וואן שוט – נייל הורן ♥

♥NiallGirl♥ 08/08/2014 2433 צפיות 7 תגובות

עבר כבר חודש ,
חודש שכולו היה מלא בגשמים חזקים ובשלגים מדי פעם בלונדון הקרה .
ישבתי וחדרי ובהיתי בחלון שהשתקפו ממנו טיפות הגשם שצנחו אחת אחר שניה מטה , אך לפתע דמות התייצבה ליד תחנת האוטובוס שהייתה ממוקמת מול חלוני , לא היה לי דבר טוב יותר לעשות כאשר ראיתי שהדמות מתיישבת בתחנה ומחכה .
לקחתי את הג'קט שלי מהקולב שהיה בחדרי , שתי כובע גרב ויצאתי מהבית .
" היי " הדמות שהתבררה לי כבחור שהיה די גבוה ממני אמרה במבטא אירי והתקרבה אליי .
" היי , למי אתה מחכה ? " שאלתי .
" לאף אחד , אני גר שכונה ליד וחשבתי קצת לטייל , לא כל יום אני כאן ואין אנשים שמסתובבים בעיר היפה הזאת , חשבתי לנצל את זה " הוא אמר כשהשמיים התבהרו מעט .
" ולא קר לך ? " נסחפתי לחקור את אותו בחור שהוריד את כובעו ושיער בלונדיני נגלה לפניי ,
" לא ממש , בתור מישהו שגדל באירלנד למדתי להתמודד עם קור .. אז איך קוראים לך ? " הוא שאל .
" מייגן .. מייגן הנדרסון " עניתי וחיוך דבילי הופיע על פניי הקפואות .
" נייל .. נייל הורן " הבחור האירי לחץ את ידי שגם הייתה קפואה .
" אתה רוצה להכנס לבית שלי ?, גם ככה אני לבד כי ההורים שלי בעבודה ואחי הקטן בבית ספר " שאלתי .
"כן , בטח " הוא נענה להזמנתי .
נכנסנו לביתי , " אתה רוצה לשתות משהו ? " לא היססתי לשאול .
" אם יש לך שוקו , אני זורם " נייל אמר ושילב את ידיו כשעמד בפינה של חדר הכניסה מולי ,
" בן כמה אתה ? " המשכתי את חקירתי , כלומר היה לי קשה להאמין שבן אדם בערך בגיל שמונה עשרה ירצה לשתות שוקו .
" עשרים " הוא ענה וחייך , הייתי המומה , אבל שמרתי את המבטים המוזרים לעצמי ובמקום זה סתם חייכתי .
" טוב " מלמלתי ועשיתי את דרכי למטבח , מוציאה את השוקולית שהייתה בארון מעל השיש בגלל שאחי הקטן עדיין שותה שוקו , במקביל גם הכנתי לעצמי קפה .
כשסיימתי הרגשתי לפתע ידיים שעוטפות את גופי וקול שלוחש לי " תודה " באוזני .
" בבקשה " אמרתי וסובבתי את ראשי כשאני רואה את עיניו של נייל הרבה יותר מקרוב ממה שראיתי אותן כשנפגשנו בתחנה .
ככל שעיניי היו קרובות יותר לשלו , כך גם שפתיי היו קרובות שלו .
הלחץ תסס בתוכי , עד כמה שניסיתי לא להראות את זה .
עד ש ..
שפתיו האדומות התרסקו על שלי בצורה מושלמת .


תגובות (7)

אני האחרונה בעולם שתחליט לקרוא וואן שוט על נייל [או סתם על מישהו מוואן די-שם ארוך].
טכנית, חסרים לך פיסוק בתוך הגרשיים ואת עושה ה מ ו ן רווחים מיותרים.
" שנהב את אהובתי " – טעות
"שנהב, את אהובתי." – נכון.
לגבי העלילה-
קצת קשה לי להאמין שמישהי מאודמאוד משועממת וסובלת מקור תרד לתחנת אוטובוס בלי סיבה מיוחדת ובמקרה תפגוש שם נער חתיך. אבל ניחא. אולי זה יכול לקרות.
הם התחילו לדבר ואחרי פחות מעשר שניות היא כבר מזמינה אותו לבית שלה כשההורים שלה לא נמצאים או מישהו- הוא פאקינג יכול להיות אנס או רוצח סדרתי!!!, אבל גם על זה ניחא כי ג'ון גרין עשה משהו דומה.
ואז הוא שותה שוקו אצלה (או שטעיתי?) ולפתע… נשיקה!
רילקס
רגע
מה
קרה
עכשיו?!
גאד. הם בקושי מכירים!
אני חושבת שהעלילה עצמה לא ממש הגיונית.
מצטערת אם נפגעת<3
שבת שלום:)

08/08/2014 20:46

    הו. כן. נזכרתי בדבר נוסף!
    את כתבת לעתים שתי נקודות [..] וכשזה אמור להיות נקודה [.] או שלוש נקודות […].
    תקני זאת.
    עם זאת, אל תסיימי את המשפט באמצעו ותרדי ברווח.

    08/08/2014 21:03

    זה הקטע בוואן שוט- קטע קצר שבסוף החתיך מנשק את הבחורה…

    08/08/2014 21:18

    גם אני רוצה מיליון דולר~

    08/08/2014 21:20

    וגם יש רווח לפני הנקודה/פסיק.
    ~גם אני אוהבת אותך אלין

    08/08/2014 22:24

    זה כל היופי שבסיפורים אפשר להשאיר את ההיגיון בצד : ))

    09/08/2014 09:07

    מסכימה עם יובל תמיד הסוף בוואן שוט נגמר בנשיקה. אך למרות זאת סיפרת את העלילה נורא מהר(יכולת להמשיך את זה כסיפור).

    09/08/2014 19:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך