rayli101
מקווה שאהבת מורנוש

וואנשוט מורן&זאיין

rayli101 16/09/2013 802 צפיות 11 תגובות
מקווה שאהבת מורנוש

רצתי לאורך הרחוב הארוך בו אני גרה.לונדון הייתה קרה בשעה זו של הלילה.
מצחי השזוף נטף זעה,ונשימותיי היו קולניות עד מאוד.
הרגשתי כי חם לי אף על פי הטמפרטורה השוררת בחוץ ברגעים אלו.

קולות צעדים נשמעו מאחורי,עצרתי את הריצה כדי לבדוק מי זה היה.
נער חתיך שנראה בן 20 לכל היותר רץ,ועיניו החומות תפסו אותי כמו פרפר ברשת,התהפנטתי למראה העומק שנראה בהם.ווואאאווווו מורן!!!איסי גירל,אסור לך להתאהב.את פוראבר סינגל זוכרת?

המרצתי את קצב ריצתי,ומהר מאוד התרחקתי מהבחור המושך.
לאחר שהאטתי במעט,שוב נשמעו רעשי ריצה,הבטתי לאחור,אותו הנער.
"הי אתה!!!" צעקתי אליו,נחושה לגלות מה זה."מי אתה?ולמה אתה עוקב אחרי?" הרמתי עליו את קולי,כעוסה במקצת,אך בו בזמן מגחכת בלעג.

"זאיין,נעים להכיר!"הוא ענה לי בטון שקט ונעים,לא מושפע ממני בכלל."למה אתה עוקב אחרי?"שאלתי בשנית,קצת מרוגזת מתשובתו השלווה שלא היה ניכר בה שום פחד.
"לא עוקב אחריך,רק נהנה מהנוף" ועוד איזה נוף…חשבתי עצמי במרירות מעושה.
"תעיף את העיניים שלך מהתחת שלי" סיננתי אליו והמשכתי לרוץ.

לאחר דקות ספורות,התחיל לרדת גשם.המכנסיים החמות שלי כבר היו רטובות,ונעליי הנייק הגבוהות שלי
נהרסו מהמים.אוי פאק אמרתי לאוויר.בעודי מתפללת כי הגשם יפסק.
לפתע סווטשרט חם הונח על גבי.זאיין עמד מאחורי,בידו מטרייה גדולה ושחורה,וראיתי שהסווטשרט שנתן לי הוא הסווטשרט שלו בעצמו."תודה"אמרתי לו בלחש."אין בעד מה" הוא ענה לי.

מחייך לעברי קלות,שפתיו החושניות כמו קוראות לעברי שאנשק אותם.לעזאזל עם הקשה להשגה,אני הולכת לנשק אותו.בדיוק באותו הרגע הרגשתי את שפתיו על שפתי,רכות ומתאימות במדוייק לצורת שפתיי."מצטער,הייתי חייב לעשות את זה…"הוא מלמל לעברי.
"פשוט תעשה את זה שוב"אמרתי לו בהתנשפות.
הוא הניח את שפתיו על שלי בשנית,וכך הן נשארו לתמיד!


תגובות (11)

מ-ה-מ-ם-!

16/09/2013 11:38

תודה<3

16/09/2013 11:39

עאעאע מושלם!~!

16/09/2013 11:47

חחחח תודה<3

16/09/2013 11:57

זה מושלם…!!!!

16/09/2013 12:07

תודוש<3

16/09/2013 12:09

מושלמי אפשר וואן שוט עם ליאם ? עם כן תודות :)
שם:מיקה
גיל: 18
תיאור חיצוני: בלונדינית עם גוונים עדינים של חום בהיר, שיער ארוך עד לסוף הגב, גבוהה לילה, רזה (כמעט אנורקסית), קעקוע של STAY STRONG על היד, עגיל בלשון וגומות
תיאור פנימי: ביישנית,פוחדת מאנשים,לא מאמינה מאהבה במבט ראשון, נפגעת בקלות, שומרת סודות והיא יכולה לעזור לכל מי שמבקש
תחביבים: לרקוד, לשיר, לרכוב על סוסים מאוד יש לה סוסה לבנה שקוראים לה בלו ג׳ינס (כמו של מיילי) היא אוהבת לעזור לאנשים גם שלא מכירה.
עבר: מגיל 8 עוברת בריונות בגלל שהוריה אלכוהוליסטים, הוריה מרביצים לה ומענים אותה, היא ברחה הרבה מהבית, היא חותכת, אחותה נפטרה כשהיא הייתה בת 13 ואחותה זה הדבר שהכי עזר לה בחיים אז כל שנה היא מבקרת כמה פעמים בקבר שלה שליד חוות הסוסים של מיקה. היא רוכבת על סוסים בתחרויות אז יש לה כסף כי היא לרוב מנצחת.
סגנון לבוש: לובשת סוואג, כובעים, חולצות (רק עם שרוול ארוך) ג׳ינסים טייצים וכאלה… לא אוהבת חשוף
מקווה שתוסיפי עם ליאם

16/09/2013 13:25

אני יעשה לך מחר:)
ותודה רבה רבה<3

16/09/2013 13:26

מדהיייייים ! וסורי שהגבתי עכשיו הרגע ראיתי את זה פעם ראשונה..
זה מושלםםםםםם!

16/09/2013 13:36

חחחח תודה:)

16/09/2013 17:52

זה מדהים תמשיכי

25/09/2013 20:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך