rayli101
מקווה שאהבת!!!!

וואנשוט מיקה&ליאם:)

rayli101 17/09/2013 982 צפיות 16 תגובות
מקווה שאהבת!!!!

רכבתי על בלו ג'ינס,סוסתתי הלבנה והמדהימה.נמאס לי כבר מהחיים שלי!!!
כל הגוף שלי מלא בחבלות ומכות כחולות,היידיים שלי מלאות בחתכים,אני ממש מתאמצת להיות רזה ואני באמת מאוד רזה,אבל כל הילדים בשכבה שלי מתאכזרים אלי,אומרים לי שאני שמנה…
אני מתגעגעת לחיים הישנים שלי,אבל אני מבינה כבר שהם לא יחזרו.אז החלטתי לברוח.
נמאס לי מהחיים האלה,בת כפר אנגלייה וקטנה,שאין לה פה מה לעשות.

כל החיים שלי היו ארוזים בתיק שנשאתי על גבי,אלבום תמונות מימים שמחים יותר,תמונת הקבר של אחותי,ארנק מלא בכסף,וקצת בגדים.
בטח תשאלו איך יש לי הרבה כסף,אז אני יענה.אני רוכבת בתחרויות,וכמעט תמיד אני המנצחת.
וכל ניצחון שווה כמה אלפי פאונדים…מבינים?

ראיתי באופק כבר את לונדון,שוקקת חיים ומלאה באורות מנצנצים.התשוקה להגיע לעיר הזו גרמה לי לרכב מהר יותר אפילו מאיך שרכבתי עכשיו.הרגשתי את הרוח פורעת את שערותיי בעוז,מעיפה אותם אל פניי ומונעת ממני להגיע אל מחוז חפצי.האצתי בבלו ג'ינס שתדהר מהר יותר,אני לא יכולה לחכות כבר!

כשהגעתי אל לונדון,הבנתי על מה מדברים כשאומרים עיר גדולה.
מלא אנשים הסתובבו ברחובות,בכמויות שלא יכלתי להבחין בכולם.שלטי חנויות שונות זהרו באור ניאון,אלפי נורות קטנות וצבעוניות שמאירות את החשיכה.

ירדתי מבלו ג'ינס,בידיעה שאני הולכת לעשות עכשיו את הדבר הקשה מכל.לתת לה ללכת.
שילחתי אותה לדרכה,את הסוסה שלי.דמעה קטנה ירדה מעיני,מסגירה את רגשותיי.
בלו ג'ינס דהרה אל האופק,ואני הסתכלתי עליה מתרחקת.
אם אתה אוהב מישהו,תן לו ללכת.
וזה מה שעשיתי

הלכתי ברחוב,במטרה למצוא לעצמי מלון שאעביר בו את הלילה.הייתי מאוד עיפה,אז המלון הראשון שראיתי,נכנסתי אליו.זה היה מלון יוקרתי,אך לא היה לי אכפת,כסף זה לא בעיה.
הלכתי דרך אולם המבואה,שהיה מרופד בשטיח אדום ועבה,ויוקרתיות ניכרה בכל מקום.
ניגשתי אל פקידת הקבלה,היא הסתכלה עלי כאילו אני חייזר.הייתי לבושה בג'ינס וחולצה ארוכה רגילה.התעלמתי מהמבט וביקשתי חדר,היא מילאה את בקשתי,שילמתי לה והיא נתנה לי מפתח.

עליתי אל החדר,פתחתי אותו,ונרדמתי…
למחרת בבוקר,כשהתעוררתי.קרן אור חדרה על עיני,והרגשתי כי זה סמל שיהיה לי יום נפלא.
התלבשתי,לקחתי את התיק,וירדתי לאכול ארוחת בוקר.המבחר היה עצום,אך לבסוף בחרתי חביתיות.
התיישבתי בשולחן צדדי,שאמור לשרת משפחות.התחלתי לחשוב על מה שעברתי.

פתאום שמעתי קול של גבר מכחכח בגרונו.הרמתי את ראשי,וראיתי 5 בנים,אחד עם שיער קצוץ שאל אותי אם הם יכולים לשבת איתי,כי אין מקום.הסכמתי,והם התיישבו.כל אחד הציג את עצמו,וגם אני הצגתי את עצמי.הם ניסו לפתח איתי שיחה,אך לא ממש זרמתי איתם,לבסוף,הם הפסיקו את המאמצים,ושקטו.

בסוף הארוחה,כשגמרתי,איחלתי להם בתאבון,ועמדתי לצאת.פתאום לא הצלחתי להוזיז את ידי,ליאם אחז בה,וביקש ממני להישאר.אמרתי לו שאני חייבת לקנות בגדים,ומה הוא אמר?
"אז אני יבוא איתך"
הסכמתי בלית ברירה,ושנינו יצאנו מפתח חדר האוכל.
כשיצאנו מהמלון,אלפי פאפרצי הקיפו אותנו.תמונה מוכרת בראשי,בה אותם החמישייה כיכבו,עלתה,נזכרתי שהם מפורסמים.הוא לחש לי בשקט להתעלם מכל הפאפרצי,ובכוח פילסנו את דרכנו דרך ההמולה.

~לאחר שנתיים~
אני זוכרת שקניתי מלא בגדים,מכל הסוגים!!!
ליאם אמר לי שאני יצטרך הרבה אם אני יהיה חברה שלו…צחקתי מהדרך בה ליאם הפך להיות בן זוגי,היום בעלי…ליאם חייך אלי,החזיק את ידי שנשאה טבעת יהלום גדולה ומנצנצת,ונישק קלות את שפתיי,נזהר על הבטן העגולה והגדולה שלי,שבתוכה היה הבן הבכור שלנו.


תגובות (16)

מהמם!!!!

17/09/2013 09:11

תודה:)

17/09/2013 09:14

מושלמיייי

17/09/2013 09:19

יפה את יכולה לעשות גם לי את עושה ממש יפה הינה תיאור:
אני אשמח עם הארי שם: שון גיל: מה שצריך תיאור חיצוני: שיער חום בהיר עם פסים בהירים (טיבעיים) עיניים חום דבש שתי גומות תחביבים: לשיר אומרים שיש לה קול יפה אבל היא לא חושבת ככה מוכשרת ומכורה למוזיקה אופי: בעלת ביטחון שמה פס על מי שצריך מקובלת חמודה חברותית בעלת פיוז קצר שונאת צבועים ושקרנים, שונאת פאקצות תיאור לבוש: סוואגית אוהבת את המראה החמוד מדליק (כמו ויקטוריה ג'סטיס) גינסים כובעי סוואג גופיות נעליים גבוהות

17/09/2013 09:21

תודה רבה!!!!
אני יעשה לך אחר כך…

17/09/2013 09:28

סהה תמשיכי ת'סיפור

17/09/2013 09:33

מושלמי אעאעא ממש אהבתי תודה תודה

17/09/2013 09:36

חחחחח שמחה שאהבת:)
רונוש אני ימשיך עוד מעט…לא בטוח היום!!!

17/09/2013 09:39

מהממםםם ♥

17/09/2013 10:25

מושלמי פשוט מושלמי!!!!
את יכולה לעשות לי גם?
אני כבר יביא לך תיאור!!!

17/09/2013 11:59

שם: יסמין
תיאור: שיער חום תלתלים עד התחת צבע עור אקזוטי גומות גובה 1.75 עיניים ירוקות
אופי: שטותניקית חברה טובה נאמנה רומנטיקנית אוהבת את החיים מסיבות בעיקר לא אוהבת ללבוש חשוף וגם לא עקביים!!!
תחביבים: לרקוד לשיר לנגן בגיטרה חשמלית לגלוש לרכוב על אופנוע לשחק על במות
עבר: אני נולדתי בישראל אני יהודייה כשרה אבל אבא שלי בגד באמא שלי והם היתגרשו ואז עברתי אם אימי ואם ארבעת אחיי הקטנים ללונדון ולא היה לנו כסף ועברתנו לגור ברחוב עד היום!!!
אני רוצה עם הארי אני ישמח אם תעשי לי וואן שוט!!!

17/09/2013 12:01

תודהההההה;)
אני כנראה יעשה לך מחר..,

17/09/2013 12:30

אורייייייייייי!!!!! הוואנשוט מהמם!!
שלחתי לך הודעה במייל, תעני לי עלייה דחוף! כי אני לא יודעת איזו עלילה את רוצה!

17/09/2013 12:44

תודהההההה אהובתי!!!
אני ינסה להיכנס למייל אני פשוט מהאייפון ואני די מוגבלת באייפון חחחחחח

17/09/2013 13:28

זה מושלם

25/09/2013 20:05

תודהההההה

30/09/2013 11:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך