Lorinush
הבגדים שג׳נה לבשה: http://www.polyvore.com/exit_to_clubbing/set?id=92727145
אשמח לתגובות ! גם בונות (:
הפרק הבא בגורל לא צפוי יעלה בקרוב... העלילה הולכת להשתנות מקצה לקצה ! הפרק הבא הפרק שישנה את הסיפור... בגלל זה הוא יעלה טיפה באיחור.. עוד כמה גימורים אחרונים והוא מוכן (:
לורין ❤❤❤❤❤

וואנשוט הארי & ג׳נה ❤

Lorinush 25/08/2013 1022 צפיות 7 תגובות
הבגדים שג׳נה לבשה: http://www.polyvore.com/exit_to_clubbing/set?id=92727145
אשמח לתגובות ! גם בונות (:
הפרק הבא בגורל לא צפוי יעלה בקרוב... העלילה הולכת להשתנות מקצה לקצה ! הפרק הבא הפרק שישנה את הסיפור... בגלל זה הוא יעלה טיפה באיחור.. עוד כמה גימורים אחרונים והוא מוכן (:
לורין ❤❤❤❤❤

היוש (:
ג׳נה סטיילס, מצטערת כל כך שהוואנשוט הגיע באיחור… אבל ממש השקעתי, מקווה שתאהבי ושגם אתם תאהבו (;
תהנו ! ❤❤❤

נקודת מבט ג׳נה:

הוצאתי מהארון שלי ג׳ינס ארוך קרעים וטופ ורוד אפרסק כזה, ג׳קט פסים מעל ונעל עקב תואמת לחולצה. הפשטתי את המגבת מגופי הערום ולבשתי את ההלבשה התחתונה. לבשתי במהירות את הבגדים שבחרתי למועדון ושמעתי דפיקה בדלת חדרי. פתחתי את הדלת ולתוכה נכנסה עדן, חברתי הטובה.
״היי״ אמרתי בחיוך וחיבקתי אותה.
״היי… נו תתארגני ! צריך לצאת…״ היא אמרה והתיישבה על מיטתי הזוגית. הנהנתי וענדתי עגילים תואמים לבגדים והוצאתי את תיק האיפור שלי. התאפרתי במהירות והייתי מוכנה. לקחתי כסף, את האייפון שלי וירדנו לקומה הראשונה שלי בבית.
( http://www.polyvore.com/exit_to_clubbing/set?id=92727145 )
״ביי אמא״ אמרתי וחיבקתי את אימי וישבה בוהה בחדשות.
״ביי קטנה שלי, ביי עדן״ אמרה בחיוך והדביקה לי נשיקה ללחי. אני ועדן יצאנו מהבית ונכנסנו לתוך המונית שחנתה מול ביתי. נכנסנו לבפנים וחגרנו חגורות.
״לאן ?״ שאל והביט בשנינו דרך המראה.
״רחוב דאונינג״ אמרה עדן בחיוך והוא הנהן ונסע כמבוקשתינו.

״הגענו״ אמר ועדן הושיתה לו כסף. יצאנו מהמכונית ועמדנו בתור לכניסת המועדון.
״היי בובה״ אמר מישהו והניח ידו על מותניי. העפתי את ידו והסתובבתי חזרה לעדן שהשתדלה לא לפרוץ בצחוק.
״חה חה, מאוד מצחיק״ אמרתי וגילגלתי את עיניי והיא פרצה בצחוק.

נכנסנו למועדון ועדן משכה אותי לרקוד. שני בנים נעמדו לידינו ורקדו איתנו צמוד. הרגשתי טיפה לא בנוח.
״עדנוש אני הולכת לבר..״ אמרתי לה באוזן והיא הנהנה וחזרה לרקוד עם הבן שרקד איתה, השני הלך לחפש מישהי אחרת…

״צייסר אחד״ אמרתי בחיוך לברמן והתיישבתי על כמסאות הבר.
״בת כמה את ?״ שאל בחיוך ממזרי.
״19״ עניתי וכנראה שזה לא סיפק אותו כי הוא הרים גבה.
״ליכ תעבדי על מישהו אחר.. לא הייתי נותן לך יותר מ-16״ אמר והסתובב לכיוון השני. פערתי את פי בהפתעה והרגשתי איך העצבים שלי בוערים בתוכי.
״קח״ אמרתי והגשתי לו את תעודת הזהות שלי. הוא פתח אותה ומבט מופתע עלה על פניו.
״צ׳ייסר אחד ?״ חזר על דברי והנהנתי בסיפוק. הוא הסתובב והכין את המשקה שלי. הפנתי את מבטי הצידה וראיתי את אבי. אם אפשר לקרוא לו אבא בכלל…
שתי בנות צעירות ישבו על כל ברך שלו ודיברו איתו, מנשקות את שפתיו מידי פעם. אם היה לי האומץ לספר זאת לאימי…

~פלאשבק~
(ג׳נה בת 3)

״ג׳נה מותק, בואי לאכול״ שמעתי את אימי קוראת לי וקמתי בספה והתיישבתי בכיסא המיוחד שלי. אימי הגישה לי צלחת עמוסה בפירה, שניצל ברוטב כתום כזה וירקות.
״אמא אני לא רוסה סניסל !״ אמרתי ודחפתי מעט את הצלחת שלי. היא הנהנה ולקחה את הצלחת שלי למטבח.
״כמה שפחות יותר טוב, שמנה אחת״ שמעתי את אבי אומר והוא שתה מהבקבוק השחור שהיה לו ביד.
״מה אתה סותה ?״ שאלתי בחיוך.
״בירה… רוסה גם ?״ חיקה אותי. שתקתי ואימי חזרה מהמטבח והניחה לי את הצלחת לידי.
״בתיאבון״ היא אמרה והתחלנו לאכול.

עמדתי מול המראה הגדולה שבחדרי, תמיד בבוקר שאימי עושה לי צמות, אני רואה איך היא עושה לי ומנסה גם. עמדתי לצד וצבטתי את ביטני המעט תפוחה. אני שמנה ?

~סוף פלאשבק~

נאנחתי אנחת יאוש והברמן הניח למולי את המשקה השקוף. הוצאתי כזף מכיסי אך הוא עצר אותי.
״על חשבוני יפיופה״ אמר וקרץ והלך לעזור לאיש אחר שפנה אליו.
הפנתי את מבטי שוב הצידה וראיתי את אבי מתנשק עם אחת הבנות הזונות האלו בעוד השניה משלבת ידיים בעצבים. הצמדתי את הכוס הארוכה לשפתיי ולגמתי לגימה ארוכה. המשקה בקר זלג בגרוני וחימם אותי. מעלה לי עוד פלאשבק לראשי.

~פלאשבק~
(ג׳נה בת 12)

״אמא את לוקחת אותי ?״ שאלתי את אימי בחיוך והיא הנהנה ברצון. עלינו למכונית השחורה שלנו.
״את אוהבת לרקוד ?״ שאלה אימי לאחר שהתניעה את המכוסניצ ונסעה לכיוון חוג ריקוד. הנהנתי בחיוך ועצמתי את עיניי. זה הדבר היחיד שאני אוהבת. זה הפריקה שלי. במשך שנה שלמה, מה שהייתי אוכלת שה שני מלפפונים ביום.. כל השנים האלו, מגיל 3, אבי קורא לי שמנה. אז החלטתי להרזות, להראות לו שאני לא כזאת. אבל כנראה שזה לא סיפק אותו… כי הוא המשיך לקרוא לי שמנה. פקחתי את עיניי ונשקתי לאימי בלחי, יצאתי מהמכונית ונכנסתי לתוך הסטודיו. המקום היחיד שבו אני פורקת את ריגשותיי.

~סוף פלאשבק~

מבטי היה נעוץ בנקודה דימיונית. דמעות נצברות בצידי עיניי, מאיימות לפרוץ.

נקודת מבט הארי:

הברמן התפנה אליי. לחצתי את ידו לחיצה גברית והוא הכין לי את הצ׳ייסר שאני הכי אוהב. כמו כל פעם שאני בא לפה. הפנתי את מבטי הצידה וראיתי בסביבות גיל ה – 45 יושב על כיסא כשבידו כוס וודקה ושתי בנות נמרחות עליו. הפנתי את מבטי לכייון השני וראיתי נערה בסביות גיל ה – 20, בוהה באותו האיש כשדמעות בעינייה הירוקות. שפתיה המרוחות באושם אדום חשוקות. שיערה החום בהיר היה גלי והוא נח ברכות על גבה. קמתי במקומי והתיישבתי לידה.
״הכל בסדר ?״ שאלתי והיא מיהרה לנער את ראשה. הדמעות בעינייה המיוחדות נעלמו כלא היו והיא סקרה אותי.
״כן״ אמרה בקצרה ולגמה עוד שתי לגימות מהמשקה שלה. הברמן הניח מולי את המשקה שלי והנחתי לו כסף וטיפ. ראיתי שמבטה עדיין היה נעוץ באיש הזה. הפנתי את מבטי לאחור וראיתי אותו קם עם שתי הבנות האלו והם יוצאים לכיוון היציאה. אנחה יצאה מפיה וגרמה חי להסתובב אליה בבילבול.
״הוא עשה לך משהו ?״ שאלתי והנחתי את ידי על ידה. היא הנידה את ראשה לשלילה ונאנחה שוב.
״בואי נצא לבחוץ״ אמרתי ותפסתי בידה וגררתי אותה אחריי לכיוון היציאה. התיישבנו על ספסל עץ ליד. מזל שעד עכשיו לא זיהו אותי.
״מה קרה ? את רוצה לספר ?״ שאלתי בעדינות כשראיתי שהדמעות שוב חזרו לעינייה.
״זה אבא שלי״ אמרה בקול רועד והרימה את מבטה. עינייה הירוקות הביטו עמוק על תוך עיניי. חודרות ושורפות את נישמתי. הנהנתי והנחתי את ידי שוב על ידה. מצפה להמשך של הסיפור.

״הבנתי…״ אמרתי לאחר שישבנו חצי שעה על הספסל והיא הסבירה לי את כל הסיפור מההתחלה ועד הסוף.
״אני חושבת שאת צריכה לספר לאמא שלך…״ אמרתי את הדבר היחיד שעלה לראשי… סיפור חיים קשה ומסובך.
״אני מפחדת… אני לא יודעת למה אבא שלי מסוגל…״ אמרה ועצב נשקף מעינייה.
״אני אבוא איתך״ הצעתי וחייכתי אליה חיוך חמים. חיוך קטן נפרש על פניה. תפסתי בידה ומשכתי אותה למכונית שלי. היא בהתחלה היססה אך נכנסה.
״אתה ממש מוכר לי…״ מלמלה וסקרה שוב את פניי.
״הארי סטיילס מוואן דיירקשן, נעים להכיר״ אמרתי בחיוך והתנעתי את המכונית השחורה שלי.
״אה… נכון אתה מהלהקה הפורסמת הזאת !״ אמרה וצחקה צחוק מתגלגל וממכר. כל הנסיעה לביתה סיפרתי לה בדיחות כדי להרים את מצב רוחה.

היא דפקה בעדינות על דלת ביתה והייתה נראית לחוצה. שילבתי את ידיי בידה והיא חייכה חיוך קטן. אישה בסביבות גיל ה – 40 פתחה את הדלת. כנראה אמא שלה. ואו, הן ממש דומות ! אותו אחד פשוט מבוגרת יותר.
״שלום ?״ אמרה אימה בבילבול והכניסה אותה לבית הרחב ידיים. התיישבנו בספה הארוכה והגדולה ואימה הניחה למולינו תה, עוגות ועוגיות. היא הביאה כיסא והתיישבה מולנו. סודרת אותי מכף רגל ועד ראש.
״אמא, הארי, הארי, זאת אמא שלי, אשלי״ אמרה במבט לחוץ.
״נעים להכיר, אשלי״ אמרתי בנימוס ונשקתי לידה.
״נעים להכיר״ אמרה במבטא וחייכה. ״קרה משהו ?״ שאלה בבילבול את ג׳נה שישבה לידי עם דמעות בעינייה. היא הנהנה והתחילה לשפוף בפני אמא את כל הסיפור שסיפרה לי, מההתחלה ועד הסוף.

״אני לא מאמינה…״ מלמלה אימה והניחה את ידה על פיה. דמעות עומדות בעינייה והיא פשוט בהלם. הדמעות של ג׳נה מזמן פרצו. כל הזמן ניגבתי לה אותם ועודדתי אותה להמשיך לספר.
״תודה״ אמרה אימה בקול רועד וחיבקה אותי חזק. נעמדתי במקומי וחיבקתי אותה בחזרה. זה לא קל לקבל דבר כזה בבום. אבל זאת האמת.

ג׳נה ליוותה אותי חזרה למכונית שלי בעוד אמה עושה כמה שיחות טלפון.
״תודה רבה, רבה, רבה, הארי !״ אמרה וחיבקה את צווארי בעוד רגליה נכרכות סביב מותניי.
״תמיד כאן״ אמרתי וליטפתי את גבה. היא הרימה את ראשה ועינייה הנוצצות פגשו בעיניי הירוקות. הדבקתי לה נשיקה קטנה לשפתיים וראיתי את לחייה מאשימות, למרות החושך ששרר בחוץ.
״מה דעתך על דייט מחר ?״ שאלתי אותה והיא הרימה את מבטה המושפל לכיווני.
״אני אשמח״ אמרה בחיוך רחב וישר ונשקה לשפתיי עוד נשיקה קטנה. הורדתי אותה לריצפה ונכנסתי למכוניתי.
״תודה הארי, על הכל״ אמרה באושר. תפסתי את לחייה דרך חלון המכונית ונישקתי אוהת בתעווה.
״הארי !״ אמרה מבויישת והתנתקה מהנשיקה כשהיא חובטת קלות בזרועי.
״מחר תקבלי הרבה כאלו״ אמרתי לה וקרצתי. היא צחקקה ונופפה לי לשלום בעוד אני נוסע חזרה לכיוון ביתי. עם הרגשה מאושרת שעשיתי מעשה טוב. וגם השגתי לי חברה חמודה.


תגובות (7)

עאעעאעאעאע פר-פקט!!
זה ממש ממש ממש ממש מושלם!!!!

25/08/2013 02:02

Booooo bear
מעלףףףףףףףףףףףףףףףףףףףץ
אנייי מחכה לעוד סיפורים שלך (-:

25/08/2013 02:07

ממש יפה :) ואת יכולה לעשות לי ולזאיין??

25/08/2013 02:10

תודה לכן ! ❤
ברור תולי ! תביאי לי תיאור ואני אעשה לך (:

25/08/2013 02:18

ואת יכולה לעשות לי עם לואי?
אם כן הנה תיאור
שם : שירה
גיל : כמו כולם
אני רוצה להיות עם : לואי ואם הוא תפוס אז מי שפנוי
מראה : דומה לג'ייד מליטל מיקס שיער מתולתל בצבע חום עם גוונים של כחול וקצוות סגולות עיניים כחולות ירוקות אפורות גומה בצד שמאל 3 עגילים באוזן ימין ו2 בשמאל יש לה קעקוע בכתף שכתוב עליו נולדה בטעות ואף אחד לא יודע עליו
אופי: מצחיקה שובבה חולה על ילדים עקשנית וביישנית מאד
לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון ולא ניתנת להשגה בקלות
וגם אוהבת לשיר (בלי שאף אחד שומע אותה) וגם אוהבת לשמוע שירים תוך כדי שהיא מטיילת
עבר קשה: ההורים שלה מתו בתאונת דרכים כשהיתה בת 10 ויש לה עוד 6 אחים יש לה הרבה כסף מהצוואה והיא חותכת את עצמה המון פעמים בלי שאף אחד יודע מזה וגם היא עשתה קעקוע בגיל 15 היא גם גרה אצל דודה שלה תקופה קצרה כי היא הריצה וקיללה אותה ואת האחים שלה
וסגנון לבוש: לא הולכת עם גופיות בגלל הקעקוע והיא לא אוהבת עקבים וחשוף

25/08/2013 02:33

ייאיי אז ככה :
שם : תהל
גיל : מה שצריך
תיאור : שיער חום גלי חלק , עיניים חומות , היא יודעת להתלבש ממש יפה , היא נמוכה יחסית לזאיין , היא צוחקת מהכל ואוהבת את החיים , היא בחיים לא תעשה קעקוע אבל היא אוהבת גברים עם קעקועים אבל לא יותר מידי ממש , היא רוקדת בלהקת ריקוד שלה והיא רקדנית ראשית שם שמתחרה נגד הרקדנית הראשית של הקבוצה השנייה אבל תהל יותר טובה ממנה , ויש לה שטות – היא לא יכולה לראות אנשים עם גופיות או ללבוש גופיות כי היא מתחרפנת..!!! למרות שהיא רזה… היא יודעת לשיר ועובדת בחנות בגדים…!!! תודה :)

25/08/2013 02:34

אוקע בננות… אני אשתדל לעשות לשניכן ! ❤❤❤
(מצטערת אם זה יגיע במעט איחור… אבל אני מבטיחה שאני אעלה !)

25/08/2013 02:37
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך