטלם "בטח" אמר הארי הנסיךך שלי "אני יצלם" אמרתי והוצאתי את הטלפון מהתיק שהבאתי "למה את?" שאל הארי "סתם לא אוהבת להצטלם" אמרה ג'ייד בהתלהבות ואני חייכתי , חיוך מזויף "תגידו וואן דיירקשן!" אמרתי וציחקקתי "וואן דיירקשן!" צעקו וצילמתי "תראו" חייכתי כל אחד ראה והארי היה אחרון לראות , לקח לו יותר מדקה לראות את התמונה "הארי?" שאלתי ומשכתי את המילה אומייגד קראתי להארי עכשיו שיושב מולי "כלום כלום קחי" אמר ונתן לי את הטלפון שלי "באות לים?" שאל נייל האפרוח "כןן" אמרו כלם חוץ ממני ורצו לים אני לא נשכבתי על המחצלת ונכנסתי לפייסבוק "למה את לא באה?" קפץ לי משום מקום הארי "מה?" שאלתי "למה את לא באה לים?" שאל הארי שוב "סתם אין לי חשק" שיקרתי "אין לך חשק להצטלם , להיכנס לים?? אמר ונשכב לידי "נולדתי בלי חשק " צחקתי "אממ.." אמר "אממ.." אמרתי אחריו "אומייגד הארי סטיילס" צצו שתי בנות עם בגד ים , ברור שהוא יעדיף אותם על פניי … "שלום בנות" אמר וחייך "אפשר תמונה?" שאלה אחת בלונדינית "בטח" אמר "אכפת לך?" שאל אותי הארי "לא.." שיקרתי שוב וצילמתי אותם ונשכבתי שוב על המחצלת הוא נשכב לידי שוב "איך קוראים לך?" שאל בפתאומיות "ליאן" פלטתי במהירות הוא לא אמר כלום ואני כבר התייאשתי אז החלטתי ללכת "טוב אני הולכת תגיד לבנות שהייתי חייבת ללכת ביי הארי" אמרתי וקמתי וניגבתי את החול ממכנסיי "לא!" הוא אמר והפיל אותי ארצה "אחח" אמרתי ומיששתי את גבי "ואיי אני מצטער את בסדר?" שאל והתיישב מעליי "כן" גיכחתי והסתכלתי בעיניו , קמתי למצב ישיבה שעדיין אני בוהה בעיניו והוא בוהה בשלי , הוא הוריד לי את המשקפיים והתקרב אליי עוד ועוד ואני אליו ופשוט זה קרה התנשקתי עם הארי סטיילס ❤


תגובות (4)

מווושלם!!! תודדה
אהה ו…אוומיגזזר!!! חחח…
תמשיכי גם את הסיפור המושלם הזה שלך…
Love You All <3
lian…;)

17/05/2013 16:13

חחח תודה אבל אני ימשיך שאני ייסים את כל הוואן שוטים שהבטחתי ❤

17/05/2013 16:33

מושלםםםםםם!!!!! ❤❤❤❤

17/05/2013 16:37

יצא מושלם!
מחכה לסיפור..

18/05/2013 17:41
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך