rayli101
מקווה שאהבת יובל!!!

וואנשוט סלינה&יובל

rayli101 15/09/2013 645 צפיות 5 תגובות
מקווה שאהבת יובל!!!

עמדתי בתור לקופה,קניתי כלור ומטליות כדי לנקות את הבית.
אני וחברים שלי עשינו מסיבת אוזניות ע-נ-ק-י-ת אתמול בלילה,והם השאירו את ביתי במצב מזוויע בהחלט.נאנחתי על חוסר הצדק שאני צריכה ללכת ולקנות את הכל,בעוד חברי יושבים להם בנחת על הכורסה ורואים טלוויזיה.כדי להעביר את זמן ההמתנה הארוך,שכן,עוד מעט סוכות,ויש הרבה יהודים פה במיאמי,התחברתי לפייסבוק.היו לי איזה 200 התראות,אני נמצאת בקבוצות חפרניות במיוחד…
עברתי על פני כל ההתראות,מחפשת אחת מעניינת באמת,ולא סתם ילדים חפרנים בני 10.
התראה אחת תפסה את עיני:"רוצה לזכות בכרטיס למופע של סלינה?הרשמו עכשיו ואלי תזכו!!!
התחלתי לצרוח בקולי קולות בתוך הסופר סלינההההההה וווווההההההווווווווו סלינהההההההההה
ישששששששששש וווווהההההוווווווו!!לא עניין אותי מה כולם חושבים.
נקישה על גבי הבהילה אותי במקצת.נערה עם שיער שחור,כובע רחב שוליים ומשקפים גדולות של ורסאצ'ה,כמו של כל הסלבס עמדה מאחורי.הובכתי קצת,קצת הרבה.
הפניתי את מבטי,כך שהיא ראתה רק את שיערי החום והגלי.הרגשתי שוב נקישה על גבי,
הסתובבתי בחזרה,אותה הנערה,רק שהפעם היא הורידה את משקפי השמש.
או מי פאקינג גאד!!!לחשתי באיטיות.
זאת פאקינג סלינה גומז אעאעאעאעאעאעאעא…
סלינה ראתה שאני הולכת לצרוח,אז היא שמה אצבע על פיה,להראות לי שאני צריכה להיות בשקט.
חשבתי לרגע על מה שהולך פה,דבר ראשון ההגרלה,שיטט שחכתי להירשם,לפחות אם אני לא יזכה אז פגשתי את סלינה…או פדיחות היא שמעה אותי לפני זה צורחת…
הגיע תורי בקופה,התקדמתי באיטיות,לא מסירה את עיני מדמותה של סלינה.
המוכרת הסתכלה עליי במבט מוזר,העבירה את המוצרים ואמרה לי את הסכום:25$ (25 דולר)
שילמתי למוכרת,ופיניתי לסלינה את המקום.היא שילמה למוכרת והלכה.באופן מוזר היא נצמדה אליי,
לאחר כדקה היא אמרה לי:שמעתי שאת מעריצה שלי…
גיחכתי במבוכה ובשקט,מחייכת לה חיוך כאות הסכמה.
"אז מה דעתך לבוא אלי?"היא פלטה פתאום.מה?שאני יבוא אל סלינה?אלוהים חולה לי על הצורה!!!
"כן בטח!!"
לא ידעתי שהביקור הזה יהפוך אותנו ל…

כעבור שנתיים:
הלכתי במרכז הקניות בניו יורק,אני הייתי בחופשה.הנייד שלי צלצל לפתע,הוצאתי אותו מהתיק החדש שקניתי אתמול."סלינוש אישתי" היה כתוב על הצג.
אישרתי את השיחה,ולאחר מילות חולין פשוטות ומצחיקות,אמרה לי פתאום סלינה:
"קניתי לנו בית בניו יורק,את עוברת לגור איתי סיס!!!"
כמובן שהתחלתי לקפוץ משמחה,וצרחתי,וכמעט התעלפתי חחחחח.
מי היה מאמין,שאני וסלינה גומז נהיה החברות הכי טובות,נגור באותו הבית,ונחיה ביחד!!!


תגובות (5)

^^

חחח אני כזה קוראת ומתחילה לחייך סתם….
הלווואייי זה יקרההה !! אעאעאעאעאע סלינהההה זו אהבה ♥ ♥
לכל אחד יש חלומות (:

15/09/2013 14:27

חחחחחחחחחח גם לי יש חלום שזה יקרה עם וואן דיירקשן

15/09/2013 14:29
^^

אני מתה עליהםםם (1D) שני הבי אף אף שלי דיירקשניות … הלוואיי שהם יבואו לישראללל (אבל סלינה קודם !)

15/09/2013 14:33

ממש יפה:)
אפשר שתעשי לי גם וואן שוט?
אני אתן לך תיאור ומקסימום עם לא אז לא….
הוואן שוט-עם נייל מ-1D
שם- לירון
גיל-מה שצריך
תיאור- עיניים ירוקות ושער שחור ארוך גוף ממצוע ונראת טוב
אופי-אוהבת לרקוד לבשל וללכת לקניות מתה על החיים שלה למרות שהיו לה עליות ומורדות לא מתאהבת בקלות אבל ברגע שהיא פוגשת את האחד אז היא תתאהב בו על המקום מתי שהיא מתוסכלת היא הולכת למקום מבודד…

אני ממש אשמח עם תעשי לי וואן שוט:)

16/09/2013 00:01

מהמם

25/09/2013 20:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך