מקוות שתאהבי שירני12 ! מקוות שגם אתם תאהבו ! תגיבו ואפשר להמשיך את זה בגלל שזה וואן שוט אז היינו צריכות להפסיק מתישהו, אבל אם תאהבו ותגידו לנו להמשיך נמשיך את זה ואולי אפילו זה יהפוך לסיפור ! מיני מאוס ומקי מאוס!

וואן שוט על זאי זאי ! (של שירני12)

09/04/2014 977 צפיות 3 תגובות
מקוות שתאהבי שירני12 ! מקוות שגם אתם תאהבו ! תגיבו ואפשר להמשיך את זה בגלל שזה וואן שוט אז היינו צריכות להפסיק מתישהו, אבל אם תאהבו ותגידו לנו להמשיך נמשיך את זה ואולי אפילו זה יהפוך לסיפור ! מיני מאוס ומקי מאוס!

וואן שוט לשירני12 !!!!

"דיי ליאון תפסיק אל תתנצל זה נמאס פשוט נמאס ! אתה רוצה אותי רק בשביל לשכב איתי ! פעם ראשונה לא הבנתי וסלחתי ! פעם שנייה כבר התבאסתי אבל אהבתי אותך וסלחתי ! פעם שלישית סלחתי רק בגלל ההתנצלות הרומנטית ! זהו עכשיו זה כבר פעם רביעית וזה נגמר ! " אמרתי עם שדמעות שוטפות את פניי עוזבת את הבית עם המזוודה הגדולה עם הבגדים והשנייה עם מלא מלא נעלי עקב , חולת נעלי עקב !

~כעבור חודש ~

חזרתי לביתי לבית הקטן ואהוב , לבית שהייתי בו לפני שעזבתי לליאון , כל כך אהבתי אותו והוא לא ! הוא רצה אותי בשביל להשוויץ ולשכב איתי ! חשבתי על זה והתחלתי עוד פעם לבכות , הייתי חייבת לפרוק , לשכוח אותו , החלטתי ללכת למועדון , להנות קצת אחרי החודש שרק בכיתי והתאבלתי עליו . לבשתי שמלת מיני אדומה עם וכמובן נעלי עקב שחורות גבוהות ! סידרתי את שיערי ככה ששערי יהיה לצד, התאפרתי והייתי מוכנה . יצאתי מן הבית בול בתשע , נסעתי למועדון במכונית השחורה שלי .
הגעתי למועדון והלכתי ישר לבר , ביקשתי מן הברמן טקילה אבטיח שתתי ושמתי לב לחיוכו של הברמן . "מה?" שאלתי "כלום " הוא ענה מתחכם , הוא מעצבן אותי מה הוא רוצה ממני? "אז תוריד את העיינים שלך ממני ותביא לי עוד אחד " אמרתי בכעס , הוא הגיש לי את הטקילה אבטיח וחייך . שתיתי את הכל והלכתי לרחבה , רוקדת מוציאה את כל מה שיש לי , כעס , עצב , הכל ! ריקוד זה מה שעוזר לי זה חיי ! פתאום הרגשתי מישהו רוקד איתי , קרוב קרוב , קרוב מידי. הסתובבתי לכיוונו וראיתי אדם צעיר הייתי נותנת לו לא יותר מ25 , ריח חזק של אלכוהול נודף מפיו , התרחקתי לא רוצה להיות בקרבתו , יצאתי החוצה לנשוף אויר .
ראיתי ביציאה נער אפילו לא נער יותר מנער , הוא היה חתיך , שיערו שחור , עיניו חומות , הוא נראה כועס , עצוב , כמעט כמוני ישבתי לידו ושאלתי "מה לך קרה ?" "למה את מכירה עוד מישהו שקרה לו משהו ?" הוא שאל " כן , אני " עניתי במבט עצוב ,מרגישה את הדמעות שוב עולות . "מצטער , לא ידעתי , אני זאיין " אמר מנסה לחייך "זה בסדר, אני שירן " אמרתי לו מנסה להחזיר לו חיוך "אז מה קרה לך שאלתי ? גם אני יספר אם אתה תספר …" אמרתי לאחר הדממה . "החברה זאת אומרת האקסית בגדה בי .. לא משנה ..עכשיו את " הוא אמר עצוב "אמ.. גילית שחבר שלי רוצה אותי רק כדי לשכב איתי .. בעצם לא עכשיו .. בפעם הראשונה אבל לא ייחסתי לזה משמעות וסלחתי .. ככה גם בפעם השנייה והשלישית עד שעכשיו.." אמרתי מרגישה את הגמעות כבר זולגות על לחיי "זה בסדר , זה קורה , בואי " הוא אמר עם חיוכו הכובש פותח את ידיו לחיבוק מנחם. נתתי לו לחבק אותי מחבקת אותו בחזרת , מניחה את ראשי על כתפיו ובוכה פשוט בוכה פורקת הכל …
זאיין הרים בראשי בעדינות כך שאני יוכל להסתכל עליו הוא אמר בלחש "את יפה את יודעת ?" הרגשתי את הסומק על לחיי "אפילו עוד יותר ככה מסמיקה ואפילו יש לך גומה , אחת "זאיין אמר מצחקק , צחקקתי איתו . אחרי שצחקנו הוא התקרב אליי יותר ויותר עד שהרגשתי את נשימותיו עליי ונישק אותי .. נשיקה אוהבת ומנחמת נשיקה שמסבירה הכל … שמתי את ראשי עליו בחזרה נותנת לחושך הנעים להשתלט על גופי ונרדמת .

שקמתי שמתי לב שאני במקום לא מוכר , עם זאיין , עם זאיין ? אני והוא שוכבים על במיטה כשהוא מחבק אותי והוא בלי חולצה ! מה לעזאזל ?! "בוקר טוב גם לך " זאיין אמר נושק לשפתיי , ואז נזכרתי בלילה של אתמול , בנשיקה , בזה שנרדמתי , בהכל ! זאיין כנראה לקח אותי אליו הביתה אתמול כי נרדמתי … "בוקר טוב " אמרתי עייפה . זאיין נישק אותי באהבה נישקה אוהבת , נשיקה מתוקה , נשיקה שאני לא ישכח !


תגובות (3)

ברור שתמשיכי!!!!!
כבר אמרתי לך שאת כותבת מושלם?! ❤️
אם את תמשיכי זה עדיין יהיה בשבילי כאילו עליי?

09/04/2014 18:21

תודה יואו העלת לנו חיוך על הפנים עכשיו
ברור שזה יהיה עלייך !!!

09/04/2014 20:24

תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי!!!!

10/04/2014 13:50
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך