~swag-its-cool~
היי...וואנשוט על לואי המוושלמי [אוהבת את הארי יותר בלי להעליב...;]
אלה בשבילך,מקווה שתאהבי...לאב יו [גנבת טומלינסונים!! ;]
BOO-BEAR...♥
שבת שלום לכולם...♥
אהה ותודה ללונלון המושלמת שלי שעזרה לי לתקן את הוואנשוט שיצא...
(עדיין אוהבת את וואן דיירקשן יותר ;)
Love You All <3
lian...;)

וואנשוט לאלה טומלינסוניני המהממת… Louis & Ella ♥

~swag-its-cool~ 31/05/2013 890 צפיות 15 תגובות
היי...וואנשוט על לואי המוושלמי [אוהבת את הארי יותר בלי להעליב...;]
אלה בשבילך,מקווה שתאהבי...לאב יו [גנבת טומלינסונים!! ;]
BOO-BEAR...♥
שבת שלום לכולם...♥
אהה ותודה ללונלון המושלמת שלי שעזרה לי לתקן את הוואנשוט שיצא...
(עדיין אוהבת את וואן דיירקשן יותר ;)
Love You All <3
lian...;)

קומי אלה את צריכה ללמוד את השיר…״ שמעתי את קול של אימי. שמעתי את קול החלון נפתח וקרני השמש פגעו בפניי. ״עוד חמש דקות…״ מלמלתי מנומנמת והסתובבתי לצד השני. ״את לא רוצה ללכת?״ שאלה אימי וחטפה את השמיכה ממני. ״אמא, סיימון ולואי יכולים לחכות…״ מלמלתי וקמתי משכיבה לישיבה, ״אבל אני לא יכולה לחכות… היום את מפילה אותם מהרגליים״ אמרה אימי בהתרגשות וחייכה ״ברור…״ אמרתי כמובן מאליו והלכתי לכיוון המקלחת. התקלחתי וצחצחתי את שיניי ופניי והלכתי לסלון. ״בוקר טוב לוקי״ אמרתי וליטפתי אותו כשהוא מקשקש בזנב ומלקק אותי, הוא כלבלב יפייפה, חצי שחרחר וחצי בלונדיני… מהסוגים החמודים שמעודדים אותך בזמנים קשים. ״אתה רעב?״ שאלתי והוא נבח ״אמא לוקי רעב…״ אמרתי ובשניות הוא רץ אליה ״אני יכין לו… קדימה האודישן לאקס פקטור היום בארבע״ אמרה אימי בזמן שהיא מניחה את קערת האוכל של לוקי,״טוב הנה…״ אמרתי ועליתי אל חדרי פותחת את האתר ומתחילה לשיר ״מרגש…״ צעק דניאל, אחי הגדול ועמד בפתח הדלת מוחא כפיים ומנגב את דמעותיו המדומות בטישו הלבן. ״דניאל תצא מפה!״ צעקתי ודחפתי אותו ונעלתי את הדלת. אחרי שסיימתי ללמוד את השיר, ירדתי למטה, רואה את דניאל צופה בMTV ומשלב את ידיו משיעמום. ״וואו הם טובים…״ מלמלתי והתהפנטתי על אחד מהזמרים ששרו שם, הם היו להקה כזאת אבל אחד מהם בלט הכי הרבה…
״מי אלה?״ שאלתי את דניאל והצבעתי על הטלוויזיה ״דה וואנטד…״ אמר דניאל וגלגל את עיניו, ״דה וואנטד? איך זה שלא שמעתי עליהם?״ שאלתי והסתכלתי על אחד מהם… ״שמעי, זה שאת כל היום יוצאת עם חברות, זה לא אשמתי״ אמר וצחק ״טוב אני ידבר איתך אחר כך… הלכתי להכין בגדים לאודישנים שיש היום״ אמרתי והלכתי בקלילות לכיוון החדר. סירקתי את שיערי השחור הנוטה לחום, שמתי אליינר בעיניים כדי להבליט את עיניי החומות – ירוקות, ולאוזניי שמתי עגיל הליקס ושני עגילים וורודים בצד שמאל וימין ואחד כסוף באף. הוצאתי בגדים נקיים ולבשתי אותם, שמלה שחורה קצרצרה, עם חגורה לבנה בצורת פפיון. על רגלי הימנית שמתי שרשרת כסופה לרגל ונעלי עקב לבנות. מה שהשלים את המראה היה הבייביליס.
ירדתי למטה וראיתי שאימי עדיין לבושה בפיג׳מה מכינה לעצמה את הנס שלה. ״אמא תתארגני האודישנים!״ צעקתי בלחץ והיא צחקקה ״עכשיו רק אחד בצהריים״ אמרה וערבבה עם הכפית את הנס ״אה באמת? טוב אז אני יצא לנשום אוויר בנתיים…״ אמרתי ולקחתי את המפתחות לאוטו ״מה נעשה בנתיים?״ מלמלתי ואז נזכרתי שליד התחנת דלק יש סניף של ארומה, חייכתי והתנעתי את האוטו, נוסעת כמה שיותר מהר. ״מה את רוצה להזמין?״ שאלה המלצרית הנחמדה והגישה לי את התפריט ״אממ… טוסט?״ שאלתי וחייכתי אליה ״אין בעיות…כמה דקות זה מוכן״ אמרה המלצרית והלכה לכיוון המטבח. הדלקתי את הפלאפון ונכנסתי לגוגל מחפשת את אותה להקה שראיתי מקודם… ״וואו, הם מושלמים״ מלמלתי ואז נזכרתי שאני במסעדה ובדקתי שאף אחד לא שמע. ״אלה״ קראה המוכרת במיקרופון ואני קמתי מהכיסא, לוקחת את ההזמנה ומשלמת לה. ״בתאבון לי…״ מלמלתי ונגסתי מהטוסט. כשסיימתי הסתכלתי על המוכרת. ״תודה…״ אמרתי לה בנימוס ויצאתי לכיוון האוטו בחיוך, אני אשכרה הולכת לאקס פקטור היום! התרגשות שיא…
שמעתי ברדיו את השיר שאני הולכת לשיר באקס פקטור ׳summer love׳, חייכתי ושרתי איתם ביחד עד ששיחת טלפון קטעה אותי ממחשבותיי. הנמכתי את הרדיו ועניתי לשיחה ״איפה את? כבר שתיים וחצי״ אמרה אימי בלחץ ואני נתתי גז. ״טוב אני באה, ביי…״ אמרתי ותפסתי בחוזקה בהגה. ״מהר יש לנו נסיעה של שעה…״ אמרה וניתקה ״לא שמתי לב לשעון״ מלמלתי והחנתי את האוטו ליד הבית. ״דניאל בוא כבר!״ שמעתי את אימי צועקת ורצה לכיוון האוטו. ״אמא מה עם לוקי?״ שאלתי והסתכלתי עליה בזמן שהיא חוגרת, ״היא נשארת בבית…״ מלמלה והסתכלה על השתקפותה בחלון מסדרת את השיער. ״סליחה על האיחור… תחנה הבאה היכל נוקיה״ צעק דניאל והתיישב לידי מקדימה. אחרי נסיעה של שעה וחצי עם המון פקקים, הגענו.
רצנו בהתרגשות אל האולם. ״יש לנו עוד חצי שעה…״ מלמלתי והסתכלתי על אימי ״עכשיו יש לך את הראיון… תלכי, אנחנו מאחורי הקלעים״ אמרה אימי וחיבקה אותי חזק. ״ביי… ותעדכנו את אבא״ אמרתי ונכנסתי לתוך חדר. שאלו אותי איך קוראים לי, מאיפה אני, ועוד שאלות… כעבור חצי שעה יצאתי בחיוך ואשת ההפקה פתחה לי את הדלת שמובילה אל אולם ענקי, במרכזו היו ארבעה שופטים סיימון קאוול, ניקול שרזינגר, לואיס וולש וגארי בארלו. ״איך קוראים לך?״ שאלה ניקול בקולה המתוק וחייכה ״אלה…״ אמרתי בשקט וסיימון חייך אליי ״חמודה…״ מלמל והסתכל על לואיס שהיה רציני כמו תמיד… ״בת כמה את?״ שאל גארי והסתכל עליי ״עשרים ושתיים״ אמרתי וראיתי איך פרצופם של השופטים מחוייכים מתמיד. ״אז מה תשירי לנו?״ שאלה ניקול ותפסה בידה ערמת דפים לבנים ״summer love״ אמרתי מעט לחוצה והם סימנו לי להתחיל. בגלל שאני יודעת לנגן על גיטרה התחלתי לנגן את השיר.

״Can't believe your packin your bags
Tryin so hard not to cry
Had the best time and now its the worst time
But we have to say goodbye

Don't promise that you're gonna write
Don't promise that you'll call
Just promise that you won't forget we had it all

Cause you were mine for the Summer
Now we know its nearly over
Feels like snow in September
But I always will remember
You were my Summer love
You always will be my Summer
״love

סיימתי לשיר וחיוכם של השופטים עלה עוד יותר חוץ מפרצופו של לואיס שדיי הפחיד אותי, ״מה אתם אומרים?״ שאל גארי בחיוך והם דיברו בניהם ״אלה…״ אמר סיימון ברצינות ואני הייתי בלחץ.
״את עוברת לשלב הבא״ המשיכה ניקול וארבעתם חייכו אליי ״מה? לא נכון״ אמרתי. ״תודה״ אמרתי בנימוס ורצתי לכיוון היציאה, שם אימי ואחי היו. ״ידעתי שתעברי!״ צעקה אימי וחיבקה אותי חזק ומיד אחריה אחי הצטרף לחיבוק. ״אז כנראה שאני צריכה להישאר פה… מחנה אימונים״ אמרתי ומבטי הושפל לרצפה. ״חדר לבד…״ אמר אחי וקרץ לי ״דניאל? אין בעיה״ אמרתי וצחקקתי. ״אוהב אותך נדבר כל יום…״ אמר ונשק לראשי ״רק אל תדפוק את השמשה של האוטו, שוב״ אמרתי וזרקתי עליו את המפתחות. ״ביי״ הם אמרו והלכו. ״מה אני יעשה עכשיו?״ שאלתי את עצמי וראיתי שיש שירותים באולם ״גם ככה אני צריכה לסדר את האודם…״ מלמלתי ונכנסתי אל השירותים מוציאה אודם ומורחת אותו לאט לאט. ״האריי?!״ שמעתי צעקה מחוץ לדלת גורמת לי להיבהל ולמרוח את האודם עקום, מחקתי את הפס של האודם והצעקות המשיכו ״ההארי?! איפה אתה?״ שמעתי את הקול הולך ונהיה קרוב יותר עד שהוא נכנס ״היי…ראית את הארי?!״ שאל משהו ונעמד בפתח הדלת, הוא היה בעל עיניי טורקיז מיוחדות ושיער חלק עם פוני לצד. לבושו היה חולצת פסים כחולה לבנה נעליים כחולות וגינס אדמדם. ״לא? מי ז..ה?״ שאלתי בלחץ ודמעות היו בעיניי ״את בוכה?״ הוא שאל וסגר את השירותים מתיישב על הרצפה לידיי ״התרגשות…״ אמרתי וניגבתי את דמעותיי. ״אין לך מה לבכות… גם אנחנו פה באודישנים ראשונים״ אמר וחיבק אותי חזק ״סתם געגועים לאמא… עזוב לא תבין, דרך אגב איך קוראים לך?״ שאלתי והסתכלתי בעיניו ״לואיס טומלינסון… אני בריטי״ אמר בחיוך ואני הנהנתי ״ואיך לך? אם אפשר לשאול?״ אמר ורקע ברגליו בקצב מתמשך. ״אלה…״ מלמלתי והשפלתי את מבטי אל הרצפה, ראיתי שבידו יש קעקוע של איש עם סקייטבורד וחייכתי ״יש לך קעקועים?״ שאלתי והצבעתי על ידו ״כן… יש לי כמה, ברגל ביד וביד השניה״ אמר וחייך ״לי יש מפתח סול ביד ופרפר מאחורי האוזן״ אמרתי והראתי לו את הקעקועים שהיו לי ״אז תגידי… יש לך חבר?״ שאל בחיוך ואני הסתכלתי עליו מחכה כמה שניות ״אממ… לא?!״ אמרתי בחיוך והסתכלתי על הקיר ״לא זה טוב…״ אמר וחיוך ממזרי הופיע על פניו.
״לואי?!״ שאלתי וראיתי שהוא הסתכל עליי מהופנט ״אה?… מה?!״ שאל והזיז את ראשו ״בוא אנחנו צריכים עכשיו ללכת… יש חזרות לקראת התוכנית הראשונה״ אמרתי ונעמדתי עוזרת לו לעמוד, ״ולואי?״ שאלתי ונעצרתי במקומי ״כן?״ אמר ונעמד מולי ״תודה…״ אמרתי וסגרתי את הדלת משאירה אותו בפנים.

~נקודת מבט לואי~
הארי נאבד לי, והלכתי לחפש אותו בבניין הגדול שהיה שם, אולי הוא בשירותים? שאלתי את עצמי והתחלתי לקרוא לו. כשנכנסתי לשירותים ראיתי נערה שנראת עשרים פלוס, עומדת מול המראה שאודם ורדרד ועדין ממלא את שפתייה המושלמות. וואו… היא הייתה ממש יפה, אבל הייתי חייב למצוא את הארי, לא משנה הארי יוכל לחכות… הסתכלתי עליה וראיתי שדמעות מתחילות לרדת מעיניה החומות ירוקות,היא מתגעגעת לאמא שלה… בדיוק כמוני! דיברנו קצת עד שהיא נזכרה שיש לנו חזרות לקראת התוכנית ביום חמישי הקרוב. היא הלכה והשאירה אותי לבד בשירותים שהיו שם, מה אני יעשה עכשיו?! בסופו של דבר החלטתי שלמרות שרק הכרנו, אני צריך להתייעץ עם זאיין ׳ממגנט הבנות…;)׳
״זאיין?! זאיין!״ צעקתי ורצתי מהר במסדרון פותח את הדלת בחוזקה ויושב ליד זאיין שהוציא לשון תוך כדי שהוא מצייץ (בטוויטר). ״מה?!״ שאל בבהלה ובטעות יצא מהאתר ״אני יהרוג אותך! אתה יודע כמה כתבתי?!״ שאל זאיין והסתכל עליו במבט רצחני. ״תהרוג אותי אחר כך… תקשיב חיפשתי את הארי וראיתי שם משהי, עכשיו אני לא יודע אבל יכול להיות שהתאהבתי בה?!״ שאלתי את זאיין והוא הרים גבה. ״אהבה ממבט ראשון…״ אמר כמובן מאליו וגלגל את עיניו ״נו רוץ אליה…למה אתה מחכה?! תשיג אותה כמו בסרטים…״ אמר זאיין וחזר להקליד בטוויטר. רצתי מהר כדי לחפש אותה ולא עניין אותי שאני רק הכרתי אותה, ואני מכיר רק את השם שלה. ״אלה?! איפה את?״ צעקתי ורצתי כל כך מהר שלא ראיתי שיש משהו מולי ונפלתי איתו ביחד ״מצט…אלה!״ צעקתי וחייכתי ״כן זאת אני…״ היא אמרה בבישנות וחייכה ״אלה…אני.. אני אוהב או..תך״ מלמלתי ונתתי לזרימה בנינו להימשך, נישקתי את פיה בנעימות והיא חייכה ונישקה אותי בחזרה. הרגשתי את האהבה שהיא החזירה לי…


תגובות (15)

מושלםםםםםם!!!!!
אפשר גם עם הארי?

31/05/2013 07:42

חחחח ממש חמוד אהבתי מאוד…
את יכולה לעשות גם לי ואנשוט עם הארי?
היומניסטית :-)

31/05/2013 07:45

בטח למה לא?! D:
רק אם אפשר תיאור?
שמחה שאהבת…:)
Love You All<3
lian…;)

31/05/2013 07:46

כמו שאמרתי לך… זה הדדי ;)
ויצא וואנשוט מווושלללם ! (כמו תמיד ! )
❤ looove yooou sooo much

31/05/2013 07:50

ליומניסטית…ברור למה לא?!
תיאור ואני יתחיל ;)
Love You All<3
lian…;)

31/05/2013 07:51

שם: שירז
גיל: מה שבאלך/צריך
תיאור חיצוני: שיער חום ארוך וגלי, עניים ירוקות, חיוך מתוק עם שתי גומות, גבוה ודי רזה
אופי: מצחיקה, עושה שטויות, חברותית, יפה אבל לא חושבת ככה, חכמה אבל לא חננה
תחביבים: לרקוד, לנגן על גיטרה אקוסטית
יצא לי תיאור קצר ^^

31/05/2013 07:51

לורינע?! סופסוף את לא רוצחת וגם יורשת ;)
כתבת למטה לאב יו חח…(לא יעזור לך עדיין אוהבת את וואן דיירקשן יותר…;)
שירזי?! אני יתחיל D:
Love You All<3
lian…;)

31/05/2013 07:54

מושלמושששששש אפשר גם עם הארולד החתיך ?
שם; אור
גיל- מה שצריך(:
אופי – צחקנית ומשוגעת , אוהבת שופינג וכאלה , מתלבשת זרוק ברגיל אבל באירועים שמלות וזה , רגישה , קשה לקנות את האמון שלה (ככה אומרים? חחחח) אוהבת לרקוד ולשיר במיוחד!!! חולה על אד שירן וליטל מיקס ופוחדת מהמון דברים! לא אוכלת הרבה ורזה וגבוהה (:
תיאור – שיער שחור חום צבוע בקצוות לכחול(כמו של ג׳ייד מליטל מיקס בשיר change your life ועיניים צהובות חומות מיוחדות כאלה , עיניים קטנות ושפתיים קטנות ודקות (:
תודה אם את עושהההההה(: זה מושלמושששש ומהממוששששששש

31/05/2013 07:58

לאורוש- תודה מהממת וברור שאפשר!
אני יתחיל עכשיו ונקווה שיום ראשון יהיה מוכן לשלושתיכם
(יש פה ריב רציני על הארולד- סטיילסיוות לשלטוון!!!)
חחח גמאני סטיילסית :)
Love You All<3
lian…;)

31/05/2013 08:02

תודה על הוואן שוט! ממש אהבתי אותו יצא לך ממש יפה(:

31/05/2013 08:24

אפשר עם זאיין?
שם:זוהר

מראה :שיער חום ארוך מחומצן בקצוות ועיינים חומות דיי רזה ושזופה וגבוהה
אופי: קשה להסגה,מרדנית,באדגירל
שונאת: אנשים שמתלוננים יותר מידי,אנשים שחשים את עצמם, שקוראים לה טום בוי
אוהבת: למתוח אנשים,לצייר,לשיר,לשחק (משחק, תיאטרון וכאלה..),ולרקוד ברייקדאנס
הוריה מתו בתאונת דרכים היא ואחותה היו ברחוב בתקופה של שנה וובנוסף נאלצה לגדל את אחותה הקטנה שגם היא מתה מרעב
אשמח מאוד מאוד עם תעשי לי
שבת שלום 3>

31/05/2013 08:40

לאלוש המהממת:תודה :)
שמחתי לכתוב לך את הוואנשוט…
וסורי שלא העלתי אתמול היה לי מיצב במתמטיקה…;)
לזוהר-בכיף למה לא?! D:
כמו שאמרתי אני מקווה שעד יום ראשון הכל יהיה מוכן :)
Love You All<3
lian…;)

31/05/2013 08:46

גם לי את עושה ביום ראשון?

31/05/2013 08:48

בטח :)
Love You All<3
lian…;)

31/05/2013 10:00

שירזי לך אני עושה ראשונה עם הארוש ❤
חחח קרב על הארי ;)
Love You All<3
lian…(;

01/06/2013 06:30
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך