חח סתם משהו שיצא לי עכשיו , כן אני יודעת הוא דיי מעפן...

וואן שוט – על לואי (בערך – כאילו זה גם על כולם כזה )

27/09/2013 839 צפיות 6 תגובות
חח סתם משהו שיצא לי עכשיו , כן אני יודעת הוא דיי מעפן...

ירדן…!!! בואי כבר…!! לאן את בורחת??
צרחתי לעבר אחותי הקטנה , שכמובן , איך לא , בורחת לי בקניון הענק הזה….!!
אבל פתאום , לא ראיתי אותה …!! התחלתי להילחץ , אוי , פאק אני לא מאמינה שזה קורה לי..
ישר רצתי להורים שלי , הם התחילו לצרוח עליי , אבל לא הקשבתי להם , פשוט רצתי בכל הקניון…!! ואל תחשבו , הוא ענק..!! זה לא כמו הקניונים בארץ… אנחנו בלונדון…!! ואנחנו לא מכירים פה שום דבר…!! כולנו התחלנו לרוץ בכל הקניון , ואז כשהבנתי שאולי היא ברחה החוצה , רצתי את ריצת חיי לעבר היציאה , לא ראיתי אף אחד.. אני רק רציתי להחזיר את ירדן… אני רצתי ובכיתי באותו זמן , וראיתי מטושטש בגלל הדמעות…
אני פשוט התנגשתי באיזשהוא עציץ , עשיתי סלטה באוויר ובום! נחתתי על הקרקע הכואבת.. זה ממש כאב לי , הייתי בטוחה ששברתי משהו.. אני לא יכולתי להזיז רגל…!!
פיתאום שמעתי קולות של ריצה , אבל לא מישהוא אחד אלה כמה אנשים רצים לכיווני…..!!
לא ראיתי בבירור מי זה , עד ששמעתי את הקול שכל כך הישתוקקתי לשמוע…!!
ירדן…!!
ירדן , ירדן …!! איפה את?? התחלתי עוד פעם לצרוח ובאותו זמן לבכות את חיי…
אני כאן , אני כאן…!! שמעתי את הקול המתוק שלה צורח ובוכה… עד שראיתי אותה והיתחבקנו חזק , לא רציתי לעזוב אותה…
רק אחרי שניגבתי את הדמעות הבחנתי בחמישה נערים שומדים לידי ואחד מהם מושיט לי יד , כדי לעזור לי לקום..
קמתי והחזקתי את ירדן ביד… היא עדיין בכתה , מסכנה .. היא לא ידעה איפה היא , היא לא רגילה לכאן בכלל… היא חיבקה אותי בבטן , כיוון שהיא לא מגיעה לי ליותר גבוה …
היי ..!! אני לואי , זה שהושיט לי את היד התחיל לדבר
אני נייל
אני ליאם
אני זאיין
אני הארי

היי…!! (דיברתי באנגלית כמובן ) והצגתי את השם שלי
לואי : אנחנו ראינו את , כמו שאנחנו מבינים , את אחותך הקטנה .. לא הבנו מה היא אומרת (היא מדברת בעיברית כי היא קטנה) , אבל היא בכתה , וצעקה את השם שלך , וחשבנו שהיא הלכה לאיבוד , כי לא היה איתה אף אחד…
וואי כן כן תודה רבה לך..!! לכולכם…!! היתפרצתי לפני שהוא סיים את המשפט….
אתם לא מבינים מה היה קורה עם לא הייתם ככה עוזרים ומתחשבים…!! אנחנו לא מפה .. (לונדון ) אנחנו מישראל….
ישר הארי קפץ : וואי באמת?? את יודעת שאני חצי יהודי?? איך שם?? זה החלום שלי לבקר שם..!! האריי…!! זאיין תקע לו מרפק ביד
חחח אוי סליחה שתקפתי אותך ככה.. חחח
שטויות זה בסדר גמור…!! אני רק צריכה להיתקשר להורים שלי.. הם בטח ממש מודאגים… וואי איך אני אחטוף בבית…
אל תידאגי אני בטוח שתיסתדרי..!! קפץ נייל
חח טוב ,כן , ניראה לי..
רגע , שמסתכלים עליכם , אתם באמת ניראים מוכרים , אמרתי
אוי ..!! אומייגד אתם ….חיכדנהכלחגכעה
ליאם סתם לי את הפה ..

אוי אני ממש מצטערת פשוט חברה שלי חולה עליכם..!! והיא כל כך תרצח אותי בבית שראיתי אותכם ושבעצם , בזכותכם , מצאתי את אחותי הקטנה , עכשיו היה יכול להיות מצב הרבה יותר גרוע…!!
רגע ושלא תבינו לא נכון , אני מתה על השירים שלכם כן? אני פשוט לא ממש היתעמקתי בכם…

*את כל זה אמרתי בדיבור לחוץ וממש ממש מהיר…!!*

כולם הסתכלו עליי בפרצוף של : WHAT??
ואז התחילו להתפקע מצחוק , ואז גם ירדן , ואני מסתכלת עליהם בשוק ואז גם אני היתפקעתי מצחוק… חחח זה מצחיק לחשוב על הסיטואציה הזו.. חח
טוב את רוצה שנלך איתך לקניון הגדול?? שאל לואי
כן , אני אשמח חח
ובקיצר כל הדרך ירדן צחקה עליהם , ליאם ניסה להצחיק את ירדן , לא ממש הלך לו ומזה היא צחקה עליו , נייל חפר על זה שהוא רעב , זאיין חפר על זה שהוא רוצה שנעצור בחנות שמוכרת מראות כי הוא צריך לראות את עצמו בפעם ה… לא יודעת כמה היום חח , הארי כל שנייה התחיל עם בחורות ולואי החמוד דיבר איתי ורק צחקנו כל הדרך… חח
הגענו וראיתי את אמא שלי בוכה על אבא שליי , אבל ממש , בחיים לא ראיתי אותה ככה…
אמא שלי היסתכלה עלינו בשוק ופשוט קפצה על ירדן ביחד עם אבא שליי ואז שהם התאוששו , הם הסתכלו על הבנים והם סיפרו להם את כל הסיפור , ואמא שלי חיבקה אותם והודתה להם אלפי פעמים..!!
ואז .. הרגע שלו חיכיתי.. הם היסתכלו עליי במבט רצחני… ואני ישר רצתי לבחוץ בוכה .. לא יכולתי חהיות ככה מול כולם..!! פשוט לא..!!
ואז ראיתי את לואי רץ אליי ומאחורי את ארבעת הבנים , והוא אמר לי : אל תידאגי , זה יעבור להם..!!
זאיין : את תקבלי איזשהוא עונש , קצת צעקות , אבל הכל יהיה בסדר אחר כך…!!
הארי : נכון
ליאם : בטח..!! את לא צריכה לבכות בגלל זה…!!
נייל : מה שהם אמרו..!! חח ויצא לי צחקוק קטן..
אוו תודה…!!! וחיבקתי את כולם חיבוק קבוצתי…
למרות שהיכרתי אותכם רק עכשיו , אתם ניראים לי משהו משהו…!! חחח כולנו צחקנו ביחד…

מאותו יום , אני ולואי מאוד היתקרבנו ונעשנו חברים ….!!! ואני וכל הלהקה חברים ממש ממש טובים..!!! הסוף…!!


תגובות (6)

זה לא מעפן, זה חמוד!!!
ובלי קשר הלו קיטי מקודשת!!!

27/09/2013 14:51

חחחח הצחיק אותי (:
אבל יפה יחסית למשהו שעלה לך עכשיו בראש חחח❤️
אשמח אם תקראי את הסיפור שלי

27/09/2013 14:52

וואי זה מזה חמוד!!!! הלוואי עלי!!!! (גם לפגוש את וואן די וגם אחות קטנה רק לא הורים רצחניים חח)
רק שאלה, למה אני לא פוגשת מפורסם אקראי וחתיך שנהפך לבי אף אף שלי (ויותר(;)??? מהממם ותמשיכיישן (היצירתיות שופעת ממני חח) לכתוב לא משנה לי מה!!!

27/09/2013 14:59

חחחח את קורעת…!!! ותוד לכולכן.. :)

27/09/2013 15:04

הלו קיטי זה שליטעעעעע
חחח זה מושלם

27/09/2013 15:45

ממש ממש יפה אבל אם את רוצה ביקורת לדעתי יש יותר מידיי(…!)

06/08/2015 21:39
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך