Lorinush
הבגדים של רייצ׳ל - http://www.polyvore.com/date_with_niall/set?id=95964229
דירוגים, תגובות והערות יתקבלו בברכה ^___^

וואנשוט נייל ורייצ׳ל (שיעמום של הבוקר XD)

Lorinush 01/12/2013 920 צפיות 8 תגובות
הבגדים של רייצ׳ל - http://www.polyvore.com/date_with_niall/set?id=95964229
דירוגים, תגובות והערות יתקבלו בברכה ^___^

בוקרר טוב (:
ממש השקעתי, מקווה שתאהבו ❤️

״ואו איזה נוף..״ מלמלתי והבטתי בנוף היפיפה שעמד לנגד עיננו. יותר נכון עיניי. ניילר היה עסוק בדונאטס שלו, כמו תמיד…
״נוו זה אמור להיות רגע מרגש״ רמזתי לנייל את הוא התעלם והמשיך לאכול ת׳דונאטס שלו ולהסתמס באייפון שלו.
״דביל״ נשפתי בעצבים והשענתי על גבי על המושב שלי שבגלגל הענק. הקרונית נעצרה וירדתי ממנה במהירות, הולכת בין המתקנים, מחפשת את היציאה מהפארק שעשועים הענק הזה. (הערת הכותבת – כמו סופרלנד, לונה פארק וכו׳). אפילו את המבט שלו הוא לא הרים מהאייפון. יום כיף הא ?
דווקא היום, כשאנחנו חוגגים שנתיים ביחד הוא החליט להתעלם, שימשיך. אני אשחק איתו באותו מטבע.

נקודת מבט נייל:

הרגשתי את הקרונית נעצרת. הרמתי את מבטי לאחר כמה שניות, מבחין שרייצ׳ל בכלל לא פה. יצאתי במהירות מהקרונית, מחפש אותה במבטי. תוך שניות ספורות קלטתי אותה הולכת במהירות בין ההמון שסבב אותה. רצתי במהירות לכיוונה, מתחמק במיומנות בין הבנות שניסו לתפוס אותי.
״לאן ?״ מלמלתי ותפסתי את ידה ומשכתי אותה לכיוון השירותים שהיו ליד. נעלתי את הדלת שמישהי בטעות לא תפריע והתיישבתי על השיש. למזלנו השירותים היו ריקים.
״מה קרה ?״ שאלתי אך מבטה היה מושפל הצידה כששפתיה קמוצות. עצבנית.
״רייצ׳ל ? שאלתי והנחתי את ידי על לחיה המועטרת בסומק ורדרד אשר הבליט את שפתיה הורודות. תוך שניות ידי הועפה מפניה.
״מה ? מה אתה רוצה ?! תחזור להתעסק באייפון שלך ! שנתיים, דווקא כשאנחנו חוגגים שנתיים אתה נזכר להתעלם ממני ! זה אמור להיות יום כיף לא ? אבל אתה החלטת שהאייפון יותר ח..״ היא החלה לצעוק בעצבים. חיבקתי את גופה בחוזקה, מרגישה את ציפורניה ננעצות בגבי. תוך דקות האחיזה נחלשה ונחלשה עד שידיה נפלו רפויות לצידי גופה. פתיל קצר.
״עכשיו, אני מבטיח לך שזה יהיה היום הכי כיף שהיה לך בחיים !״ הבטחתי לך ונשקתי לשפתייה הורודות כשאני מביט בעיניה הכחולות – ירוקות השובות. תמיד כשרואים אותנו ברחוב חושבים שאנחנו אחים, עיניים כחולות ושיער חום – בלונדיני.
״בוא״ אמרה עם חיוך מרוצה על פניה ומשכה אותי מחוץ לשירותים. חתמתי לכמה מעריצות ועלינו שוב על הגלגל הענק, מתקן את הטעות שעשיתי מקודם.

נקודת מבט רייצ׳ל:

לבשתי על עצמי שימלה חמודה ונעלי עקב בצבע תואם. תכשיטים תואמים, בושם, איפור והייתי מוכנה.

( http://www.polyvore.com/date_with_niall/set?id=95964229 )

שמעתי ציפצוף מכונית והבנתי שנייל כבר למטה. לפני שעתיים חזרנו מהפארק שעשועים. ללא ספק, הוא הצליח לעשות לי יום כיף. עלינו על כל כך הרבה מתקנים, גלגל ענק, אנקונדה, שייט בתוך אגם וכל מיני מתקנים שמסתובבים באוויר. ולסיום ? ארוחת ערב במסעדה נחמדה. היום הכי טוב בחיי !
ירדתי למטה וכיביתי את כל האורות שבבית, נעלתי את הדלת ונכנסתי למכונית שחיכתה לי בחוץ. התיישבתי ליד נייל שהיה במושב הנהג וחגרתי חגורה.
״מה שלומך ?״ שאל והגניב אליי חיוך קטן.
״בסדר.. היה לי כיף״ אמרתי בחיוך והצמדתי את פי לאוזנו. ״תודה״ לחשתי ונשקתי ללחיו המעוטרת זיפים בלונדינים – חומים.
הוא החנה את רכבו בחניה ויצאנו מהמכונית, מתקדמים שלובי ידיים אל תוך המסעדה. כמה פלאשים ומעריצות פנו אלינו. לאחר כמה דקות כבר ישבנו בשולחן אחד מול השני, כשמלצר נעמד ללצידנו.
הזמנו את האוכל שלנו, כמובן שנייל לא ״התקמצן״ בהזמנה שלו והזמין שתי ארוחות עם תוספות. חזיר קטנטן שלי..
אכלנו, שתינו, דיברנו, צחקנו, התחבקנו, התנשקנו, הצטלמנו. כל מה שהיינו צריכים כדי להתקרב יותר.
״תודה, על הכל״ לחשתי כשאפי צמוד לאפו כשאנחנו עומדים צמוד למכונית שלו. ידיו חיבקו את מותני וכפות ידיי היו פרושות על חזהו השרירי.
״הכל בשבילך אהובתי״ אמר בחיוך קטנטן ונשק לשפתיי נשיקה קטנה.
״אני אוהבת אותך״ הפסיק את הנשיקה לשניה וחזר לנשק אולי כשהוא מעמיק את הנשיקה.
״גם.. אני.. אוהבת.. אותך״ אמרתי ונשקתי לו נשיקה קצרה לאחר כל מילה.
״HAPPY TWO YEARS FOR US״ הוספתי בחיוך רחב.


תגובות (8)

מהמם!!!!!!!

01/12/2013 00:58

אוווו זה חמוודד!!!

01/12/2013 01:00

ממש חמוד ^-^

01/12/2013 01:04

חחחח תודה ^___^

01/12/2013 01:11

איזה חמוודדד

01/12/2013 01:25

אווווווו כזה חמודיייייייי :)

01/12/2013 04:26

וואו זה ממש יפה! רואים שהשקעת! היה את מה שצריך: מקום מעניין, בעיה, דרמה, השלמה, אירוע טוב שמסכם. רק דבר אחד ;), בסוף כתבת: "happy two years to us", זה לא נכון, צריך לכתוב: "happy two years for us"
סורי אם יצאתי חננה פדנטית או משהו

01/12/2013 14:38

תודה לכולן (:
למוח אצה – תודה רבה על ההערה, אני אתן עכשיו. אני לא כזאת טובה באנגלית אז ביקשתי מכמה שיתרגמו לי, וככה הם אמרו לי שאומרים… ><
תודה רבה רבה רבה ! ❤️

01/12/2013 21:58
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך