Saharcohen
אביייייייייייייייייייייייייייייייייה אני מקווה מאוד ששאהבת ממש השקעתי בזה וכתבתי את הסיפור פעמיים כי הוא נימחק .. <3

וואן שוט נייל & אביה

Saharcohen 24/01/2013 927 צפיות 3 תגובות
אביייייייייייייייייייייייייייייייייה אני מקווה מאוד ששאהבת ממש השקעתי בזה וכתבתי את הסיפור פעמיים כי הוא נימחק .. <3

היי אני אביה יש לי שיער שחור חלק ארוך, עניים חומות בורקות ,וחיוך יפה אני מנגנת על גיטרה ,אני מאוד מאוד שטותית ,אוהבת להנות , ולבלות ..
החופש הגדול התחיל ואני הלכתי למחנה קיץ בלונדון ..
הגעתי למחנה , כל כך התרגשתי , נשמתי עמוק שמתי על גבי את הגיטרה ונכנסתי , ראיתי הרבה קבוצות של נערים ונערות , היו זמרים , רקדנים ונגנים אבל אני לא הרגשתי שייכת לאף מקום , הרגשתי שונה , ואולי קצת מיוחדת .
התאספנו כל החניכים כדי לשמוע את דברי המנהל שלנו והוא אמר את דבריו ולאחר מכן הזמין את הלהקה " וואן דיירקשן " כולם התלהבו אבל אני לא הבנתי כל כך על מה ההתלהבות .. הם היו חמודים אבל לא יותר מזה , אבל היה אחד שממש תפס את צומת הלב שלי , הוא היה בלונדיני עם עיניים כחולות , הסתכלנו אחד לשני בעיניים , והיה בי מין רטט כזה , לא רטט רע , רטט טוב , רטט של אהבה , לאחר מכן , הלכתי לחדר אוכל וישבתי לבד , פתאום מישהו אמר " אני יכול לשבת כאן ?" הרמתי את מבטי וראיתי אותו את אותו הנער האירי שראיתי על הבמה , חייכתי ואמרתי " ברוור שב " דיברנו וצחקנו והיה ממש כיף הוא סיפר לי על עצמו , ומסתבר שקוראים לו נייל , הוא סיפר לי על הלהקה שלו , ואני סיפרתי לו על עצמי ועל מה שאני עושה ..
סיימנו לאכול וכל אחד הלך לחדרו החלטתי שאני הולכת לנגן קצת לבד , מצאתי פינה שקטה ומבודדת והתחלתי לנגן שיר שאני כתבתי והלחנתי והיה לי כל כך כיף לשיר לבד ולשמוע את הגיטרה , אחרי כמה זמן הלכתי לישון במחשבות על כל היום הזה , על המחנה , על הנער האירי ובכלל ..
למחרת בערב הלכתי עוד פעם למקום שמצאתי וניגנתי שמה , , אחרי כמה דקות שניגנתי ושרתי הרגשתי מישהו נוגע לי בכתף הסתובבתי וראיתי את נייל , בשנייה עלה לי החיוך על הפנים .. " יש לך קול יפה את יודעת ? " הוא אמר " באמת תודה " אמרתי וחייכתי הוא התיישב לידי והקשיב , רק הקשיב ולא הפריע ..
אחרי שעה ככה , הוא אמר " היה לי ממש כיף לשמוע אותך , וממש כיף לי לבלות איתך , את רוצה מחר להיפגש איתי פה באותה שעה ? " כל כך שמחתי " כן בטח , למה לא " אמרתי וכל אחד הלך לחדרו ..
למחרת באותה שעה בערב נפגשנו באותו מקום אבל הפעם לא ישבנו וניגנו על החוף אלא על סירה באגם , היה לי ממש כיף , אחרי שעה וחצי של שירה ונגינות , התקדמנו לכיוון החדרים "היה לי ממש כיף " הוא אמר .. " גם לי " אמרתי .. " את תרצי שניפגש שוב ? " הוא שאל " אני אשמח מאוד " עניתי .. עמדנו קרובים מאוד .. יכלתי להרגיש את נשימותיו עליי , לאט לאט התקרבנו עוד ועוד ואז הוא ריסק את שפתיו על שפתיי .. היה לי כל כך כיף .. ולא רציתי שהנשיקה תגימר לעולם ! הוא חיבק אותי חיבוק אחרון ונכנס לחדרו ..
כך עברו חודשיים תמימים , אני פגשתי את הלהקה ואת שאר החברים של נייל , אני ונייל היינו נפגשים כל ערב על החוף ושרים , היה לנו ממש כיף ביחד ~! אבל הייתי צריכה לדעת של כל דבר טוב יש סוף .. לאחר חודשיים נגמר המחנה .. ונייל היה צריך להמשיך את מסע ההופעות ואני הייתי צריכה לחזור לישראל .. ביום של העזיבה נייל ואני מיצינו כל רגע ורגע שהיה לנו ביחד .. התנשקנו התחבקנו ..
שעתיים לפני העזיבה , נייל התחילה לשיר לי את השיר :" summer love" באמצע השיר התחלתי לבכות הרגשתי שהשיר ממש כתוב על נייל ועליי הוא ממש ביטא את הרגשות שלנו אחד כלפי השני ..
10 דקות לפני שעליתי לאטובוס חזרה הביתה נייל רץ אליי ואמר " אביה אני מאוהב בך יותר ממה שההיתי מאוהב כל החיים שלי ! אני רוצה שתבואי איתי למסע ההופעות .. אני לא יכול ללכת במחשבה שיכלתי ללהילחם יותר .. " " נייל ברור שאני רוצה לבוא איתך ! " אמרתי ונישקתי אותו נשיקה מלאת תשוקה .. <3
לאחר שנה אני ונייל התחתנו , ולאחר שנתיים הבאנו ילדים לעולם , 4 ילדים יפים 2 בנות ו2 בנים ..


תגובות (3)

זהה כזהה מושלםםםםםםםםם !!!
summer love זה השייר הכי אהוב עלייייייי , קלעת בול !!!!!!
וואן שוט מושלם כמו כול השארר , כתיבה מדהימההה ומושלמתתת .
ותמשיכיי כבר את הסיפור המושלםםם שלך !!!

24/01/2013 22:44

פשוט מהמם הלוואי עליי אהבה כזו ובעיקר עם ניילר ^^
היית יכולה לסדר את השורות יותר שיהיה מובן אבל בכל מקרה סיפור מדהים

24/01/2013 22:47

תודה אביייה !!
ואני יודעת שיכלתי לעשות את זה מובן יותר פשוט כתבתי פעמיים והייתי עייפה כנראה לא שמתי לב…

25/01/2013 00:25
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך