וואנשוט בחלקים על הארי לואי ונייל ^^-ג'

AstarHoran 08/07/2013 855 צפיות 7 תגובות

נקודת מבט לינוי
אמרתי חובה.
לואי אמר 'חובה עלייך לנשק את מי שאת הכי אוהבת מפה צרפתית לא סתם'
'ממש מקורי' ליאם אמר לו
'אוייש תשתוק כבר' לואי סינן לעברו
'נוו…' זאין אמר ללינוי
'טוב בסדר' קמתי והתקרבתי להארי ונשקתי לו קלות על שפתיו וחזרתי לשבת במקום שלי.
המשכנו לשחק והארי שלח לי נשיקה באוויר וקרץ..
נקודת מבט נועם
המשכנו לשחק וסיבבתי את הבקבוק הוא נעצר עליי ועל זאין
'נו כבר חובה' אמרתי בלי לחכות שהוא ישאל
'כן לשאול אמת או חובה זה באמת מיותר טוב אז חובה עלייך להתנשק עם מי שא.. '
'תגידו אין לכם חובות אחרות' אביטל אמרה
'אנחנו בנים איזה חובות רצית שיהיו לנו קודם שואלים את זה אח"כ משהו אחר.'
אביטל גלגלה עיניים.
זאין אמר 'נו כבר'
'טוב טוב אני קמה' קמתי וניגשתי לכיוון נייל נישקתי אותו נשיקה עדינה והוא היה המום אבל זרם והמשכנו להתנשק דקות ארוכות עד שליאם אמר לנו 'אתם יודעים יש כאילו שהם רווקים'
'כן תמצאו חכם חדר' זאין אמר
'בעיה שלך' אמרתי והתנתקתי מנייל, הוצאתי לזאין לשון וישבתי ליד נייל והוא נתן לי נשיקה בלחי.
בהמשך המשחק היו עוד חובות טיפשיות כמו שליאם צריך להכין לנייל אוכל, או שזאין צריך להביא ללואי את המראה הקטנה שהוא תמיד מחזיק אצלו או להכריח את לואי להגיד "אני שונא גזר" עד שהוא אמר את זה חחח.
שכבר היה באמת מאוחר והיינו מתות מעייפות וזאין כבר נירדם על לואי החלטנו להפסיק לשחק ועלינו כולם לישון…
בבוקר קמנו להפצצת כריות אבל עד מהרה הראנו להם שהישראליות לא פראייריות הם ניכנעו ואנחנו גירשנו אותם מהחדר והתארגנו.
אחרי עוד יום כייפי בחברת הבנים הגענו הביתה והתקלחנו אחרי זה ירדנו לסלון שלהם והם הזמינו אותנו לאכול איתם פיצה הם הזמינו ארבע מגשים של פיצה אחד לנייל ושלוש לכולם בגלל שכולם היו ממש ממש רעבים ואפילו תפסנו את נייל לוקח לנו שני משולשים מהמגש שלנו כמה צחקנו באותו היום.
הלכנו לישון וככה עברו להם חמישה ימים מלאים בשטויות וכיף.
'מחר היום האחרון שלנו ביחד' לינוי אמרה
'כן…. אוף' אני ואביטל אמרנו ביחד.
בבוקר….


תגובות (7)

ממש ממש יפה!!!!!!!!!!!!!
אני ממש ממש מחכה להמשך!!!!!!!!!!!!!!!
אני ממש ממש ממש אוהבת את הסיפור!!!!!!!
לאב יו

08/07/2013 16:36

חחח זה נורא חמוד
תמשיכייי

09/07/2013 01:57

תמשיכייי

09/07/2013 04:53

מהמם!
מחכה להמשך!
ואהבתי את הרעיון עם נייל…;-)
הלוואי שזה יהיה האמיתי אבל איתי…
כמובן שזה הדמיון שלי ולא המציאות :(

09/07/2013 05:37

תמשיכי דחוף!!!!!!!

09/07/2013 11:26

אני הכי אוהבת כת לואי את מי אתם?

09/07/2013 11:27

שיר אני את נייל ואני עכשיו מעלה את החלק האחרון מצטערת שלא העלתי קודם פשוט לא הייתי בבית :)

09/07/2013 11:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך