ירדנוש_סטיילס_הורן_מאליק_טומלינסון_פיין
מקווה שאהבת שירז ^^
אוח אני לא מאמינה שהייתי צריכה לעלות שוב -.-

תגובות כנות בבקשה ותודה :)
בקשות? לוואן שוטים ?
תכתבו בתגובות אני ינסה לעלות היום :S

וואן שוט לואי – ל"שירז סוייפר דיירקשנית"

מקווה שאהבת שירז ^^
אוח אני לא מאמינה שהייתי צריכה לעלות שוב -.-

תגובות כנות בבקשה ותודה :)
בקשות? לוואן שוטים ?
תכתבו בתגובות אני ינסה לעלות היום :S

את והחבר האהוב שלך, לואי מוואן דיירקשן, מבלים קצת זמן איכות ביחד. הוא היה בסיבוב הופעות עם הלהקה שלו, והחליט להפתיע אותך על ידי שליחת כרטיסים למחלקה ראשונה על מנת לבקר אותו לכבוד יום ההולדת שלך. את לא יכולה להיות מאושרת יותר. את אוהבת אותו כל כך!. אחד מהלילות שביקרת הבנים דניאל (אני יודעת שהם נפרדו זרמו) ופרי החליטו שהם רוצים לצאת לעיר כדי ליהנות מהזמן שלהם ביחד. היית עייפה ומוטרדת, כי את צריכה לעזוב תוך כמה ימים, כך שהחלטת להישאר בטור באס (אוטובוס של סיבוב ההופעות שלהם) ללילה. למרבה המזל, לואי החליט להישאר איתך. שניכם צפיתם בכמה סרטונים מצחיקים במחשב הנייד שלו, בעוד שאתם מתחבקים. את תפסת את המחשב הנייד ממנו וסובבת ממנו כדי שלא יוכל לראות את המסך. "אל תסתכלו!" את צחקת בזמן שהוא מנסה להסתכל על מסך המחשב הנייד. בסופו של דבר הוא עזב את זה והתחיל לעשות את פרצוף הכלבלב שלו, כמות מושלמת של חוצפנות בו. אבל הלילה, את לא הולכת לתת לו . את הקלדת בשורת החיפוש, "lets get it on," על ידי מרווין גיי (אני אישית מעדיפה את ג'יימס ארתור שר את זה אבל back to the story). לחצת על פליי וחייכת חיוך חצוף ללואיס. הוא ידע על מה חשבת וסגר את הווילון לפרטיות לאט למרות שכולם היה בחוץ. הוא טיפס באיטיות אלייך, מביט בך בעיניים הרעבות שלו. הוא ערסל את הפנים עם ידיו ונישק אותך בקלילות. מתרחק, הוא הסתכל לך בעיניים ולחש: "אני אוהב אותך שירז פאק.. כל כך". לרגע, חשבת לעצמך," איך אני יצאתי כל כך ברת מזל? " אתה אמרת וחזרת לרגע שהיה בניכם, ותפסת את לואי על ידי החלק האחורי של הצוואר ונישקת אותו עם כל מה שיש לך, ובכל זאת עם הכי הרבה התשוקה אי פעם. הוא חייך בנשיקה, ואת יכולת לראות שהוא נהנה מכל רגע. ;)

לואי יש לך את זה!! D:


תגובות (2)

love thisss
חחח ♥
לואייי ♥♥

09/07/2013 11:21

חחחחח אניאני רוצה וואנשוט זה התיאור שלי:
שם הדר
גיל תעשי איזה 17 משהו כזה
מראה בלונדה עם קצוות צבועים לסגול בהיר כזה עיניים כחולות שחומה רזה וגבוהה
מצחיקה וחמודה, ביישנית אבל אמיצה כשצריך אוהבת לצאת עם חברות ולראות סרטי אימה… ניראלי זהו…

אם צריך עוד משהו תגידי לי ואני רוצה עם הארולד אדוארד סטיילינסון החתיך שלי…
חחחחח תודה שסבלת את החפירה שלי ו…
בייוש!

09/07/2013 11:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך