ADI277
כמו שכתבתי למעלה ^^^
טוב, אממ שולה זה השם של החברה, כן זה מיוחד -,- אבל לא התכוונתי באמת להוציא מזה משו אבל יצא מזה בסוף וואן שוט אז D: תתעלמו מהשם D: (למרות שאני תומכת בשם המיוחד הזה !) לילה מרנין לישנות.
נ.ב - לא יזיק אם תגיבו <3 <3

וואן שוט ליאם D:

ADI277 06/07/2013 1462 צפיות 5 תגובות
כמו שכתבתי למעלה ^^^
טוב, אממ שולה זה השם של החברה, כן זה מיוחד -,- אבל לא התכוונתי באמת להוציא מזה משו אבל יצא מזה בסוף וואן שוט אז D: תתעלמו מהשם D: (למרות שאני תומכת בשם המיוחד הזה !) לילה מרנין לישנות.
נ.ב - לא יזיק אם תגיבו <3 <3

טוב, אממ שולה זה השם של החברה, כן זה מיוחד -,- אבל לא התכוונתי באמת להוציא מזה משו אבל יצא מזה בסוף וואן שוט אז D: תתעלמו מהשם D:(למרות שאני תומכת בשם המיוחד הזה) לילה מרנין לישנות.
*************
״סוף סוף לפגוש אותם״ אמרתי לשולה.
״את מבינה את זה !? את קולטת ??״ אמרתי בהתרגשות.
״סוף סוף לפגוש את זאין״ שולה התרגשה.
בדקתי שהציורים עדיין לא נמרחו, והתקדמתי בתור. לכל אחת מפגש של דקה ותמונה. ההיינו אחרונות. לא הכניסו עוד בנות ופחדתי שלא יכניסו אותנו.
״יאללה, עוד אחד..שתיים..שש..אחד עשרה..שש עשרה.. עשרים..עשרים ושבע, כן עוד 27 זוגות ואנחנו נכנסות.״ שולה הצהירה.
״אני לא מאמינה״. הכנסתי את ידיי לגקט, ושרפו לי קצת החתכים שהתחכחו עם הבד הגס.
עמדנו קרוב יותר. ליאם ייראה אותי סוף סוף. כבר תיכננתי איך זה ייראה.
אני אראה אותם, אחבק אותם ואגיד להם שהם האיידולים שלי ושאני ממש אוהבת אותם, ואז שאני ייחבק את ליאם אני אגיד לו שהוא הפייב שלי ואני אשלוף את האייפוד ואצטלם איתו.
מושלם ❤
״עוד 8 זוגות״ שולה הסבה את מחשבותיי שולה הייתה כל כך שמחה שהיא קפצה והסתובבה.
״תמונת נושא ופרופיל חדשה״. אמרתי.
״וזה קרוב מאיי פעם.״ שולה העירה.
״אמן שליאם יהיה אחרון״ אמרתי .
״הלוואי שזאין יהיה ראשון ויבין שאני אהבת חייו״.
זה ההבדל בין שולה לביני.
היא בטוחה שהיא תתחתן איתו ושיהיו להם מלא ילדים. כן בטח. רק בסרטים זה קורה. וחוץ מזה זאין לא רווק. אז שתשכח מזה. נשארו עוד 3 זוגות. לא יכולתי לעמוד ברגש וקפאתי.? עד שראיתי אותם. נייל היה ראשון אחריו הארי ליאם לואי וזאין.
״שיט ליאם לא אחרון״ התבאסתי.
״זה מה שמזיז לך !? שהוא לא אחרון !? אנחנו כאן. תגידי תודה שאת רואה אותו וזהו.״ שולה התעצבנה.
נשאר עוד זוג אחד לפנינו. שתי בנות, גינגיות רזות עם חולצות של וואן דירקשן. ואלבומים ביד. אחת לבשה גקט עם ג׳ינס והשנייה גם. רק שבכניסה הם הורידו אותו.
״מה !?, למה הם מורידות את הגקטים?״ שאלתי.
״בטח הם סתם רצו לחשוף את עצמן או משהו.״ שולה אמרה.
״אני מקווה.״ אמרתי.
״קדימה בנות, מכאן.״ קולו של אחד המאבטחים נשמע. הרמתי את השקית ואני ושולה התקדמנו לחדר השקוף. שהבנים היו בו.
״תורידו תיקים. אנחנו רוצים לברר שאין כאן חומר נפץ או משהו.״ השומר אמר.
פתחתי תתיק וגם את השקית, הם עברו במשטח הזה. עברתי דרך הדלת שמאתרת חומרי נפץ וזהב והיא השמיע רעש.
״ילדה, תעצרי,״ השומר אמר
״מה? למה !?״
״תרוקנו כיסים ותורידו תגקטים.״
״אבל אין עליי חומר נפץ.״ אמרתי
״תורידי או שאת עפה מכאן.״
״טוב״, אמרתי והורדתי את הגקט שחשף את החתכים שלי ביד. שולה הביטה בי בהתפלאות.
עברתי שוב פעם שנייה והמכשיר לא צפצף למזלי.
״רואה !?״ אמרתי
״את לא נכנסת איתו. הוא נשאר פה. ״
״דור, בואי נו. הגינגיות עוד שנייה מסיימות״.
עזבתי את הדלת המחורבנת ולקחתי את חפציי.
״יופי״. אמרתי בכעס. ופיני הובכו כשראיתי את שולה בוהה בי בידיים. שילבתי אותם והתקדמתי אל הבנים.
חיפשתי את ליאם. הוא לא היה שם.
״היי בנות,״ נייל קיבל את פנינו.
״OMG, OMG'!! זה אמיתי.״ שולה החלה לחבק את הבנים.
״ניגשתי לנייל וקפאתי. כמו קרח. קפאתי. לא ידעתי מה לומר. שתקתי והפכתי לאדומה. נייל חיבק אותי וגיחח. ״ זה קורה להרבה, אל תדאגי.״
זיק של חיוך עלה בפניי.
״אפשר לחבק אותך הארי?!״ שאלתי בשיא טיפשותי.
״חה, מעריצה ראשונה שמבקשת לחבק אותי.״ הארי התלהב.
הסמקתי. ״חיבוק קבוצתיי״ הארי הריע וכולם חיבקו אותי מלבד ליאם שלא הגיע.
״אני מעריצה אתכם כ״כ !״ אמרתי במהירות. ״באמת שאין עליכם ואתם ה-איידולים שלי.״ הם הינהנו.
ליאם עדיין לא הופיע. לאחר שחיבקתי את זאין ראיתי ששולה מציגה את המתנה שלה. ואז ליאם הופיע מאחוריי.
״אעאעאיא״ צרחתי מבהלה.
פה סתובבתי אליו ושאלתי את השאלה הכי מטומטמת. שוב.
״ אפשר לחבק אותך ?!״
(יופי מטומטמת, מה זאת השאלה הזאת.)
״בטח״ ליאם אמר במבטא הבריטי כבד שלו. הושטתי ידיים ולפני שהוא חיבק אותי הוא שם לב לחתכים.
הוא חיבק אותי וירד לגבהיי. " בבקשה, אל תחתכי את עצמך, אני מבקש באמת.״.
״מה !? אממ ראית את זה בטעות, זה לא אמיתי״ אמרתי וניסיתי לשקר.
ליאם הסתכל עליי במבט חשדני.
דמעות עלו בעניי. דמעות של כאב.
ליאם חיבק אותי חזק.
״אל תעשי את זה יותר! זה יפגע בכולם אם ייקרה לך משהו, בבקשה״
זה לא היה משכנע כ״כ
״זה יפגע גם בי״ הוא הוסיף.
הדמעות פרצו וליאם חיבק אותי, זה היה חיבוק אמא כזה. חיבוק שעוטף את כולך.
הוא ניגב את הדמעות ולחש לי ״תוכלי להתקשר אליי מתיי שתרצי.״ הוא לקח לי את הפלאפון וכתב את המספר שלו. והתקשר אליו. ״אם ייקרה לך משו תתקשרי.״
״טוב״ אמרתי וחבקתי את ליאם.
״אפשר לבקש משהו !?״ שאלתי.
״כן, בטח,״
״אפשר תמונה איתך ?! ״
הוא חייך והוציא את האייפון שלו. הצטלמנו. הוא ביקש את שמי.
״דור, עניתי בהיסוס.
״דור, שם מיוחד. יש לך טוויטר ?!״
״ברור אני עוקבת אחריך. אני שולחת לך את השם השתמש בהודעה.״ שלחתי לו בהודעה את השם משתמש שלי.
״תחכי להפתעה הערב.״ הוא אמר.
״ יש כבר הפתעה יותר טובה מזה ?״

שולה סיימה לחלק לכל אחד מחברי הלהקה את התמונה שלה. ואז עמדתי ודיברתי;
״טוב אממ. הכנתי לכם דיוקן של הלהקה. אני ציירתי את זה וזה המזכרת שלכם ממני.- לא שתצטרכו אבל הנה, ״ אמרתי והוצאתי את הדיוקן של הלהקה.
״וואו״ לואי אמר.
״מה באמת את ציירת ?! ״ הארי שאל.
״את מוכשרת ברמות.״ לואי הוסיף.
נייל בדיוק חזר וכשהוא ראה את הציור הוא הודה לי וביקש לצלם את הציור.
״אתה באמת שואל ?!״ שאלתי.
״אהה״ הוא הנהן וגיחח.
״זה בסדר זה לא קורה הרבה.״ אמרתי.
״אהמ, זה הזמן לתמונה.״ הצלם אמר.
עמדנו בשורה וליאם נתן לי נשיקה בלחי.
עמדתי בן נייל וליאם. הארי עמד באמצע ולצידו שולה זאין ולואי.
הארי לקח את הציור והודה לנו ליאם קרץ לנו ונייל קפץ.
והוציאו אותנו מהחדר.
״יואו, זה היה מושלם״ שולה אמרה בזמן שלבשתי את הג׳קט.
״נכון.״ אני לא אשכח זאת.
שתינו יצאנו לרחוב ותפסנו מונית.
עליתי למונית עם שולה. ובזמן שאני דיברתי על וואן דירקשן, היא צבטה אותי ואמרה ״לא , אין מצב.! תראי״.
הסתכלתי במסל הזעיר וראיתי שליאם העלה תמונה. זו הייתה אני.
״אין מצב !!״ התרגשתי כל כך !!
הטלפון צפצף, הסתכלתי עליו וראיתי הודעה מליאם.
״ תסתכלי בטוויטר רגע.״
״ראיתי, אין כמוך באמת !!״ החזרתי תשובה.
כשהגעתי לבית לא ישנתי בכלל, ממש כל הלילה לא ישנתי. דיברתי עם ליאם.
ליאם, שריגש אותי יותר מכל אדם בעולם.

המשכתם להיות בקשר.
והפכתם לחברים לאחר שנתיים כשוואן דירקשן הוציאו את האלבום החמישי שלהם. ״It's All About YOU"
לאחר שנה וחצי התחתנתם, בלונדון.
וכשעברו שבע שנים היו לכם שני ילדים. שון, ודניאל.
❤❤❤


תגובות (5)

איזה מהמם !

07/07/2013 00:12

זה מושלמושששש(:
אני אוהבת שכותבים דברים כאלה עם החתכים וזה כי זה בעצם מוציא את הבנים תומכים כזה ואכפתיים (:
זה מהממממושששששששש(:
תעשי עוד כאלה..(:
לאב יוו(::::

07/07/2013 01:58

מדהים!!

07/07/2013 02:07

חחחחחחח תודה D:
וגמאני אוהבת שהם תומכים כזה :D

07/07/2013 06:52

וואו איזה מושלםםם באמת שאהבתי :) תעשי עוד כאלו(:

07/07/2013 16:28
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך