וואן שוט על הארי

20/01/2013 886 צפיות 9 תגובות

שוב פעם מצאתי את עצמי יושבת מול המחשב ובוכה ,שפשט בוכה.
"תתרחקי ממנו,שמעת ? "
"הוא בכלל לא אוהב אותך,רדי ממנו ."
"הוא איתך רק בשביל יחסי ציבור וכולם יודעים את זה."
"זבל,את חתיכת מפגרת שלא תתקרבי להארי שמעת?"
זה מה שראיתי בערך בכל פעם שנכנסתי לטוויטר.
אני לא יכולה כבר,אני אוהבת אותו ואני רוצה להיות איתו,המעריצות שלו לא רוצות, ובדרך הזאת הן גם יצליחו להפריד בנינו.
על מה אני חושבת בכלל ? הן בחיים לא יצליחו להפריד ביני לבין הארי.אני חושבת.כאילו…
אוייי נו הדמעות הגיעו שוב , "למה ? למה זה קורה לי ?" בכיתי כל כך הרבה וקברתי את ראשי בכרית ,נרדמתי כבר.
פתאום שמעתי את הדלת נפתחת,אבל לא היה לי כוח להסתובב והמשכתי לישון.
שמעתי צעדים מתקרבים למיטה, " יפה שלי?" שמעתי את הארי קורא, הוא התיישב ליידי על המיטה והתחיל לעשות לי דיגי (במיוחד בשבילך עדן (-;) .
"נסיכה שלי?" הוא התקרב אליי ונישק אותי על הלחי,הסתבבתי והוא ראה את עיני האדומות.
"מה קרה?"הוא שאל בבהלה .
"כלו…ם" אמרתי .
"אל תגידי לי כלום ,מה קרה?" הוא התעקש.
"דיי הארי,כלום לא קרה " אמרתי לו והסתכלתי על המחשב במבט עצוב.
הוא כבר ידע מה קרה,רק רצה להיות בטוח,הוא ניגש למחשב והביא אותו למיטה ליידי .
הוא הזיז את העכבר כי המחשב "ישן". הוא ראה את הטוויטר כי לא יצאתי ממנו,"שוב פעם הם כותבות לך את זה? לא נמאס להן ? כי לי נמאס." הוא אמר והתנתק מהטוויטר שלי והתחבר לשלו.
הוא התחיל לכתוב :"לא נמאס לכן…?אה? אתן חייבות להמשיך לעשות לי ולה רע?…"
"הארי דיי,אל תכתוב להן את זה ." ציוותי עליו.
"מה?,למה?,תפסיקי אני כותב וזהו." הוא אמר.
"הן אוהבות אותך,הן פשוט אוהבות אותך.בגלל זה הן עושות את זה." קבעתי.
"מה?,בגלל שהן אוהבות אותי הן מונעות ממני להיות עם אהבת חיי?" הוא שאל .
"פשוט אל תכתוב את זה…לא נורא נתגבר יש לי אותך." אמרתי וחייכתי חצי חיוך מזויף רק שלא יכתב את זה…רק שלא יכעס עליהן.הן באמת אוהבות אותו,פשוט הדרך שלהן להראות את זה לא ממש נכונה,אבל הן ילמדו.איכשהו.מתישהו.
הוא חייך אליי בחזרה ונישק אותי. " אני אוהב אותך נסיכה יפה שלי,פשוט לא יכול לדמיין את חיי בלעדיך." הוא אמר.
"גם אני אותך אהבה שלי" אמרתי וחייכתי.
-מאוחר יותר בערב-
"ביי חיים שלי" אמרתי לו מנופפת לו בידי כשהוא יצא מהבית שלי לכיוון האוטו שלו.
"בי נסיכה" הוא אמר ושלח לי נשיקה באוויר.
נכנסתי לחדר ,התחברתי לטוויטר.
"ואי שמעי יא חתיכת כלבה מהר תעופי מבעלי ,מהר אני לא מפחדת לשלוח לך שוב מכתב איום הביתה,ובאמת לבצע את הכתוב בו,אני מציעה לך לפחד."
"לא שוב",צעקתי שאני בחדר.אין לי כוח לזה יותר.
התקשרתי להארי .
"אני אוהבת אותך אבל…זה נגמר בנינו ! " אמרתי לו בוכה כאילו אין מחר.
"מה?למה?עשיתי משהו ? מה מה עשיתי?" הוא שאל .
ניתקתי את הטלפון לא אמרתי לו למה,אני לא רוצה שהוא יכעס על המעריצות שלו.
"נפרדתי מהארי טוב?ואם זה יחמם לכן את הלב אז כן ,זה בגללכן.תמשיכו לחיות בסרט שהוא באמת יצא אם כל אחת מכן. אתן לא מבינות כמה כאב גרמתן לי."
פרסמתי בטוויטר וחסמתי את הארי ,לא מכל הטוויטר רק שלא יוכל לראות את הציוץ הזה.
דיפדפתי בטוויטר רוצה לרצוח את עצמי על כך שנפרדתי מהארי אך יודעת שזה הדבר הנכון לעשות.
"אני אוהב אתכן,אבל גם אותה,אתן חשובות לי,אבל גם היא,הייתי רוצה לפגוש כל אחת מכן,אבל איתה אותה כבר פגשתי,והיא שינתה אותי ואת עולמי.היא הפכה אותי למי שאני.היא לא אוהבת אותי כי אני מפורסם,כי היא בכלל לא ידעה מי אני שנפגשנו,היא לא אוהבת אותי רק בגלל הכסף,כי נפגשנו פעם ראשונה ליד פח כשחיפשתי משהו שנפל לי והיא חשבה שאני עני. היא לא אוהבת אותי בגלל שאני שר יפה כי ששרתי לה פעם הראשונה הייתי צרוד. היא לא אוהבת אותי כי אני קונה לה מתנות,כי היא שונאת מתנות.היא אוהבת אותי בגלל מי שאני,בגלל מה שאני.
ואני אוהב אותה ולא מוכן שניפרד בגלל שלכן זה לא נראה בעין,בגלל שאתן חושבות שהיא זבל,בגלל שאני באמת אוהב אותה. ממש לא מוכן.
תפסיקו אם זה,תשימו את עצמכן במקומה ,כל כך מוציא לכן את החשק לאהוב,ואפילו לחיות.אז תחשבו פעמיים לפני כל מכתב איום הוא ציוץ מאיים שאתן שולחות.
כמו שאמרתי…אני אוהב אתכן אבל..גם אותה .
אז די,תתנו לי לאהוב,תתנו לחיות,תתנו לי לאהוב אתכן בלי לכעוס עליכן .
אני בן-אדם רגיל עם צרכים רגילים?
אוהב אתכן כל כך ומקווה שאתן מבינות "
אני כבר בכיתי…אני אוהבת אותו…אני רוצה אותו כאן עכשיו לידי."
בתגובות ראיתי . " נכון תפסיקו היא נסיכה" ,"אני מצטערת עכשיו אני מכבדת אותה.." "אני פשוט מטומטמת מקווה שתחזרו." "אני אוהבת אותך,ורוצה שיהיה לך טוב,בהצלחה איתה".
"עדן?" שמעתי קול מאחורי .
"הארי?" צעקתי בקול שמח ,רצתי אליו " את חושבת שהייתי מוותר עליך כל כך בקלות?" הוא אמר ונישק אותי.
ומאז ,זה הפסיק ,לא לגמרי עדיין יש את המרדניות שאוהבות להמשיך ולנסות אבל בסופו של דבר זה לא עוזר להן.האהבה מתגברת על הכל ,על כל המכשולים שבדרך .כי זאת אהבת אמת..


תגובות (9)

תעבירי את זה לסיפורי מפורסמים

20/01/2013 13:23

היא תשים אותו איפה שבא לה
היא יכולה להשים אותו פה כי זה סיפור אהבה והוא קצר סבבה?
אהבתי רצח!!!!

20/01/2013 13:25

אווווו הארי כזה רומנטי ואני יגיד את האמת גם אני שלחתי לטיילור ציוצי שנאה ואבל אני לא מצטערת על זה כי ההתנהגות שלה הייתה נוראית כלפיי הלהקה טוב במקום לחפור לך
תמשיכייייייייייי!

20/01/2013 13:26

יש הסכם של האתר שסיפור על מפורסם נמצא בסיפורי מפורסמים בכול אופן , אני לא אזהיר שנית .

20/01/2013 13:29

היא לא קיללה אם את תיכנסי לסיפורים אחרים תראי מזה קללות ופליז אל תתלונני כי הסיפור הזה מושלם וזה הראשון שלה ונראה לי שהיא כבר תבין

20/01/2013 13:31

טוב היא חדשה תרגעי מה קפצת תגידי לי?!
היא חברה טובה שלי ואת לא תדברי ככה
מעכשיו עם זה על וואן דיירקשן היא תפרסם שם

20/01/2013 13:31

שתשנה את הזאנר של הסיפור ,
אם אתה כותב באתר הזה אתה צריך לכבד הסכמים .

20/01/2013 13:32

שינתי, אתן לא צריכות להתעצבן עשיתי טעות.
פעם ראשונה שאני כותבת שירז וjessie תודה רבה על התמיכה :)

20/01/2013 13:36

אני לא מתעצבנת , אני מעירה לך כדי שהריבים שהיו פה לא יחזרו .
אני שמחה שאת העברת את הזאנר .

20/01/2013 13:37
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך