adi swagirl
זה סיפור ראשון שאני כותבת באתר הזה .. אז תיהיו נחמדים (-;♥

וואן שוט – על ג'סטין ביבר

adi swagirl 12/01/2013 5553 צפיות 4 תגובות
זה סיפור ראשון שאני כותבת באתר הזה .. אז תיהיו נחמדים (-;♥

אז איך הכל התחיל ? בואו אני יספר לכם …
הכל התחיל ביום שבו אני ומאיה החלטנו לנסוע ללוס אנג'לס .
" נו בבקשה , זה ההופעה של ג'סטין ! את יודעת כמה שאני אוהבת אותו .. " היא אמרה לי בפרצוף עצוב .
" בסדר , אבל זה פעם אחרונה שאנחנו הולכות למשהו שקשור לג'סטין הזה " אמרתי וסגרתי את הדלת כי בדיוק הגעתי הביתה .
" את באה לעזור לי לארגן מזוודה ? " אמרתי .
" אני יסיים לארגן את שלי ויבוא " היא אמרה .
" בסדר , נדבר אחר כך .. ביי " אמרתי .
" ביי " היא ניתקה .
הוצאתי את כל הבגדים מהארון ושפכתי על המיטה . בכל זאת , אנחנו טסות לחודש . זה פעם ראשונה שאני טסה לכל כך הרבה זמן .
מיינתי את הבגדים לפי צבעים , בגדים ורודים , סגולים , לבנים , שחורים , ג'ינסים , הכל .
שמתי הכל במזוודה עם כל הדברים האחרים וסגרתי אותה .
נשמעה דפיקה בדלת . פתחתי וראיתי את מאיה .
" טוב שנזכרת לבוא , סיימתי כבר לארגן הכל " אמרתי .
" מעולה , אז בואי נצא כבר ! "
" תירגעי , הטיסה רק בשש . עכשיו רק שתיים בצהריים " אמרתי .
" מה את רצינית ? צריך להגיע שעתיים לפני הטיסה ! בואי , מהר " היא אמרה ולקחה את היד שלי ומשכה אותי לאוטו .
מאיה בת 18 וחצי , היא כבר יודעת לנהוג . אני עוד לא למדתי למרות שאני כבר בת 18 .
נכנסנו לאוטו ומאיה נהגה . הגענו לשדה התעופה , משפחות שלמות כבר חיכו שם . השעה הייתה 4 וחצי . רצנו מהר לקבלה לקבל את הכרטיסים ולהעביר את המזוודות . אחרי הכל הגענו בדיוק למטוס .
עלינו למטוס וישבנו שתינו במושב הקדמי . הנוף מהטיסה היה נהדר . נרדמנו קצת , קמנו 10 דקות לפני הנחיתה . נחתנו , לוס אנג'לס הייתה כל כך יפה ! הרגשנו כמו בחלום , חלום שהתגשם .
הזמנו מונית והגענו למלון שלנו , חיכינו בקבלה עד לקבלת החדר . עלינו במעלית נרגשות לראות את החדר שקיבלנו .
נכנסנו , זאת הייתה ווילה ענקית עם בריכה , 5 קומות , פלזמות , חדרים ענקיים ועוד .
" אנחנו הולכות להנות " מאיה אמרה וקרצה לי .
עלינו וראינו את כל החדרים , החלפנו לבגד ים וקפצנו לבריכה . אחרי ששחינו קצת הלכנו לחדר אוכל ואכלנו . עשינו עוד כמה דברים והשעה הייתה כבר 1 בלילה . חזרנו לווילה שלנו ועלינו למיטות גמורות מעייפות .
~ יום למחרת ~
קמתי בבוקר לפני מאיה . ציצחתי שיניים עד שמאיה באה בצרחות –
" היום ההופעה של בעלי !!!!!!!!!!!! " היא צעקה וקפצה כמו מטורפת .
" בעלך ? " אמרתי בציחקוק .
" כן . " היא אמרה בפרצוף כועס .
הלכנו לחדר אוכל ואכלנו צהריים , חזרנו לווילה והתחלנו להתארגן לקראת המופע .
לבשתי ג'ינס עם קרעים וחולצה לבנה עם קשקושים . מאיה לבשה שמלה לבנה עם גוונים של זהב ונעלי עקב .
הזמנו מונית שתיקח אותנו להופעה . הגענו להופעה , היו שם מלא ילדות וילדים שבאו לראות את ג'סטין .
" את באמת חושבת שהוא יראה אותך עם השמלה שלך הא ? " אמרתי בזילזול .
מאיה לא ענתה , והמשכנו ללכת לשורה השנייה שבה ישבנו .
המופע התחיל , הוצאתי את האוזניות שלי ושמתי את המוזיקה האהובה עליי – בטוח לא של ג'סטין .
נגמר המופע , כולם כבר הלכו ורק אני ומאיה נשארנו . ישבתי עם השירים והסתכלתי בפלאפון ולא שמתי לב שהמופע נגמר . מאיה עדיין הייתה בוהה בג'סטין שעמד על הבמה ודיבר עם הנגנים .
פתאום , ג'סטין , בכבודו ובעצמו , התקרב לכיוון שלי ושל מאיה .
מאיה התחילה לצרוח . גילגלתי עיניים וחזרתי למוזיקה שלי .
המוזיקה הפסיקה , מישהו הוציא לי את האוזניות . הרמתי את העיניים וראיתי את ג'סטין ביבר מחזיק את האוזניות ביד שלו .
" אז את לא אוהבת את המוזיקה שלי ? " הוא אמר וחייך .
" אממ …… אני מעדיפה מוזיקה אחרת " אמרתי בשקט .
" זה בסדר מבחינתי " הוא אמר וחייך .
מאיה הסתכלה על ג'סטין בעיניים פתוחות וחיוך רחב , היא התחילה לקפוץ וצרחה ' אומיגאד זה ג'סטין ביבר !!!!!!!!!! '
אני וג'סטין צחקנו עליה .
" אז אני רואה שאנחנו צוחקים מאותם דברים " הוא אמר .
" כן " עניתי בציחקוק , ניסיתי לתת לו הזדמנות .
" אז …. את לא מלוס אנג'לס אני רואה …. מתי את חוזרת לארץ שלך ? " הוא אמר והביט בי .
" עוד חודש " אמרתי במבט שואל .
" אז … את תירצי אולי … לצאת איתי ? " הוא אמר במבוכה .
" אוקי , בסדר " אמרתי בלת ברירה .
הגענו לווילה שלנו , מאיה שכבה על המיטה והתחילה לצרוח ' אני לא מאמינה שג'סטין ביבר בא לאיפה שישבתי !!!!!!! זה חלום שלי !!!!! הוא באמת הכיר אותי !!!! "
" הוא דווקא די נחמד . חוץ מזה שהוא מתלהב " אמרתי .
" ראיתי שקרה ביניכם משהו … ספרי עכשיו " היא אמרה
" הוא הזמין אותי לצאת איתו . לא רציתי לצאת מגעילה אז הסכמתי , אבל אני בטוחה שזה יהיה כישלון " אמרתי .
" מה את רצינית ??????? ג'סטין הזמין אותך לדייט !!!!!! זה קורה רק שהוא באמת אוהב מישהי . אסור לך לפספס את זה ! את עוד תתאהבי בו .. " היא אמרה .
הגיעה השעה 8 , וג'סטין חיכה מחוץ לווילה , הוא בא לאסוף אותי .
סיימנו את הדייט , ולא האמנתי , אבל הוא היה מדהים ! ג'סטין הזה .. הוא היה כזה נחמד אליי … ואני ? אני סתם שנאתי אותו .
" מאיה מאיה מאיה מאיה !! " נכנסתי לווילה בקריאות שמחה .
" מה קרה ? " היא שאלה בהלם .
" אני לא יודעת איך להגיד את זה אבל … התאהבתי בג'סטין !!!! " אמרתי במבוכה תוך כדי התרגשות .
" אני אמרתי לך .. " היא אמרה .
אחרי כמה שיחות , ועוד כמה דייטים , אני וג'סטין נהפכנו לחברים רשמית (: .
ומאז .. הכל נהיה טוב יותר ..
אז זה הסוף של הסיפור שלי , מקווה שאהבתם (-;


תגובות (4)

וואן שוט ממש יפה, למרות שהוא ממש מזכיר לי אחד שקראתי על הארי.. אבל עדיין ממש יפה.. בהצלחה בהמשך!! ואת מוזמנת לקרוא את הסיפורים שלי אם את אוהבת את וואן די.. גווו בליברסס וי אר פמילייייי!!!! חיחי אני בליברית כבר 4 וחצי שנים :))

12/01/2013 11:09

גרוווע אני לא מאמינה שהקדשתי זמן כדי לקרוא את החרא הזה @!!!
חחחחחחחחח סתם ואן שוווט מדהים ! מעננייין מי הכירה לך אותו ? חחח תעשי עוד !

12/01/2013 11:14

תודה:) ענבר-בכוונה עשיתי את זה זריז ולא נתתי יותר מידי תיאורים כי לא היה לי כל כך כוח וזה במילא יצא ארוך מידי.. שחף-המצאתי את הסיפור הזה עכשיו אז אינלי מושג איפה ראית סיפור דומה..
סהר- שתקיD: חחח סתם ♥

12/01/2013 11:22

מהמם! תמשיכי עוד כאלה.

18/01/2013 03:16
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך