Saharcohen
זה התרגום , ועוד פעם אני לא דיירקשנית פשוט באלי לכתוב סיפורים עליהם .. וסורי שזה עצוב כלכך ..

וואן שוט – זאיין תרגום

Saharcohen 05/01/2013 2109 צפיות 4 תגובות
זה התרגום , ועוד פעם אני לא דיירקשנית פשוט באלי לכתוב סיפורים עליהם .. וסורי שזה עצוב כלכך ..

מאז גיל 12 בערך רציתי לגור בלונדון , למה דווקא בלונדון ? טוב אני אוהבת מאוד לדבר באנגלית ובמיוחד במבטא בריטי ורציתי לגור בלונדון מפני שנורא אהבתי את הסביבה שמה , את הביג בן , את הגלגל הענק ועוד . בקיצור ככה מתחיל הסיפור שלי : אני שיין אני בת 19 עכשיו סיימתי צבא , יש לי שיער חום מטולטל ועיניים חום דבש , אני אוהבת לשיר ולרקוד היפהופ וברייקדאנס , מגיל 13 רציתי לגור בלונדון ולהיות מפורסם , היה לי תוכנית בראש כבר , רציתי ללכת לX פקטור ולנסות להתקבל ומשם רק לצמוח , וכך אני עושה.
~ בחזרה לסיפור ~
קמתי בבוקר , הסתכלתי על השעון וראיתי בתאריך שהיום היום הולדת שלי ! יאי איזה כיף לי !
קמתי התארגנתי לבשתי חולצה נופלת וסקיני ג'ינס , הלכתי לצחצח שיניים ואז נזכרתי שמחר הטיסה שלי ללונדון !
הלכתי לחדר וארזתי בגדים וכמעט כל הבגדים שלי היו סקיני ג'ינס קרועים ורגילים , וחולצות נופלות .. סיימתי לארוז והתקשרתי לנועה , החברה הכי טובה שלי ( איתה אני טסה ללונדון )
נועה : שיער בלונד ועיניים כחולות גבוה ורזה .
וקבענו להיפגש .
היא באה אליי וראינו סרט , לפני שהיא הלכה היא אמרה : " תקשיבי שיין ההורים שלי קנו לשנינו כרטיסים של וואן דיירקשן , אני יודעת שאת לא אוהבת אותם אבל הם כבר שילמו וחןץ מזה הם גם חתיכים .. " היא אמרה , לא משנה , זה כולה הופעה .. נכון ?! " שאלתי וציפיתי שהתשובה שלה תהיה חיובית .
" אמ .. לא ממש , ההורים שלי סידרו לנו גם כניסה למאחורי הקלעים .. את יודעת כמה אני אוהבת אותם ! פליז תבואי איתי .. *~* " בגלל שידעתי שאין סיכוי בחיים שהיא מוותרת לי אמרתי "טוב אבל אל תצפי ממני להיות נחמדה ! " " אל תהיהי נחמדה לא צריך .. " היא אמרה .
" טוב נראה לי אני אלך הביתה כבר מאוחר " היא אמרה . " טוב ביי , ואל תשכחי מחר ב-11 יוצאים ! " " נראה לך שאני ישכח ? " " חח יאללה לכי את צריכה לישון .. " אמרתי . " טוב ביי " היא אמרה והלכה .
עשיתי אירגונים אחרונים ונכנסתי למיטה . חשבתי לעצמי ~זהו ממחר חיים חדשים , אין יותר ישראל !~
קמתי בבוקר התארגנתי והוצאתי את המזוודות שלי , פגשתי את נועה ונסענו לשדה התעופה עלינו למטוס , והוא המריא , אמרתי לעצמי ~ זהו , ביי ישראל ~ , נרדמנו וכשהתעוררנו נחתנו .
אני ונועה הלכנו לבית ששכרנו , וממול לבית שלנו היה בית גדול כזה , לא ידענו של מי זה וזה גםלא עניין אותי .
הגיע היום של ההופעה , נועה התלבשה יפה , בכך זאת היא הולכת לפגוש את אהבת חייה "הארי " אני לא השקעתי , שמתי סקיני ג'ינס בהיר עם קרעים וחולצה נופלת , לא עשיתי משהו מיוחד בשיער וגם לא התאפרתי רק שמתי גלוס .
ההופעה עברה מהר , לא הקשבתי לשירים הילדותיים שלהם , פשוט שמתי אוזניות ושמעתי שירים שאני אוהבת .
אחרי זה נכנסנו למאחורי הקלעים , הם היו שמה והם היו חמודים , אבל לא יותר מזה , אבל היה אחד שממש תפס את תשומת הלב שלי , אני חושבת שזה זאיין , שמתי לב שעל היד שלו יש לו קעקוע של יין ויאנג , בדיוק כמו שלי , ( יש לי 3 קעקועים , יין ויאנג על היד , מגן דוד בבטן , ו " אהבה זה לנצח "על היד השנייה , בנוסף יש לי נזם , אליקס ודרגון ) , אני לא כל כך מאמינה באהבה ממבט ראשון , אבל אני חושבת שזו אהבה באמת ממבט ראשון , אבל חבל אם זה יהיה חד צדדי .
נועה התחילה לדבר עם הארי , ונראה לי שהם ממש מסתדרים , ראיתי את זאיין מדבר עם אחת המעריצות וזה קצת צבט לי בלב אז החלטתי שאני יוצאת לעשן , הלכתי לנועה ואמרתי לה בעברית " נועה אני יוצאת לעשן תסיימי אני יסיים ויחזור " " עוד פעם סיגריות תפסיקי זה הורג אותך " היא אמרה אבל התעלמתי ממנה , ויצאתי .
~ נקודת המבט של נועה ~
אחרי שהיא אמרה לי שהיא יוצאת לעשן , קצת התעצבנתי כי זה הורג אותה,אבל אם זה שעושה לה טוב , אין שום דבר שאני יכולה לעשות ,
הארי שם לב שנהייתי קצת עצבנית אז הוא שאל אותי באנגלית " מה קרה ? " " כלום פשוט שיין הורגת את עצמה בזה שהיא מעשנת כול היום " אמרתי , " אני יודע מה זה גם זאיין לא יכול להפסיק לעשן " הוא אמר , ופתאום זאיין קפץ " אני יכול להפסיק לעשן אני פשוט לא רוצה ! " "גם שיין אומרת את זה אבל היא מאוד רוצה להפסיק היא פשוט לא מצליחה ! " אמרתי , " טוב נראה לי שגם אני אצא לעשן "זאיין אמר ויצא .
~ מנקודת המבט של שיין ~
יצאתי ועישנתי , אחרי ככה עשר דקות שמעתי מישהו מתקרב אליי , אבל לא היה לי אכפת , עדיין היה לי עצוב מזאיין , אז פשוט הוצאתי עוד סיגריה , הוא התקרב אליי ואמר " יש לך אש ?! "
פתאום הרגשתי כל כך שמחה בפנים ,זהיתי אותו , זהיתי את זאיין , אמרתי " כן קח " והוצאתי את המצית מהכיס , הוא נעמד לידי ועישן איתי , לפתע הוא אמר " אני זאיין ואת ?" " אני שיין " אמרתי , " אז שיין , ספרי לי עלייך קצת .. " אוקיי .. אז אני במקור מישראל , ותמיד רצית לגור בלונדון אז אחרי הצבא פשוט עברתי לפה עם חברה שלי , נועה . אמ .. אני אוהבת לרקוד היפהופ וברייקדאנס , ולשיר , אני מתלבשת זרוק , לא מתאפרת , ושמה פס על כולם , בקיצור אני ילדה רעה , אה ואני אוהבת לעשן .. " וואו מוזר כמה שאת דומה לי .. " הוא אמר , אז פשוט לא התאפקתי והראיתי לו את הקעקוע על היד שלי .. "אתה רואה ויש גם קעקוע כמו שלך .. ראיתי את הקעקוע שלך כשנכנסנו . " " אני מת על הסמל הזה " הוא אמר " גם אני " .. " יש לך עוד קעקועים ? " הוא שאל הנהנתתי והראיתי לו את שאר הקעקועים .. " יש לך עוד קעקועים ?" שאלתי אותו , והוא הראה לי את הקעקועים . אחרי כמה זמן שבילנו וצחקנו ביחד הוא שאל אותי " את רוצה אולי לצאת איתי לדייט ? " " אבל אין לך חברה ? " שאלתי וחיכיתי לתשובה שלילית .. "כן יש לי אבל אנחנו ביחד רק בשביל הפרסום , כאילו אני לא אוהב אותה והיא לא אותי , ואנחנו גם לא מתאימים. " " אה טוב .. " אמרתי ונתתי לו את המספר שלי והוא את שלי .
אחרי כמה ימים יצאנו , וממש נהנתי , אנחנו ביחד כבר שנתיים , וממש כיף לנו אחד עם השני עד שקרה המקרה נורא .
הסתכלתי באתר רכילויות וראיתי את זאיין מתנשק עם משהי אחרת , ידעתי שהוא לא עשה לי את זה בכוונה אבל פשוט לא יכלתי לסמוך עליו יותר , אז פשוט לקחתי מזוודה וטסתי חזרה לישראל .
אחרי ארבע שנים שמעתי שוואן דיירקשן מתכוונים להגיע לארץ כדי לעזור לזאיין לחפש אותי , ולהבין מה קרה לי , למה עזבתי ככה .
הם הגיעו לארץ וחיפשו אותי אבל ללא הצלחה , התקשרתי לזאיין הרגשתי שאני חייבת לו תשובות , ואמרתי לו " זאיין אני חזרתי לארץ כי ראיתי תמונה שלך ושל משהי אחרת מתנשקים אני יודתע שאתה לא התכוונת לעשות לי את זה אבל אני לא יכולה לסמוך עלייך יותר ! פשוט תשכח ממני ותמשיך הלאה , אני לא מתכוונת לחזור אלייך , אולי יחזור לארץ אבל אלייך לא .. " אמרתי והרגשתי שאני לא מתכוונת לזה , כי אני מאוד אוהבת אותו , ואז פתאום שמעתי קול של בחורה עונה לי ואומר " תשמעי אין לי מושג מי את אבל תפסיקי להטריד את הבייבי שלי הוא המשיך בחיים שלו והוא איתי עכשיו , אז תפסיקי להיתקע בעבר ותמשיכי הלאה . " המילים שלה נתקעו לי בלב כמו סכין , לא משנה כמה כעסתי עליו בחיים לא העלתי את האפשרות להיות עם מישהו אחר .
" תגידי לזאיין , שאם הוא יחפש אותי אני יהיה למעלה . " אמרתי , ניתקתי והלכתי למטבח לקחתי סכין ו ….
~ מנקודת המבט של זאיין ~
שמעתי את אשלי מדברת עם מישהו בטלפון שלי , וכשהיא סיימה היא אמרה לי " איזה שהיא בחורה בשם שיין התקשרה ואמרה שבפעם הבאה שתחפש אותה היא תהיה למעלה .. "
איך שהיא אמרה שיין לא עניין אותי כלום פשוט לקחתי את עצמי וטסתי לישראל , איתרתי אותה , והגעתי לבית שלה כשראיתי אותה שוכבת על הרצפה מלאה בדם לא עניין אותי כלום ! פשוט לקחתי את הסכין וכיוונתי ללב ואמרתי " אני אוהב אותך שיין אני בא להיות איתך שם למעלה " ותקעתי את הסכין בלב .
~ מנקודת המבט של שיין ~ לקחתי סכין ולפני שתקעתי אותו בלב אמרתי " זאיין אני מאוד אוהבת אותך , ואני רוצה שתהיה מאושר רק חבל שלא תהיה מאושר איתי ביחד " ותקעתי את הסכין בלב . למרות כל זה שכעסתי עליו חשבתי בתוך תוכי שאני עדיין מאוהבת באותו הילד הרע הזה שכל כך אהבתי , כי הוא שלי ורק שלי הוא זאיין שלי ..


תגובות (4)

וואו יש לי צמרמורת.. זה כל כך מרגש ועצוב.. הכתיבה שלך מדהימה וממש אפשר להבין מה שיין הרגישה ועברה..!
מהמם :;)

05/01/2013 08:42

תוודה .. <3

05/01/2013 08:46

וואוו זה מדהיםם !!! והמשכתיי (:

08/01/2013 10:44

מהמם!! (:

12/01/2013 11:26
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך