אביה מקווה שאהבת <3.
אם עוד מישהו רוצה וואן שוט שיכתוב בתגובות שהוא רוצה ושיכתוב תיאור.

וואנשוט אביה & נייל

07/08/2013 1163 צפיות 11 תגובות
אביה מקווה שאהבת <3.
אם עוד מישהו רוצה וואן שוט שיכתוב בתגובות שהוא רוצה ושיכתוב תיאור.

כרגע החיים שלי מושלמים-ומקווה שתמיד ישארו כך, אני נשואה לנייל הורן, יש לנו תינוק בן חודשיים וילדה בת חצי שנה אך לפני מספר שנים, החיים שלי היו במצב נוראי, היו מציקים לי, מעליבים אותי והכי חשוב הייתי לבד, נייל-בעלי הציע לי לכתוב ביומן כל מה שאני מרגישה וכל מה שמתרחש בחיי כדי שחיי הקודמים לא יחזרו- בהתחלה התנגדתי כי ידעתי שכעת כאשר יש לי את נייל ואת ילדיי החיים שלי ישארו מושלמים ושום דבר לא יחזור על עצמו, הוא התעקש והתעקש ולבסוף נכנעתי והתחלתי לכתוב, זאת הפעם הראשונה שלי שאני כותבת ביומן ומקווה שיהיו כתובים פה רק דברים טובים-לילה טוב.
~3 ביולי~
קיוויתי שיהיו כתובים פה רק דברים טובים אבל היה לי סיוט שנמשך כבר יומיים ואני חולמת כל הזמן על התקופה שלי בתיכון- התקופה הכי קשה בחיי ואני מרגישה שאני חייבת לספר כאן, ביומן איך נייל הורן הציל את חיי.
אז לפני שאני מתחילה אני רוצה לספר קצת על עצמי.
קוראים לי אביה, אני בת 22 יש לי שיער שחור פחם, חלק וארוך, עיניים חומות, גובה ממוצע, אני רזה, רגישה, מצחיקה, נחמדה, חולה על שופינג, מנגנת על גיטרה אקוסטית, מכורה לאייפון, שרה, נשואה לנייל הורן ויש לנו ילד וילדה.
הכרתי את נייל לפני שנתיים וחצי כאשר הייתי בת 17 וחצי ובעצם נייל הציל את חיי ואני מודה לו על זה עד עכשיו.
"את מגעילה, מכוערת, ג'ירפה, לא יודעת לשיר, מסריחה…" אני לעולם לא אשכח את המילים הנוראיות האלה שספגתי במשך כל לימודיי בתיכון עד הגעתו של נייל.
הוא הגיע ביום הראשון ללימודים של השנה האחרונה בתיכון-היום שכבר ידעתי מה הולך להיות בו-במילה אחת *בריונות*.
"שלום אתה תלמיד חדש?" שאלתי את נייל בביישנות.
"כן, אני נייל הורן ואת?" הוא אמר לי.
"אני אביה, נעים הכיר" אמרתי.
למדנו שעה ראשונה מתמטיקה, אפילו ביום הראשון ללימודים על השעה הראשונה היינו צריכים ללמוד מתמטיקה, גררר.
בשעה השנייה למדנו מדעים ומישהו זרק לי לראש נייר מקופל, פתחתי אותו והיה רשום בו: חשבת שבשנה האחרונה הכול יהיה בסדר? כי אם כן אז את חייה בסרט.
נייל ישב לידי באותה השעה וקרא את הפרק, הנחתי שהוא כבר הבין מה אני עוברת כאן בכל שנותיי בתיכון. " אל תדאגי הכול יהיה בסדר ,אני איתך" הוא אמר ל ובפעם הראשונה בתיכון הרגשתי בטוחה ושמחה.
"תודה" אמרתי והוא חייך.
כך הכרתי את נייל ובכל משך השנה בתיכון הוא הגן עליי ואני עזרתי לו בלימודים, ניהיינו החברים כי טובים עד שביום הולדת שלי ה-18 הוא נישק אותי ואמר שהוא אוהב אותי מהרגע הראשון שהכיר אותי- הרגשתי ברת מזל.
"גם אני אוהבת אותך מהיום הראשון ללימודים של השנה האחרונה בתיכון" אמרתי לו ונישקתי אותו בחזרה.
היינו זוג מעל שנה ואז התחתנו בגיל 21, כעבור חצי שנה הולדנו שני תינוקות מקסימים.
החיים שלי השתנו מקצה לקצה וידעתי שנייל הציל את חיי.


תגובות (11)

מהמם!!
אפשר וואנשוט? אם כן אז..
שם: אביגיל
גיל: מה שבא לך
תיאור חיצוני: שיער שחור חלק וארוך , עניים חומות בורקות , חיוך יפה , יש לי חולשה ללקים ועקבים .
אופי : אני יודעת לשיר קצת אבל מזייפת , מנגנת על גיטרה כבר המון שנים , ,
החברות שלי זה הדבר הכי חשוב לי , אני אובססיבית לגבי ריחות (בשמים , וכאלה)
אני קצת ילדותית ושטותית , אוהבת לבלות ולהנות. אני לא טיפוס של בוקר.
אוהבת לישון!
ו… עם זאין!
תודה מראש :)

07/08/2013 03:35

יש לי שאלה… איך יכולים להיות למישהי אחת תינוק בן חודשיים וילדה בת חצי שנה?
אם אף אחד מהם לא מאומץ כמובן (היריון זה 9 חודשים בד"כ).

07/08/2013 03:36

ו… אני מדרגת לחמש

07/08/2013 03:39

: Hadar44 זה סיפור זה לא החיים האמיתיים בסיפור אפשר לעשות מה שרוצים אפשר להוסיף דינוזאורים אפשר לעוף זה רק סיפור שילד/ה יצר/ה מכישרון

07/08/2013 03:41

I LOVE YOU ZAYN עדיין צריך שיהיה היגיון, במיוחד בסוג הסיפור הזה שהוא לא מדע בדיוני או משהו בסגנון. בכל מקרה, זה פשוט לא הגיוני.

07/08/2013 03:42

זה באמת לא הגיוני…אם התינוק בן חודשיים,אז הילדה אמורה לפחות להיות בת שנה+
והדר צודקת.

07/08/2013 03:45

בסדר….

07/08/2013 03:47

מושלםםםםםםםםםם חיים שלי תוווודה אוהבתך❤❤❤❤❤❤

07/08/2013 03:54

היי,
וואנשוט מהמם!
חח הלואי שנייל הורן יבוא ללמוד איפה שאני לומדת!
אפשר גם אחד?
שם: ניקול
תייאור:
שיער שחור עם קצוות חומים (היא לא חימצנה זה ככה טבעי אצלה)
גבוהה עם עור שזוף קל ועיניים אפורות.
לא הכי מתה על תשומת לב,ביישנית,חכמה,אוהבת לצחוק אבל היא בעצמה לא מצחיקה.
ו…זהו.

תודה ואוהבת…

07/08/2013 04:00

זה כזה100לף!! ♥○♥ אפשר וואן שוט עם לואי אם כן הנה תיאור
ם: שירה
גיל : 19 וחצי
מראה : שעיר מתולתל בצבע חום עם גוונים של כחול וקצוות סגולות
עיניים כחולות ירוקות אפורות וגומה בצד ימין והיא ממש דומה לג'ייד מליטל מיקס
ויש לה קעקוע בכתף שאף אחד לא יודע עליו וכתוב בו "נולדה בטעות" והיא חותכת את עצמה המון פעמים
אופי: מצחיקה שובבה חמודה אוהבת לעזור לחברה שלה עקשנית וביישנית מאוד והיא חולה על ילדים קטנים
וגם לא מאמינה לאהבה ממבט מראשון ולא ניתנת להשגה בקלות
וגם אוהבת לשיר (אבל לא לפני אנשים) וגם אוהבת לטייל תוך כדי שהיא שומעת שירים
ועבר קשה: ההורים שלה מתו בתאונת דרכים כשהייתה בת 10 ויש לה עוד 8 אחים
והיא הכי גדולה היא גרה עם דודה שלה תקופה קצרה כי הדודה שלה הרביצה וקיללה אותה ואת האחים שלה
והדבר הכי חשוב לה בעולם זה האחים שלה

07/08/2013 04:19

אני אמשיך עכשיו את הוואנשוטים וHADAR44 אני יודעת שזה לא הגיוני ולא חשבתי על זה כאשר כתבתי- בוואנשוטים הבאים אני אחשוב על זה.

07/08/2013 07:50
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך