זה החלק הראשון אם אהבתם אני ימשיך תגיבו לי אם אתם רוצים המשך
2 תגובות וממשיכה

וואן שוט לנוי :)

31/01/2014 828 צפיות 4 תגובות
זה החלק הראשון אם אהבתם אני ימשיך תגיבו לי אם אתם רוצים המשך
2 תגובות וממשיכה

ליאם&נוי
נק' נבט ליאם:
אני ונוי ישבנו בספה מול הטלוויזיה וראינו סרט. קומדיה רומנטית כלשהי. אני שונא כאלה אבל הסכמתי לראות רק בגלל שנוי ממש ממש רצתה והיא אמרה גם שזו אחת חדשה, אני אפילו לא זוכר איך קוראים לסרט הזה.
לא התרכזתי בסרט המחשבות שלי נדדו למקומות אחרים, אני רעב, לא אני לא רעב אני צמא, לא אני לא צמא אני אוצה פשוט ללכת מפה, רגע בעצם אם אני ילך זה אומר לקום מנוי, אני לא רוצה לקום מנוי, טוב אני נשאר, אם אני נשאר זה אומר שאני סובל מול הסרט הקיטשי הזה, קיטשי זה מעצבן, זה מעצבן אבל חמוד, יש לי פיצול אישיות, טוב זה לא ממש פיצול אישיות אני פשוט לא רוצה לראות את הסרט הזה אבל אני גם לא רוצה לעזוב את נוי.
באיזשהו שלב אחרי כל המחשבות האלה זה הגיע לזה שחשבתי על מה אני ונוי היינו יכולים לעשות אם לא היינו רואים את הסרט הזה עכשיו… וואי מה הייתי עושה לה.. טוב אני מקווה שאין קטיינים ששומעים את מה שאני אומר. מפגרר!! מה קטינים לעזאזל זה בסך הכל הפאקינג מחשבות שלי אף אחד לא שומע ולא רואה.
רגע.
לא שומע ולא רואה?? זה טוב. אני יכול לחשוב מה שבאלי.
אויש מפגר ליאם. איזה גילו. ממש גילית את אמריקה.

"ליאםם… ליאםם…. לייייי… ליאם! ליאםםםםם!!!!" יופי עכשיו אני גם קורא לעצמי. רגע, זה לא הקול שלי, זה הקול של נוי…. "ליאם!!!!!!!!" "אה? מה? מה קרה?" שאלתי "מה נסגר איתך? כבר נגמר הסרט ואני רוצה לעלות להתקלח" היא אמרה "אז תלכי בייבי" "אמממ אני סוג של.. לא יכולה" היא החזירה " מה? למה בייבי?" שאלתי 'אתה דיי מחזיק אותי חזק מידי" היא אמרה ושמתי לב שאני באמת מחזיק אותה חזק מידיי והיא כנראה לא הצליחה לצאת מהיידיים שלי


תגובות (4)

מהממם תמשיכי

31/01/2014 13:33

המשך!

01/02/2014 00:28

זה כזה חמוד&מצחיק!!
נתקעתי עם חיוך דבילי לאורך כל הוואןשוט הזה!
וואו מחכה להמשךך!!!! ♥♥♥

01/02/2014 04:16

זה ממש חמוד ומקורי!!! תעשי המשך!

01/02/2014 13:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך