ירדנוש_סטיילס_הורן_מאליק_טומלינסון_פיין
מקווה שאהבת ^^

סורי שלקח לי הרבה זמן פשוט אח שלי לקח לי תמחשב באמצע ויצא לי מכרטיסיות אז הייתי צריכה להמציא חדש כי הזיכרון שלי.. לא משו..

חחח אור נשבעת לך את יותר מסתם אוהבת וואן שוטים חחח ואני שמחה מאוד שאת אוהבת את שלי כי סיפורים לא נראלי שיבואו ממני...

למרות שזה יהיה מגניב אם יהיה לי משתמש של וואן שוטים בלבד חחח :)

ומי היה מאמין שתאהבו אותם שנירשמתי רק לפני יומיים וכבר יש לי מלא קוראות.. אז תודה רבה לכן בנות .. עוד וואן שוט אחד ואני ירשום מי רוצה.. :)

תגובות כנות :)

וואן שוט נייל – מוקדש ל"נייסון" :)

מקווה שאהבת ^^

סורי שלקח לי הרבה זמן פשוט אח שלי לקח לי תמחשב באמצע ויצא לי מכרטיסיות אז הייתי צריכה להמציא חדש כי הזיכרון שלי.. לא משו..

חחח אור נשבעת לך את יותר מסתם אוהבת וואן שוטים חחח ואני שמחה מאוד שאת אוהבת את שלי כי סיפורים לא נראלי שיבואו ממני...

למרות שזה יהיה מגניב אם יהיה לי משתמש של וואן שוטים בלבד חחח :)

ומי היה מאמין שתאהבו אותם שנירשמתי רק לפני יומיים וכבר יש לי מלא קוראות.. אז תודה רבה לכן בנות .. עוד וואן שוט אחד ואני ירשום מי רוצה.. :)

תגובות כנות :)

היית עצבנית ,זה היה ממש רחוק לרדת למטה, את אף פעם לא חשבת שיש לך פחד גבהים.
אבל עכשיו את תחילה לחשוב באופן שונה. "נייל אני לא חושבת-" הוא החזיק את הסנטר שלך ומשך אותו כך שאת הבטת בעיניו הכחולות הנוצצות שלו. "תשמעי , מעיין, את צריכה לסמוך עליי, תחזיקי לי את היד."
את שילבת את האצבעות שלך עם שלו ולקחת נשימה עמוקה.
את עצמת את עינייך והרגשת נשיקה עדינה בלחיך . "את מוכנה?" "אני חושבת שכן" "קפצי!" ולפני שאת יכלת לחשוב , הרגשת באוויר החם מעל האיים הקאריביים , החזקת חזק את ידו של נייל , שניכם צרחתם כשקפצתם מהצוקים ממקום כה גבוה, רגע לפני שהתזת את המים הכחולים בהירים מתחת , את צעקת "זה מדהים!" אבל אז הכת במים עם גופך .האחיזה שלך הייתה כל הזמן משולבת בשל נייל והוא לא עזב אותך לשנייה.
כאשר הראש שלך סוף סוף צץ מעל פני המים נייל צחק ואמר "נו..היה שווה את זה?" כורך את זרועתייו סביבך מתחת למים , "אה, כן!." הוא נישק אותך , מושך בחזרה רק כדי להביט לתוך העיניים שלך , החיוך, ולומר "אני אוהב אותך מעיין" " אני אוהב אותך יותר מדי , כל כך ". כאשר שניכם שחיתם לחוף . הוא פנה אלייך לשאול "שוב?" ואת ענית:"אתה קורא את המחשבות שלי".


תגובות (5)

מהמם!!!!1

10/07/2013 07:42

מושלם ואני רוצה גם וואנשוט עם בעלי הארולד השם שלי זה הדר גיל תמציאי בלונדה עם קצוות סגולים, עיניים בכחולות כמו הצבע של הברק, שחומה גבוהה ורזה
מצחיקה חמודה אהובה על כולם ביישנית אוהבת להתסובב עם החבורה ומתה על סרטי אימה…
נקסטטטטטט!!!

10/07/2013 07:48

חחחח שמעי היום עשיתי לפחות שבע וואן שוטים ונשאר לי עוד לעשות אחד אז אני יגמור עם זה ואולי בעוד שעה שעתיים אמשיך לעשות.. תאמיני לי זה די קשה לי זה לא השעות של המוח שלי.. (לא שיש לו שעות) כי בדרך כלל יש לי דמיון מפותח כשזה מגיע אליהם אבל אם תרצי אחר כך אני מפרסמת סוג של הודעה ואז תרשמי תשם שלך ומי שתרצי איתו

10/07/2013 07:55

חחחחחחחחחחח
כנראה שאני יותר מאוהבת וואנשוטים><
חחחחחחחחחחח
לאב יוו

10/07/2013 08:00

חחח
איזה מהמם!
בכיתי…
ניילר יא רומנטיקן אחד!

10/07/2013 08:13
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך