עמית באטמן^-^
יצא לי לשנות כמה פרטים באישיות...
זה גם לא יצא כל כך מושקע כי כתבתי את זה יחסית מהר.
בכל מקרה מקווה שאהבת...
עוד מישהו רוצה וואן שוט?
ותגידו לי גם עם מי אתם רוצים.
הלווואייי תגיבווו

וואן שוט ראשון (ווהוווו) נייל&קטניס

עמית באטמן^-^ 03/12/2013 1027 צפיות 7 תגובות
יצא לי לשנות כמה פרטים באישיות...
זה גם לא יצא כל כך מושקע כי כתבתי את זה יחסית מהר.
בכל מקרה מקווה שאהבת...
עוד מישהו רוצה וואן שוט?
ותגידו לי גם עם מי אתם רוצים.
הלווואייי תגיבווו

קפאתי מקור. יופי, חכמה שכמותי, לא חשבתי להביא מכנסיים ארוכים ומשהו מעל.
הסתכלתי על פתיתי השלג שלא מפסיקים לרדת, ובדיוק בזמן שזה לא היה יכול להיות גרוע יותר, נגמרה לי הסוללה בטלפון.
אז עכשיו מה? אני תקועה באיזשהו גגון מתחת לבית, לא מרגישה את עצמי.
החלקתי על גבי מטה והתיישבתי על השלג הקפוא. הייתי עייפה.
"סליחה?" הרמתי את ראשי.
"כן?" גמגמתי.
"את יכולה לזוז קצת בקשה, את חוסמת לי את הכניסה לבניין" הנער חייך אלי.
"כן, ברור" אמרתי והוזזתי את עצמי שתי צעדים ליד.
"את מחכה למישהו?" שאל. הנה עוד משהו מתווסף לכוכב היום, איש זר שאני לא מכירה מתחיל לתחקר אותי בזמן הכי לא מתאים בשאלות הכי לא מתאימות.
"לא" עניתי.
"את פשוט יושבת כאן ומחכה לגורל?!" הוא צחק. נאנחתי.
"את השנינות שלך אתה יכול לספר לרהיטים שלך בבית"
"אני לא רופא, אבל אני כמעט בטוח שאם תשבי כאן עוד כמה שעות את תיהיה ערמה של עצמות"
"נהדר, ממש חד הבחנה" גלגלתי את עיני.
הוא הביט בי בעיניו הכחולות. פאק, הם ממש יפות.
"את רוצה אולי.. לעלות אלי לדירה? אני אתן לך להתקשר למישהו שאת מכירה שיוכל לאסוף אותך או משהו כזה…" גירד את ראשו והסמיק.
מה יכול להיות? הוא לא נראה גדול ממני בהרבה. במקרה הכי גרוע, אם הוא פדופיל, נעשה לו את הטריקים שאחותי, דניס, לימדה אותי.
בלי לענות קמתי והעקבתי אחריו לכיוון המעלית.
"מה עשית שמה כל הזמן הזה, ולמה יצאת מהבית עם כאלה בגדים?!" תודה לך נער מסתורי, עכשיו שוב נזכרתי בעובדה שקפוא לי מקור.
"אם הייתי יודעת שירד שלג, תאמין שלא הייתי יוצאת מהבית עם כאלה בגדים!" אמרתי בארסיות ומיד הכרחתי את עצמי להרגע.
הוא היה יכול לתת לי להשאר שמה.
"עזוב,פשוט הכל סתם…" הפנתי את ראשי.
המעלית הגיעה לקומה ועקבתי אחריו לביתו.
"אתה לא נועל את הבית?!" נדהמתי.
"יצאתי לחמש דקות… בואי את יכולה לשבת כאן" הוא הצביע אל ספת קטיפה אדומה במרכז הסלון.
התיישבתי על המיטה, והוא חזר עם סווטשירט לבן ושמיכת צמר שחורה.
"תקחי, שלא תקפאי פה" אמר וחייך.
חייכתי אליו בחזרה. "קטניס, דרך אגב"
"נייל"
הרגשתי דגדוג באף והתחלתי להשתעל. "פאק הצטננתי.."
נייל כבר לא היה לידי. מתי הוא הלך?
הרמתי את רגלי על הספה ושכבתי בנוחות מתכסה בשמיכת הצמר הנעימה.
"קטניס? קטניס… קטניס תתעוררי"
פתחתי את עיני, זה היה נייל מולי.הוא חייך. "אני מצטער שהערתי אותך קטניס, אבל את חייבת לשתות משהו… אז אני לא בשלן מושלם אבל אני מקווה שתאהבי את זה וחבר השאיר לי מרק"
הוא הושיט לי כוס. העפתי בכוס מבט. זה היה שוקו עם קצפת ומרשמלו! אחד המאכלים שאני הכי אוהבת בעולם!
"אני כל כך אוהבת שוקו עם קצפת ומרשמלו… בעיקר בחורף.."
הוא חייך. "גם אני…"
שתיתי לגימה מהשוקו. הוא התיישב לידי וכיסה את עצמו בחלק מהשמיכה.
"יש לך שפם" הוא חייך.
"איפה?!" נבהלתי.
"תרגעי אני אנקה לך" הוא צחק והתקרב אליי. הוא הסיט את השערות מאחוריי אוזני והסתכל בעייני, ואז בשפתיי, ולבסוף שפתיו התרסקו על שלי לשונינו רקדו יחדיו, וכל חג מולד מזכיר לי אותו מחדש♥


תגובות (7)

זה יצא ממש חמוד!!!

03/12/2013 15:33

ממש יפה וחמוד ^-^
אהבתי את הוואנשוט =)

03/12/2013 15:39

יפה

03/12/2013 15:57

תמשיכי אני יכולה וואן שוט?
שם: יסמין
תיאור: שיער חום תלתלים עד התחת צבע עור אקזוטי גומות גובה 1.75 עיניים ירוקות
אופי: שטותניקית חברה טובה נאמנה רומנטיקנית אוהבת את החיים מסיבות בעיקר לא אוהבת ללבוש חשוף וגם לא עקביים!!!
תחביבים: לרקוד לשיר לנגן בגיטרה חשמלית לגלוש לרכוב על אופנוע לשחק על במות

עבר: אני נולדתי בישראל אני יהודייה כשרה אבל אבא שלי בגד באמא שלי והם היתגרשו ואז עברתי אם אימי ואם ארבעת אחיי הקטנים ללונדון ולא היה לנו כסף ועברתנו לגור ברחוב עד היום!!!
אני אשמח אם תצרפי אותי ואם לא לא נורא!!!
עבר זה רק אם את רוצה!
אם תעשי לי אשמח אם לא לא נורא בוקר טוב!!! :)

04/12/2013 01:33

אני אעשה לך וואנשוט בשמחה אבל לסיפור אני לא מצרפת… תגידי עם מי את רוצה

04/12/2013 02:25

אני לא אחת שקוראת סיפורי וואן דיירקשן, כי רובם שטחיים וכתובים נורא, כמו צ׳אט בפייסבוק. אבל..
הסיפור הזה שונה. יש לך כתיבה נפלאה, דארלינג, ואת בהחלט יכולה להתפתח מעבר לסיפורי וואן די. העלילה עצמה טובה, הרגשתי שנייל פחות זמר מפורסם ויותר נער רגיל, מה שיוצא דופן בסיפורי המעריצות הללו, ועוד יותר יוצא דופן הוא שהנערה בסיפור כלל לא מעריצה של וואן דיירקשן, ובכלל לא התנהגה כאילו עומד לידה מישהו מפורסם, אלא עוד נער רגיל. נפלא.
מה שמפריע בוואנשוטים הוא שבגלל שהם כה קצרים ההתאהבות מהירה ומסורבלת, לא ריאליסטית. אבל פה זה היה עדין, לא פראי ומוזר ודפוק, אלא יותר כמו הדלקות חמודה שקורת לאנשים, ואפילו הנשיקה נראתה נורמלית כי הרבה אנשים פוגשים מישהו, נדלקים, מתנשקים או גרוע יותר ואז ממשיכים בחייהם.
היו פה ושם שגיאות או שלא היה רווח או דברים קטנים כאלה, שאני בטוחה שאם היית קוראת את הסיפור שוב ועורכת אותו הם היו נעלמים, אבל הם לא היו קריטיים.
אני אשמח לקרוא סיפורים שלך שלא קשורים לוואן דיירקשן, אבל תעשי מה שנראה לך.
סיפור נהדר!

04/12/2013 02:32

תודה רבה על העצה. אני אאמץ אותה ואולי אתחיל לכתוב סיפור שבכלל לא קשור למפורסמים, למרות שבדרך כלל קל לי יותר לכתוב על איידול כי אני כבר כאילו מכירה אותה למרות שאני משתדלת כמה שפחות להעלות קטעים עם מעריצים או שהם מפורסמים רק שזה ממש הכרחי.

04/12/2013 03:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך