Saharcohen
בנות זה וואן שוט לדוגמה מקווה שאהבתן :)

וואן שוט על זאיין

Saharcohen 16/12/2012 1055 צפיות 8 תגובות
בנות זה וואן שוט לדוגמה מקווה שאהבתן :)

אני לא אשכח את היום שפגשתי אותך את המבט שלך שלא הבין למה אני כזאת אדישה ..
אך מהרגע הזה רק נפגעתי אמרת שאתה תשמור עליי ולא תפגע בי אבל הדבר היחיד שעשית מהיום שנהינו חבריםזה רק לפגוע בי .. גם אם זה לא היה בכוונה .
הרסת לי את הקריירה הרסת לי את החיים אך בכל זאת אני עדיין אוהבת אותך אני לא יודעת למה אבל יש בך מה שהוא שמושך אותי ..
הלוואי והייתי יכולה להחזיר את הגלגל אחורה ולמנוע שכל זה לא יקרה שאני לא אכיר אותך ואתה לא אותי !
~איך הכל קרה ~
אני והחברות שלי עברנו ללונדון .. אני תמיד רציתי לעבור לגור שמה כדי ללמוד לדבר עם מבטא בריטי ולדבר באנגלית כל היום אך לחברות שלי היו תוכניות הם רצו ללכת לראות וואן דיירקשן וכך היה .. כל כך לא אהבתי אותם (את וואן דיירקשן ) הם היו בעיניי חבורת שוויצרים שאכפת לה רק מהכסף והתהילה ( many and fame) הלכנו להופעה שלהם ,הבנות השקיעו הן באו עם שמלות עקבים והתאפרו ואני באתי עם סקיני גינס חולצה נופלת ונעלי נייק גבוהות , הם עלו לבמה והתחילו לשיר השירים שלהם לא עיניינו אותי אז פשוט שמתי אוזניות ושמעתי simple plan שמתי לב שאחד מהם נועץ בי מבטים אך לא התייחסתי פשוט התעלמתי ..
הלכנו למאחוריי הקלעים ואני פשוט ישבתי בצד ושמעתי שירים של the wanted פתאום הזמר ההוא שהסתכל עליי בא אליי וניסה לדבר איתי אך הייתי אדישה אליו ,הוא רצה את המספר שלי אז נתתי לו ומשם הכל התחיל .. מסתבר היה שקוראים לו זאיין והוא הבאד בוי של החבורה לא יודעת למה אבל פשוט התאהבתי בו , אחרי שיצאנו כמה פעמים גיליתי שיש לו חברה והוא סתם מנצל אותי ואחרי שסלחתי לו הוא בגד בי עם מישהי אחרת .. החלטתי שהפעם אני לא הולכת לסלוח לו ופשוט יום אחד קמתי והלכתי לא יכלתי יותר פשוט נעלמתי .. חזרתי לישראל המקום שבו נולדתי ..
ואז משם הכל התחיל בחזרה כמו חלום רע הוא הגיע לישראל בכוונה לחזור אליי .. ואני כמו פטי חזרתי אליו אך מה שהוא עשה זה לבגוד בי שוב .. לא יכולתי יותר הרגשתי שאם אנ אסלח לו עוד פעם הוא רק יפגע בי אז עוד פעם הלכתי רק שהפעם לא נפגשנו עוד פעם .. אני עדיין אוהבת אותו אני לא יודעת למה אחרי שהוא פגע בי כל כך הרבה פעמים
אחרי 10 שנים אני כבר בת 26 ואני כבר יודעת שכל פעם שהוא בגד בי ל היה באשמתו אך ל יכולתי לעשות כלום כי הוא כבר נשוי עם ילדים ..
אז החלטתי שאני מתגברת עליו ומצאתי לי את האחד המיוחד בשבילי שאיתו התחתנתי למרות ששכחתי ממנו עדיין נישאר לי מקום קטן בלב מקום to zayn ..

זה הוואן שוט הראשון שלי …


תגובות (8)

להעביר לז׳אנר ״סיפורי מפורסמים״
בבקשה

16/12/2012 05:52

איכסעעעעע דה וואנדט איווווווו

חמוד……..( הוואנשוט ) :)))

16/12/2012 05:56

חחחחחח פשוט רציתי להראות כאילו הייתי אדישה אליו

16/12/2012 06:02

חחחחחח פשוט רציתי להראות כאילו הייתי אדישה אליו

16/12/2012 06:02

חמודד.. חיחי קצת להאט את הקצב ויותר תיאורים יתאים יותר לוואן שוט… בהצלחה בהמשך הדרך..:)

16/12/2012 11:05

חח תודה

16/12/2012 11:13

אהבתי!

18/01/2013 14:32

אהבתי!

18/01/2013 14:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך