ירדנוש_סטיילס_הורן_מאליק_טומלינסון_פיין
מקווה שאהבת ^^

אני עושה לשאר הבנות עכשיו נשאר לי עוד שלוש נראלי.. חח :)

וואן שוט לואי – מוקדש ל"Shush" :)

מקווה שאהבת ^^

אני עושה לשאר הבנות עכשיו נשאר לי עוד שלוש נראלי.. חח :)

"לואי, בשביל מה זה היה?" את הסתובבת וראית אותו עומד שם עם המון כדורי שלג נוספים בהישג יד. "תיזהרי, שחר, את יודעת שיש לי מטרה טובה!" הוא גיחך בחוצפה וזרק אחר. את התכופפת בדיוק בזמן והתחלת לעשות משלך. לואי רץ לכיוון השני והתחבא מאחורי עץ. "בחייך, אני יודעת את הטריק הזה. " חיכית, אבל גם אז, הוא עדיין תופס אותך בהפתעה וממוסמרת לך ישר בכתף. הלסת שלך ירדה, אבל את צחקת. ואז, שניכם פשוט זרקתם את כדורי השלג ללא מטרה, מפספסים זה את זה שוב ושוב עד שכולם נעלמו. שניכם נאנחתם בהקלה. "זה היה כיף לזמן קצר, לא?" הוא שאל, הולך לכיוונך ושם את זרועו סביבך. "כן …" קולך נדם. עדיין היה כדור שלג אחד יותר. את מכניסה את הראש שלך על כתף שלו לרגע ורק כשהוא לא ציפה לזה, אתה הוצאת את כדור השלג וניפצת אותו על ראשו. אבל באותו הזמן, הוא ניפץ את כדור שלג על הראש שלך , לשניכם פשוט היה התקף צחוק. "אני לא יכולה לקבל שום דבר על ידך, נכון?" שאלת כשאת נפלת בחזרה לזרועותיו. "לא, אבל זה מרשים כמה רחוק הגעת מאז שנפגשנו לראשונה", הוא הקניט אותי.

אויש בו בר :)


תגובות (5)

מאוווווד אהבתי

10/07/2013 05:18

מהממם

10/07/2013 05:18

איזה נושיםםםםםםםםםם
לאב יוו

10/07/2013 05:28

מושלםםםם

10/07/2013 06:12

כל כך לואי!!!

10/07/2013 07:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך