ירדנוש_סטיילס_הורן_מאליק_טומלינסון_פיין
מקווה שאהבתם ^^

יצא ברור ? ואור חח ראיתי אותך הרבה פעמים מגיבה והייתי צריכה שם של מישהו כאן אז שמתי את שלך ^^

ומזה סורי שלא העליתי אתמול עוד כאב לי הראש ממש.. לא יכולתי להעלות יותר סורי.. היום נראה אם אוכל אם לא אני ישתדל לעשות לכם מחר מזה סורי בנתיים בכל יום אני יעשה לפחות אחד כך לפחות אני מקווה..

מדי פעם אם זה יקרה לי שאני מתרגמת ואני צריכה שם אני ישתמש בשם של מישהי שאני רואה מגיבה הכי הרבה D:

תגובות כנות ^^

וואן שוט זאין – (מתורגם) :)

מקווה שאהבתם ^^

יצא ברור ? ואור חח ראיתי אותך הרבה פעמים מגיבה והייתי צריכה שם של מישהו כאן אז שמתי את שלך ^^

ומזה סורי שלא העליתי אתמול עוד כאב לי הראש ממש.. לא יכולתי להעלות יותר סורי.. היום נראה אם אוכל אם לא אני ישתדל לעשות לכם מחר מזה סורי בנתיים בכל יום אני יעשה לפחות אחד כך לפחות אני מקווה..

מדי פעם אם זה יקרה לי שאני מתרגמת ואני צריכה שם אני ישתמש בשם של מישהי שאני רואה מגיבה הכי הרבה D:

תגובות כנות ^^

קראו גם תרציתי להוסיף אור קראי למטה קודם זה דחוף :X

"זאין, אתה יכול להביא בפופקורן?" התקשרת לחבר הכי טוב שלך, שמביא משקאות מהמטבח. "זה עומד להתחיל!" את צרחת, לא רצית שהוא יחמיץ אפילו שניה מהסרט שאתה שניכם עמדתם לצפות בו. הוא רק גיחך, והחזיק בפופקורן ושני משקאות מוגזים. "הנה את מתוקה", הוא אמר , מושיט לך הסודה שלך. "למה ,צריף להודות לך אדוני האדיב והנדיב," את צחקקת. וזאין תמיד עשה את זה, זה היה כאילו הדבר שלך. את וזאין הייתם החברים הכי טובים במשך זמן רב, ותמיד היה לך רגשות כלפיו, אבל ידעת שלהיות ב"חברת המועדון "היה את תוצאותיה. את ראית את דניאל בבכי מספר פעמים, אלינור גם, אז ניסית לדחוף לך את הרגשות שלך בצד. חוץ מזה, זאין מעולם לא היה יוצא עם בחורה כמוך. היית כל כך ממוצעת והוא היה כל כך יוצא דופן, מפורסם, ומצליח. היית רק במשרה חלקית במכללה! "אור." זיין אמר והרים את גבותיו אליך. "כן?" אמרת לו, יוצאת מהמחשבות שלך. "את נראית כאילו היית בעולם אחר," הוא אמר וצחק. "אה, כן אני מניחה שכן", אמרת, והסמקתי. "את כל כך חמודה כשאתה מסמיקה", הוא אמר בחיוך עצל עליך, מה שגרם לך רק להסמיק יותר. רגע הוא מפלרטט איתי?! הישארי רגועה, להישאר רגועה. לאורך כל הסרט, זאין המשיך להתקדם יותר ויותר אליך, עד שהיה כמעט בחיקך. לאחר מכן, הוא עשה את טריק הפיהוק, וכרך את זרועו סביבך, ואת השענת את ראשך על כתפו. לבסוף, בזמן שהסרט נגמר, שהיית נחושה בדעתך לשאול אותו על התנהגותו המוזרה. "זאין, מה קורה?" שאלת, מתרחקה, כך שאת יכולת להסתכל לו בעיניים. "הממ? מה זאת אומרת?" הוא אמר כבדרך אגב, תוך כדי שביצבץ לך את אותו חיוך מקסים. "אתה מתנהג בצורה שונה … היום יותר מהרגיל," אמרת לו, מרימה את הגבות שלך ומחייכת אליו. "אה. טוב, אממ, אני … אני כבר רוצה לספר …. לך, במשך זמן רב … אמ .. " הוא גמגם, מביט סביבו. אלוהים, הוא היה חמוד גם כשהוא היה עצבני. "זאין. שפוך הכל, בחייך אנחנו החברים הכי טובים, אנו אומרים אחד לשני הכל, "אמרת לו והנחת את היד שלך על גב שלו, וניסית להרגיע אותו." נכון, אנחנו החברים הכי טובים, אבל, אני רוצה, אני כלומר, אם את רוצה, אני …. את רוצה להיות החברה שלי? " הוא שאל כששפך החוצה, מסתכל עליך. "אני-," את גמגמת, אפילו לא מסוגלת לחשוב בהיגיון. "הו,את לא," הוא נאנח, בעצב, בעמידה לעזוב. "אל תלך. אני רוצה להיות החברה שלך, אבל מה עם השנאה? אתה יודע איך אני חסרת ביטחון. איך אני הולכת להתמודד עם אלפי אנשים שונאים אותי, צועקים עליי, אומרים לי כמה נוראה אני. ואתה בסיבוב הופעות הרבה, אני אצטרך לנהל את זה בעצמי ואני לא יודעת אם אני יהיה חזקה מספיק כדי לעשות את זה, "אמרת לו, דמעות עלו בעיניך, כי את רוצה להיות שלו יותר מכל דבר, אבל באותו הזמן, את חייבת להגן על עצמך. "היי, אור, אל תבכי. בבקשה אל תבכי," אמר זאין, פתאום נמצא על ידי הצד שלך. "אנחנו יכולים לעבור את זה. ההנהלה יכולה לעזור לך לעשות את כל העניין החברתי שלך פרטי. הם לא יכולים לשלוח את השנאה, אם את לא נותנת להם. וסיבוב הופעות? בואי איתנו! פול אוהב אותך, הבנים אוהבים אותך, אני אוהב או- ", הוא עצר פתאום." אתה אוהב אותי? " את צייצת החוצה, מופתעת לחלוטין. "אממ, כן. כן, אני אוהב אותך. אני אהבתי אותך במשך זמן רב, אף פעם לא קבלתי את האומץ לומר את זה ", הוא הודה, מביט אל הקרקע." אני אוהבת אותך, "לחשתי לו, מפתיעה את עצמך. הוא הביט בך קורן, ומשך אותך לתוך חיבוק חזק, ונשק במצח שלך. "אני יכול, אני יכול לנשק אותך עכשיו?" הוא שאל, מביט עמוק לתוך העיניים שלך. את חייכת חיוך רחב יותר מאשר אי פעם בעבר, וריסקת את השפתיים שלך על שלו, מרגישה זיקוקים בכל רחבי הגוף שלך.


תגובות (4)

וואו זה מושלם!! נראה לי אני מכירה את זה…. את תירגמת לבד?? זה כזה חמודדד!! 3>

11/07/2013 08:23

כן חח תודה ^^ ואם את מכירה אז אני לא ממש יודעת כי תירגמתי את זה אז זה קצת מוזר … טוב כנראה שעוד מישהי תרגמה מצאתי בטמבלר בטח משמה היא לקחה

11/07/2013 08:24

וואווווו!!! הורסססססס!!!! תירגמת מעולה!!! :)

11/07/2013 08:52

יש מצב אני מכירה אחד שדומה לזה…. בכל מקרה תירגמת ממש טוב!! :)

12/07/2013 05:01
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך