לא יצא משהו , אבל בכל-זאת תהנו :)

וואן שוט-זאין מאליק :)

01/03/2013 1430 צפיות 5 תגובות
לא יצא משהו , אבל בכל-זאת תהנו :)

"עדן,אני יוצא לסיבוב הופועות ענק בכל העולם , של חמישה חודשים".זאין אמר לי שהוא לא כל כך מתלהב.|
"מהההההההה?,איך ??? כמה ??? מתי ???? איפה ??? למה ??? " שאלתי הרבה שאלות מבולבלת מאוד.|
"עשו לנו הפתעה לא הודיעו לנו לפני ועוד כמה ימים אנחנו צריכים כבר לטוס ".
"זאין..," אמרתי בקול שעוד שנייה עומד לפרוץ בבכי."אני יתגעגע אליך זאין"אמרתי ברצתי בבכי ורצתי הבייתה.כל היום ישבתי בחדר בוכה על המיטה כבר הרטבתי את כל המצעים מהבכי שלי ,הכל היה ספוג במים הכרית הדובי שזאין קנה לי.זה לא נתפס לי שזאין לא יהיה איתי בחמשיה חודשים!חמישה.אני יודעת שאני אמורה לסמוך עליו ,אבל זה קשה לשמור על קשר יציב שאנחנו רחוקים אחד מהשני.גם בשבילי זה קשה.אני מתעוררת בבוקר בחיוך כי אני יודעת שזאין יהיה איתי ,ישמח אותי יצחיק אותי ישפר לי את המצב רוח אם הוא ירוד.אז עכשיו מה אני יעשה בלעדיו כל כך הרבה זמן.
בבוקר קמתי לבית הספר ממש בלי חשק הלכתי לעבר הלוקר שלי להביא את מחברת היסטוריה.פתחתי את הלוקר וראיתי פרח קטן עטוף בצל'ופן עם פתק קטן שהיה רשום בוא " אני תמיד יאהב אותך ,מכל מקום שאני יהיה."
הייתי שמחה ,הוא הראה שהוא באמת אוהב אותי.
"זאין" קראתי לו בהפסקה."תודה על הפרח"הודתי לו.
"אין על מה,אבל את יודעת זה מוזר."הוא אמר.
"מה מוזר ??"שאלתי.
"שהבאתי פרח לפרח"הוא ענה וחייך.
"זאין , אתה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים אני לא רוצה לאבד אותך".עניתי ושוב התחלתי לדמוע.
"את לא תאבדי אותי,אנחנו נשמור על הקשר מרחוק."הוא ניסה למצוא פתרון.
"זה כמעט לא אפשרי"עניתי.
"אנחנו נהפוך את זה לאפשרי."הוא אמר.
כשחזרתי הבייתה שלחתי לזאין הודעה "זאין אני באמת אוהבת אותך,אבל אני חושבת שעדיף לנו להתרחק .ככה יהיה לי פחות קשה שאתה תעזוב לסיבוב ההופעות.סליחה זאין,אני באמת אוהבת אותך."
לקח לי הרבה זמן להחליט אם לשלוח את ההודעה או לא אבל בסוף החלטתי שכן.לא קיבלתי הודעה חדשה,אך לאחר רבע הדלת של החדר
של נפתחה במהירות זאין היה שם,מתנשף כאילו הוא רץ את כל הדרך אליי.
הוא החזיק ג'קט ביד וכשנכנס לחדר שלי הניח אותו על המיטה.
"עדן,למה את עושה לי את זה ?" הוא שאל."אני אוהב אותך,אני לא רוצה לנתק איתך את הקשר".הוא אמר.
"גם אני לא , אבל זאת הדרך הטובה ביותר לא לפגוע בעצמנו,בשביל שתינו."ניסיתי להסביר .
"אז למה אני מרגיש שזה פוגע בי יותר ?" הוא צעק עליי ויצא מהחדר בדרמטיות."זאין…הג'קט"הוא יצא ולא באמת רציתי להחזיר לו אותו רציתי לבכות על הג'קט שלו ולהריח אותו כל לילה לפני שאני הולכת לישון.
הגיע היום שבו הם היו אמורים לטוס.
התקשרתי לזאין "היי זאין,בהצלחה" אמרתי
"תודה "הוא אמר.
הם טסו לצרפת,ובהופעה הראשונה.הגעתי.אני לא יכולה לדמיין את חיי בלי זאין החלטתי שנשמור על הקשר מרחוק.כי אני אוהבת אותו נוכל לדבר לפני ואחרי ההופעוות בטלפון ובסקייפ.וכשהוא יחזור נשכח שכל זה היה.
ההופעה התחילה וזאין קלט אותי כל ההופעה הוא היה עם חיוך מרוח על הפרצוף ובסוף ההופעה נכנסתי למאחורי הקלעים וראיתי את זאין "זאין החלטתי ש…" הוא קטע אותי " אני אוהבת אותך הוא אמר"ונישק אותי.


תגובות (5)

מושלםםםםם!!
יצא מהמם תמרושש אז שוש!
לוב יווו D:

01/03/2013 07:07

באמתי להגיד לך להמשיך >_< ואז נכרתי שזה וואן שוט חחחחח

01/03/2013 07:32

מהמם וכמה זמן לא היית באתר התגעגעתי אליך♥♥

01/03/2013 07:37

מושלםםםם

01/03/2013 07:47

תודה רבה על כל התגובות,ממש כיף לי לראות שאתן נהנות לקרוא את מה שאני כותבת.♥♥

03/03/2013 03:47
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך