ירדנוש_סטיילס_הורן_מאליק_טומלינסון_פיין
חח מקווה שאהבתם ^^

אני לא יודעת אם אוכל לתרגם עוד היום כי זה באמת מתיש לקרוא עמודים על גבי עמודים של אנגלית ולתרגם הכל לעברית למרות שזה די כיף :)

אני ינסה לעשות כמה שיותר D:

אשמח לתגובות כנות :)

וואן שוט על כולם :) (1D)

חח מקווה שאהבתם ^^

אני לא יודעת אם אוכל לתרגם עוד היום כי זה באמת מתיש לקרוא עמודים על גבי עמודים של אנגלית ולתרגם הכל לעברית למרות שזה די כיף :)

אני ינסה לעשות כמה שיותר D:

אשמח לתגובות כנות :)

זאין:

זאין נאלץ לעזוב באמצע החיבוק שלך מפני שהוא נקרא לעבודה באולפן, את נאנחת, כל מה שאת רוצה לעשות זה לבלות כמה שעות עם החבר שלך בלי שהוא יצטרך לעבוד, בידיעה שיש לך הרבה זמן לחסוך עם היד שלך, את החלטת להוציא את בלוק הציור שלך ועפרונות. רצית לצייר תמונה חמודה שלך ושל זאין כך שאתה התיישבת וחשבת על השרטוט משהו ששניכם אוהבים לעשות ביחד …. שינה.

לואי:

זה היה קשה מכדי להתמודד עם זה .. בכל מקום שהסתכלת היה כתוב שלואי בוגד בך , אז כשלואי חזר הביתה החלטת להתעמת איתו על השמועה בה . בהתחלה הוא נורא כעס עלייך שאת לא בוטחת בו , אבל כשהוא ראה שדמעות מתחילות לצאת לך הוא פלט אנחה ותחב את קצוות שיערך מאחורי האוזן שלך כשהוא לוחש לך " אל תבכי בייב , אני אוהב אותך".

נייל:

את באת הביתה יום אחד לקולות בכי ונזלת, עקבת אחרי הקולות בביתך עד שהגעתך לחדרך רואה במיטתך דמות שוכבת על המיטה, נייל, לצד נייל הפלאפון שלו היה פתוח בדף הטוויטר שלו. נייל היה בוכה על שנאה שהוא מקבל. זה שבר את הלב שלך לראות אותו ככה כל כך כל כך כאב לך בשקט אז בעדינות הרמת את ידו ומנשקת את שפתיו בשקט, לוחשת לו שהכל הולך להיות בסדר .

ליאם:

"את באה," ליאם התחנן, מושך בזרוע שלך "חכה רגע," ניסית לדחוף אותו .. החברים שלך החליטו לשחק משחק קלאסי של אמת או חובה בכינוס הקטן שלכם. "נוו בואי בבקשה," אמר ליאם מתחיל להתחנן שוב. "בסדר אוח.." קמת על רגלייך, הלכת איתו לסלון. הוא התיישב למטה לתוך המעגל של כ -15 איש. המשחק מתחיל, תורות רבות עברו . לבסוף, אם כי, התור שלך עולה. ליאם פונה אליך, עם חיוכים, החזיק את הבקבוק, ואומר: "בהצלחה" את חייכת הוא הניח את הבקבוק, הבקבוק מסתובב ללא היסוס. מה שנראה כמו נצח, סוף סוף מסתיים ממש מול ליאם. החיוך שלך יורד כשהבטת בזה שיצא עליו. הווו ואהה בא משאר הקבוצה. כשאת פונה לאט להסתכל על ליאם, את מבחינה בחיוך הרחב שלו. "אני לא יכולה לנשק אותו," את אומרת כשפנית שוב לאנשים בקבוצה, "הוא אחד החברים הכי טובים שלי". "את חייבת," כמה אנשים אומרים. "שמעת אותם", אמר ליאם, "זה הכללים". את פונה אליו, ומגלגלת את העיניים שלך, ובלי לחשוב על זה שנייה אחת , את בשקט הנחת את שפתייך על שלו. מה את יכולה לומר, שפתיו היו רכות, וידו המחוספסת ישבה יפה על בירכיי . ולהפתעתך, ליאם הוא הראשון שהפסיק את הנשיקה. מבט אחד עלה בחיוך על הפנים שלך, לעומת זאת, הוא נשען לעוד. הנשיקה התמימה שלך הפכה לנשיקה מלאת תשוקה. "תמצאו לכם חדר," את שומעת כמה מהחברים שלך צועקים.

הארי:

היית באמצע דיבור עם המעריצים של הארי בטוויטקאם בזמן שהוא הלך לשירותים, כשהוא חזר הוא ראה שאחד המעריצים צייץ לו לנשק אותך , וככה הוא עשה ;)


תגובות (10)

אעאעאעאעאע איזה נושייייםםםםםם
זה מושלמוששש(:
לאב יוו

09/07/2013 06:51

מדהים!!

09/07/2013 06:52

חחחחח "תמצאו לכם חדר" חחחחחחחחחחח זה תמיד מצחיק כשכותבים/אומרים אתזה… וכולם יצאו מושלמים 3>

09/07/2013 06:52

ממש ממש חמוד!!!!!!!
על מי אני עובדת זה מהמם!!!
לאב יו

09/07/2013 07:31

וואי איזה מושלמות!
חחחחחח קרעת אותי "תמצאו לכם חדר"…
גדול!

09/07/2013 07:43

אפשר גם וואן שוט? אז עם כן.. תיאור
שם: שירז
תיאור חיצוני: שיער חום גלי וארוך וצבעים בשיער (כמו של שירה מפרויקט הלהקה..), עניים ירוקות, חיוך חמוד עם שתי גומות, די גבוה ורזה.
בן זוג: לואי.. או מיי גאד פעם ראשונה!
תחביבים: לנגן בגיטרה אקוסטית, לרקוד, לשיר (לא ממש)
אופי: שונאת שמשקרים לה, היא כמעט ולא מתעצבנת, כשדורכים לה על האמון היא לא מדברת עם אותו מישהו (אהאה.. חחח) מצחיקה..
פליזוש?

09/07/2013 08:17

חחח שירה אני לא עושה וואן שוטים עם תיאורים והכל לדעתי זה סתם מיותר אני כותבת שמות ומי שאת רוצה איתו אין לי בעיה ככה בכיף :) תגידי לי אם את רוצה

09/07/2013 09:12

*שירז
אני רוצה עם לואי…
:c

09/07/2013 09:58

סבבה אני יעשה עכשיו ^^

09/07/2013 10:11

חחחח

30/09/2013 18:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך