Or_Horan
משעמם לי ><

וואן שוט על הארי ♥♥

Or_Horan 04/01/2013 2658 צפיות 10 תגובות
משעמם לי ><

ימהולדת שמח !!" כל הכיתה צעקה שנכנסת לכיתה, חייכת חיוך מובך ,נתת לכל אחד מהם חיבוק , התיישבת במקומך וחיכית לצלצול . "
אבל לא היה לך ממש חשק לשמוח. עד לפני חודש היה לך חבר אהבת אותו מאוד הוא הבטיח לך שביום ההולדת שלך הוא יקח אותך לים ויעשה בשבילך ארוחה רומנטית אבל הוא נפרד ממך
"אחרי השיעור הולכים לים" אמרה שיר (החברה הכי טובה שלך) " לא עזבי אין לי מצב רוח וכוח " אמרת "מה זה לא ?! זה רק 15 דקות מבצפר … חוץ מזה זה יום ההולדת שלך , את צריכה לשמוח !" שיר אמרה. " אבל יש לנו מבחן " מצאת תירוץ. "שטויות נו … זה שעה אחרונה והיא מתחילה ב13:40 , 13:30 גג אנחנו פה . ועד שאמרתי לכולם ? כולם באים . " היא אמרה בקול מתחנן . "אבל אין לי בגד ים " ניסית תירוץ אחר . "בשביל מה יש לך אותי ? " היא חייכה חיוך מרוצה והוציאה בגד ים מהתיק . אחרי שהבנת שלא נשארו לך תירוצים ,הסכמת .
~שעה ראשונה עברה והגעתם לים ~
כולם רצו למים כאילו חיכה להם שם זהב ורק את נשארת על החוף בודדה . הסתכלת על כולם נהנים, ונזכרת באקס שלך …
שיר יצאה מהמים וניסתה למשוך אותך מכיוון הים . "לא , לא רוצה ! " צעקת תוך כדי צחוק . "אבל זה היומהולדת שלך ואני רוצה שתחייכי, ותצאי מהדיכי הזה שלך ." שיר משכה אותך יותר חזק.. " נו.. בבקשה רק לכמה דקות !" היא התחננה . "טוב . רק לכמה דקות ! " הדגשת . נכנסת למים . בהתחלה היית עם כולם ,אבל אז רצית קצת להתבודד אחרי כמה דקות טובות .
" אנחנו יוצאים מהמים את באה ?" שיר צעקה לך מרחוק .
"לא, נראה לי אני ישאר עוד קצת" צעקת לה חזרה .
התחלת לשחות לאורך החוף, פתאום הרגשת שרגלת התנגשה במשהו ,הסתכלת טובטוב זה.. זה.. זה בנאדם , בלי לחשוב פעמיים תפסת אותו והתחלת לשחות לכיוון החוף, השכבת אותו על החול וצעקת לעזרה אבל אף אחד לא היה בקרבת המקום .
"הצילווו ! מישהוו !!!!! " צעקת והתחלת להילחץ . קירבת את אוזנך לפיו .
"הוא לא נושם !" דיברת לעצמך והתחלת להלחץ עוד יותר ..
"מה עושים ? מה עושים ? הנשמה ? אבל אני לא יודעת לעשות " הדמעות שאיימו להתפרץ זלגו מעינייך.
"מה הכי קרוב שאת ראית לעשות הנשמה ? סרטים !! " המשכת לדבר לעצמך . שמת את שתי יידיך על חזהו והתחלת לדחוף ולהרפות ,לדחוף ולהרפות,לדחוף ולהרפות אבל זהה לא עזר.
"טוב, אין בררה " סתמת את אפו, פתחת את פיו , שאפת ומילית את ראותייך באוויר , הצמדת את פיך לפיו ונשפת, עשית זאת 5 פעמים. ושוב הלחיצות על החזה אבל שום דבר לא קרה , סירבת לוותר. עשית הכל שוב פעם אבל אחרי 2 דקות של ניסיונות הדמעות התחילו לזרום והבנת שאת לא יכולה לעזור יותר, התיישבת ליד הנער , קברת את פנייך בין ידייך ובכית . " פאקק מה זה היום הזה ?!? זה אמור להיות היומולדת שלי ! אני אמורה להיות שמחה !, למה זה קורה לי למה ?! " המשכת לבכות. פתאום שמעת שיעול , הורדת את ידייך מפנייך וראית את אותו נער משתעל , מהר קמת והושבת אותו, טפחת לו קלות על הגב הוא פלט קצת מיים שבלע. דמעות העצב התחלפו עם דמעות אושר. חיבקת אותו מלאת דמעות והוא חיבק אותך למרות שהוא היה מבולבל הוא ליטף את שיערך והרגיע אותך . אחרי דקה של חיבוק בבת אחת עזבת את החיבוק והלכת להתיישבת בשפת הים ופנייך , הנער המשיך לשבת באותו המקום אבל אחרי שתי דקות הוא בא להתיישב ליידך, הוא הסתכל עלייך . "מביך.. " אמרת בחיוך מבויש והשפלת את ראשך. " אני לא בדיוק זוכר מה קרה אבל .. תודה " אמר הנער בחיוך. "בכיף.. " חייכת אליו .

דרך אגב , אני הארי " הוא הושיט לך את ידו וחייך. "הארי ? זה ממש מוכר לי " חייכת לו חזרה ולחצת את ידו. " וואן דירקשן ? " חייך חיוך נבוך
הא נכון ! אני _____ (השם שלך)" חייכת. " יש לך שם יפה " הוא חייך חיוך חושף שיניים ." תודה " חייכת חיוך מבוייש "אתה יודע לשחות ?" שאלת.
אמממ " הוא הסמיק "כן , כאילו קצת " הוא השפיל את מבטו . אחרי 3 דקות" של שקט , גיחחת
מה?" הארי חייך וציחקק גם הוא. לא סתם , אתה לא מבין לאיזה לחץ נכנסתי שראיתי אותך בתוך מהיים לא" נושם " אמרת
אני כל כך מצטער " הוא התחננן לסליחתך"
העיקר שעכשיו אתה בריא " חייכת"
אז מה ? מה את עושה בים בשעות האלו ? " הוא שאל"
אממ .. מעכשיו נראה לי מצילה אנשים מטביעות " .שניכם התחלתם לצחוק "" "סתם לא , אני לומדת פה בתיכון קרוב
מה הברזת מהלימודים ? " צחקתם שוב"
לא…. יש לי היום יומהולדת ולא הייה לי מצב רוח כל כך אז חברים שלי" החליטו שנלך לים"
"הוו .. מזל טוב , בת כמה את ?"
"אממ. אני ? אני בת 16 "
בואי" הוא קם והושיט לך יד"
לאן ?" אמרת בקול חשדני אחזת בידו וקמת"
אני רוצה שתכירי את המשפחה השניה שלי …. וואן דירקשין " הוא חייך"
מרחוק ראית 4 בנים בהתחלה הם נראו מודאגים אבל כשהם ראו את הארי הם נאנחו לרווחה
עזבתי להארי את היד
אתה לא נומאלי , אתה לא יודע איך דאגנו לך !" אחד הבנים אמר וחיבוק אותו
השם שלך )" תכירי זה ליאם , זאיין ,נייל ולואי ) ____ "
הופפה אני רואה שבזמן שאנחנו דאגנו לך אתה מצאת לך מישהי " זאיין קרץ" להארי ולך.
לא מצא ולא כלום אני רק עזרתי לו " ענית. "במה?" לואי קרץ להארי. " אני טבעתי .." הוא חייך חצי חיוך. הפנים של כולם נהיו שוב רציניים . "הארי כמה פעמים אמרנו לך לא להיות לבד במים ?!" נייל אמר.
טוב,טוב דיי לצעוק עלי מה אני ילד קטן ? הבנתי אני לא נכנס למיים לבד" הארי נראה קצת מובך.
סליחה שאני נכנסת באמצע השיחה שלכם , אבל מישהו יודע מה השעה ?" שאלת . "
לואי הוציא את השעון " כן ,אמממ 13:00". " אויי שיט אני חייבת לעוף " אמרת בלי הסברים.
אבל רגע " הארי ניסה להגיד לך משהו . "לא הארי אין לי זמן לזה .. מצטערת . ביי " נתת לכולם חיבוק ולהארי נשיקה על הלחי ורצת לכיוון שבו החברים שלך היו. "חכי …" שמעת את מרחוק את הקול של הארי אבל היית חייבת לחזור מהר" לפני שתאחרו. " איפה היית ?" שיר אמרה שהתקרבת אלייה, "אני…" ניסית להסביר . "אנחנו חייבים למהר לפני שנאחר " שיר קטעה אותך. רצנו חזרה לבצפר מהר התלבשנו ויבשנו את השיער. המבחן היה יחסית קל וסיימת אותו לפני כולם … בגלל היים היית נורא צמאה, המורה נתן לך אישור לקנות שתייה מהקיוסק ולחזור לכיתה , האיש מהקיוסק מכיר אותך כרגיל לקחת האייס קפה וחזרת לכיתה .. אחרי 10 דקות שמתם צרחות מבחוץ המורה סימן לכיתה להירגע והתרכז במבחן אבל אז נפתחה הדלת. "הארי ?" היית עמומה שראית אותו מחוץ לדלת של הכיתה. כל הכיתה הפסיקה את המבחן ובהתה השניכם .
"מה אתה עושה פה ?" קמת לכיוונו . רציתי להביא לך משהו ואני זכרתי שאת אמרת לי שאת לומדת פה בתיכון קרוב וכשהגעתי שאלתי את האיש שבקיוסק והוא אמר לי איפה את " הוא אמר מתנשף כאילו הוא רץ 2000 מטר . "אתה לא נורמלי , מה היה כל כך חשוב שרצת עד לפה ?"
"רציתי להביא לך שתי מתנות: אחת על זה שהצלת אותי , והשנייה מתנת יומולדת .
"אוקיי .. " אמרת .
זה מתנת תודה שהצלת אותי " הוא הוציא שרשרת לב וקשר אותה סביב שיערך .
"באמת שלא היית צריך, זה מקסים !"אמרת. הוא סובב אותך, הרמת את צווארך כך ששמעת את הנשימות שלו .
"וזאת מתנת היומהולדת שלך " .. הוא קירב אותך אליו עד כדי כך "מה את עושה ?" חייכת והשפלת את הראש. "את מה שאני רוצה לעשות " הוא הרים את ראשך ונישק אותך.
"זאת מתנת היומולדת הכי טובה בעולם !" הראש שלך ושלו נשארו קרובים כך שאפיך ואפו נגעו זה בזה . "ותחשבי שאני יכול להביא לך אותה כל יום, כל שעה, כל דקה " הוא חייך את החיות הכובש שלו .
שמעת שיעול קל, הסתכלת על המורה שלך, הבנת את הרמז..
"הא, אופסי, הם עושים מבחן פה " אמרת להארי .
הוא כרך את זרועותיו סביב מותנייך, והלכתם ביחד לבית שלו .
וחייתם באושר ועושר עד עצם היום הזה ! חיחי


תגובות (10)

יואו זה מזכיר לי משו וואן שוט שקראתי יואו ההתחלה קופי ^^ זה יפה :))

04/01/2013 13:17

יאווו אממא איזה מושלםםםםם

04/01/2013 13:19

יאווו אממא איזה מושלםםםםם

04/01/2013 13:19

חחחחחחח חמוד ומהיר
רוצה להעביר את השיעמום איתי ? >

04/01/2013 13:21

כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן :)))

04/01/2013 13:22

חחחחחחחח בואי נעשה מסיבה
הלילה לילה כתום ><
בבית של אוסטין חיחי

04/01/2013 13:23

לילה כתווווווווום XD
אומייניילר !
אוסטייייןןןןןןןןןןןן ?!

04/01/2013 13:24

אוסטין שלי חיחי -.- הוא זמר שעושה קמבקים -.-
והוא מושלמי והוא ששששששששששללללללליייייייייייייייייייי !!!!!!!!

04/01/2013 13:27

אני מכירה את אוסטין -,-
חחחחחח וואי פעם קראתי לו אוסטין ביבר >

04/01/2013 13:29

חחחחחחחחחח מיש יסתומעע כמו נעל זה קאברים לא קאמבקים… חעחעחע לא אני על הרצפה פה.. ואור זה יותר אימאג'ין (דמייני..) ארוך מאשר וואן שוט..
אבל אהבתי :))
מתה עליכם נסיכוש שליי :))

05/01/2013 02:39
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך