AstarHoran
רוצות המשך? :)

וואנשוט בחלקים על הארי לואי ונייל^^ -א'

AstarHoran 08/07/2013 709 צפיות 3 תגובות
רוצות המשך? :)

אני נועם. היום נכשלתי במבחן שלמדתי אליו הרבה, הסתובבתי ברחוב די מאוכזבת, חושבת לי קצת.
ממולי על המדרכה ראיתי ציוותי טלויזיה והתקהלות קטנה מסביבה, לא ייחסתי לזה חשיבות והמשכתי ללכת, אך שעברתי לידם דחפו אותי לתוך המעגל והתחילו לשאול אותי כול מיני שאלות על הלהקה שאני מעריצה כבר מאז שהיא התגלתה להקת . one direction
ולמרות שבהתחלה לא רציתי להיות בין ההמונים שהתכנסו שם ידעתי לענות על כול השאלות ואחרי זה הודיעו לי שאני זכיתי בשלוש כרטיסי טיסה לבריטניה ללונדון לשבוע שלם שבו נבלה אני וחברותי עם הבנים. קפצתי מאושר וחשבתי איזה מזל יש לי..
עוברים יומיים והטיסה מגיעה אני ושתי החברות הכי טובות שלי אביטל ולינוי שגם הן מעריצות של הלהקה איתי במטוס אנחנו מאושרות מהעובדה שהבנים יאספו אותנו ישר משדה התעופה המזוודות שלכן כבר בתא המטען והטיסה התחילה כול אחת מן מתרגשת כבר לפגוש את הבנים ובמיוחד את האיידול שלה
'אני מחכה לפגוש כבר את נייל' אמרת ללינוי ואביטל
'אני מתה לפגוש כבר את הארי' אמרה לינוי
'ואני את לואי' אביטל אמרה.
ירדנו מהמטוס והבנים חיכו לנו שמה רצנו אליהן וחיבקנו אותם ושמתי לב שנייל הסתכל עליי מוזר קצת כנראה שגם לאביטל ולינוי קרה אותו דבר עם לואי והארי כי הסתכלנו אחת על השנייה בהסכמה.
הם שאלו אותנו מה השם שלנו אז עניתי
'אני נועם ואלה לינוי ואביטל'
הלכנו עם הבנים לבית שלהם לשים את הדברים והלכנו לטייל אחרי יום מתיש במיוחד חזרנו לבית שלהם ונכנסנו להתקלח. כול אחת יצאה עם פיג'מה וירדנו לסלון.
הפיג'מה של לינוי הייתה כמובן עם חתולים, של אביטל עם גזרים, ושלי הייתה עם הסימן של הננדוס (עיצוב מיוחד שאנחנו הזמנו), הבנים הסתכלו עלינו וחייכו.
'ירדנו רק להגיד לכם שאנחנו הולכות לישון' אביטל אמרה אבל עצרה ברגע שראתה אותם יושבים במעגל על הרצפה
'מה אתם עושים?' לינוי שאלה
'מה זאת אומרת מה אנחנו עושים' זאין אמר 'אנחנו מחכים לכן שתרדו כבר אנחנו רוצים להתחיל באמת או חובה!'


תגובות (3)

המשך!!!

08/07/2013 11:52

ברור חחח תמשיכייייי

08/07/2013 12:27

המשכתיי :))

08/07/2013 15:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך