וואן שוט קצר !! תהנו ! ואם אתן רוצות וואן שוט תרשמו לנו בתגובות תיאור ועם מי אתן רוצות את הוואן שוט ! מינ מאוס ומיקי מאוס !!

וואן שוט על ניילר !

08/04/2014 824 צפיות 3 תגובות
וואן שוט קצר !! תהנו ! ואם אתן רוצות וואן שוט תרשמו לנו בתגובות תיאור ועם מי אתן רוצות את הוואן שוט ! מינ מאוס ומיקי מאוס !!

אנחנו מתחילות לעשות גם וואן שוטים אז מי שרוצה וואן שוט שתשלח לנו תיאור שלה ועם מי היא רוצה את הוואן שוט ואנחנו נעשה לה !

"אמא , איפה אבא?" קייט הקטנה שאלה אותי . "אבא בהופעה הוא הבטיח שהוא יתקשר שיהיה לו זמן " עניתי לקייט והרמתי אותה על ידי לעבר המטבח , "את רעבה ?" שאלתי אותה "כן " היא ענתה לי בקולה המתוק "ראיין בוא לאכול " "רגע עוד דקה לא גמרתי את המשחק " הוא אמר "ראיין האוכל מתקרר תמשיך את המשחק אחר כך " אמרתי נאנחת מושיבה את קייט בכיסאה הקטן . ראיין רץ לעבר שולחן האוכל , והתיישב בכיסא מחכה לצלחת שלו . שמתי את הבולונז בשתי הצלחות לראיין וקייט נתתי להם אותן , מפנה את גבי לשים גם לי קצת בצלחת בולנז "יאמ" שמעתי את קול אומר צחקקתי , וחזרתי לשבת בשולחן רואה נייל אוכל מצלחתה של קייט כל פעם קצת . "נייל יש עוד אוכל " אמרתי לו מצחקקת , "הנה אשתי היקרה שלא אומרת שלום " נייל אמר מדגיש את סופו של המשפט . "שלום לבעלי אמרתי לו נושקת לשפתיו והולכת בחזרה לשים לנייל אוכל בצלחת "תשימי לי הרבה כמו שאני אוהב !" נייל צעק. "כן כן נייל אני מכירה אותך הגשתי לנייל את הצלחת וכולנו התחלנו לאכול .

"אמא ואבא איך הכרתם ?" פתאום ראיין שאל , הסתכלנו אחת על השני והתחלנו לספר לילדים :"כשאני הייתי באקס פקטור , אמא שלכם הייתה שם רקדנית , והתאהבנו אחד בשני " נייל אמר וקולות של "אווו" נשמעו מקייט וראיין המצחקקים "אחרי הרבה זמן אבא לשכם החליט להציע לי לצאת איתו והסכמתי כמובן וכעבור כמה שנים שהיינו חברים , כשהבנים היו בסיבוב הופעות , כשהיינו בצרפת אבא הציע לי נישואים והתחתנו " אמרתי מחויכת "ואחרי כמה שנים נולדו לנו שניי ילדים חמודים " נייל אמר וכולנו צחקנו .


תגובות (3)

מושלם!!!
אני רוצה שתעשי לי וואן שוט בבקשה עם זאין עם טיפה דרמה אבל סוף טוב…
שם: שירן
גיל: מה שצריך
מראה: לא רזה ולא שמנה שיער חום ארוך וחלק, חום כהה ובקצוות חום בהיר עם קצת צבע דבש.
עיניים חומות עם טיפה ירקרק וגומה קטנה בצד אחד.
תחביבים: שירה וריקוד זה החיים שלה אוהבת שופינג ובעיקר נעלי עקב. המון נעלי עקב… תודה בכל מקרה וחג שמח!

08/04/2014 09:32

בבקשה תעשי את הוואן שוט היום אני ממש מחכה לזה! תודה מראש ☺

09/04/2014 12:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך