אביגיל מאליק ס'ההה
רוני מקווה שאהבת <3 לאב יו

וואן שוט רוני&נייל

רוני מקווה שאהבת <3 לאב יו

התהלכתי בחדר במבט רציני, משחה מכסה את פניי, "אז את אומרת שאת ראית את ברנדון מתנשק עם ג'ולייט בחדר תיאטרון?" שאלתי את ג'ן החברה הכי טובה שלי, "כן רוני.. ברנדון וג'ולייט.. הוא תמיד שלח אליה מבטים, אבל אף פעם לא חשבתי שהוא יבגוד בי.." קולה של ג'ן נשבר ובעינייה הופיעו כמה דמעות, חיבקתי אותה בזהירות, "אנחנו נתגבר עליו.. ביום שישי אנחנו נצא לשופינג ובערב נצא לפאב החדש ההוא, איך קוראים לו? 'הורנקס' משהו כזה.." אמרתי לג'ן, חיוך קטן הסתתר מתחת לפנייה שהיו ללא הבעה, "אל תבכי יפה.." אמרתי ומחיתי את דמעותייה, "הכל בסדר.." לחשתי ואימצתי אותה אל חיקי, "תודה.." יכולתי לשמוע אותה ממלמלת בין משיכת אף ליבבה קלה..

*** *** ***

יצאתי מתא המדידה, "וואו!!" המוכרת אמרה לי וג'ן קרצה לי לאישור, לבשתי שמלה בגוון אפור שהדגישה את עיניי ששינו את צבען לאפור, כחול. השמלה שהייתה צמודה באזור החזה וטיפה יותר משוחררת ברגליים הייתה יפייפיה, היו עלייה כמו ציורי פרחים קטנים בצבע לבן בצד השמלה. אני וג'ן הלכנו לשלם על כל מה שקנינו.. יצאנו עם 5 שקיות של בגדים בשביל שנינו וידענו שכשנגיע לבית שלי נתחיל להתארגן לפאב ההוא..

*** *** ***

עמדתי מול המראה המאורכת שבחדר שלי, לובשת את השמלה ונעלי עקב שחורות, ג'ן לבשה שמלה ורודה צמודה ונעלי עקב שחורות. "אוקיי.. את פשוט מושלמת.." אמרתי לג'ן וחיבקתי אותה, "גם את.." היא לחשה לי ויצאנו מהבית נוסעות לכיוון הפאב, נקווה שמשהו טוב יצא מזה..

*** *** ***

מוזיקה ואנשים שיכורים ליוו את כניסתנו למקום, ג'ן פצתה את פיה לדיבור אבל לא הצלחתי לשמוע כלום, "מה?!" צעקתי לה, אותו דבר קרה, "מה?!" צעקתי לג'ן יותר חזק, הפעם שמתי לב שהיא הצביעה על חבורת בנים שמסתכלת לכיווננו, "הבנתי אותך.." אמרתי והלכתי לכיוונם, הרגשתי את ידה של ג'ן אוחזת בידי בשביל לא לאבד אותי פה בין כל ההמון הרועש, התיישבתי ליד הבנים, העיניים שלהם היו נעוצות בי ובג'ן, מיד הסבתי את המבט אל הברמן, "2 בירות בבקשה.." שמעתי קול גברי אומר, "היי.." הוא אמר וגומות נגלו לעיננו, שיערו המתולתל ועיניו הירוקות היו נעוצות על ג'ן, "אני צריכה לשירותים.." אמרתי, לקחתי את הבירה והתקדמתי לכיוון שאר חבורת הבנים, 4 בנים מדהימים עמדו מולי, חלקם שיכורים, חלקם עם חברות שלהם, "רגע למי יש פה חברה? לא הצלחתי להבין מי עם מי.." לחשתי לאוזנו של הבלונדיני, "אני וההוא עם השיער השחור פנויים, קוראים לו זאיין ולי קוראים נייל.. להוא שם עם חולצת הפסים קוראים לואי וזאת חברה שלו.. ולהוא שם עם השיער החום קוראים ליאם וזאת חברה שלו.." הוא אמר והצביע על האנשים, הסביר לי שוב לאט לאט.. "תודה.." אמרתי וחייכתי אליו, חיוכו נגלה אליי גם, 'וואו' חשבתי לעצמי, החיוך שלו היה החיוך הכי יפה שראיתי. נייל קם והלך לרקוד עם כמה בנות, הנחתי את הבירה וקינאתי בהן, אני רוצה לרקוד איתו שם. זאיין התקרב אליי, "רואים איך את מסתכלת עליו.." הוא לחש לי לאוזן, "חבל שהוא לא רואה.." אמרתי והרכנתי את ראשי במבוכה, "ניילר!" צעק זאיין ונייל הסתכל לכיווננו, "אני יודע מה שכחתי! אותך.." נייל אמר ומשך אותי בידיי לכיוון הרחבה המאולתרת לריקודים, רקדנו ביחד, הרגשתי בנות אחרות מנסות להזיז אותי אבל הוא לא הרפה ממני, לא נתן להן להזיז אותי ממנו. בשלב מסויים נייל לקח אותי לצד ויישבנו שם, מביטים בג'ן ובהארי שהיו מחובקים ושיכורים, "הם חמודים דווקא.." לחשתי לנייל, ראשי נפל על כתפו, "התעייפתי.." לחשתי והבטתי בפניו, עיניו הכחולות הביטו בי, שיערו הבלונדיני זקר כלפיי התקרה, "אז מה את עושה פה..?" שאל נייל והביט בי, מנסה להבין, "חבר שלה בגד בה.. אני בסה"כ מנסה לעזור לה להתגבר.. כנראה שהיא מסתדרת מצויין בלעדיי.." אמרתי ושנינו צחקנו, שלחנו מבטים לעברם וראינו אותם מתנשקים, "כן אה..? מעניין אם את תסתדרי בלעדיה.." אמר נייל מחייך אליי, "תנסה.." לחשתי מתגרה בו, שתיקה נפלה בנינו, מה עשיתי..? "תגידי.. את מאמינה באהבה ממבט ראשון..?" שאל נייל מחייך חיוך שובב, "כן.." לחשתי והוא לחץ את שפתיו לשלי..


תגובות (3)

זה מושלם!!

02/08/2013 06:09

זה מושלם תודה <3

02/08/2013 06:09

יפה

28/12/2013 14:10
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך