וואנשוט על הארי חלק 1 :))

לילוש דרקשנית! 03/12/2013 985 צפיות 5 תגובות

אני מנסה להישאר ולא להיתייאש , אן וגמה כבר עורכות את השולחן שעות , מחממות שוב ושוב את האוכל לקראת בואו של הלהקה .
אני בודקת כל כמה שעות בשעון הקיר , סופרת את השניות , דקות , שעות .
אני קמה מן ספת העור היוקרתית שנחה לה בעיצוב מושלם בסלון של משפחת סטיילס , אני ניגשת אל עבר המטבח , אן וגמה עובדות שעות כבר במטבח .
אני מתיישבת על כיסא הבר שמול ארון הכלים , אן ששוטפת את הקערה מתחת לברז המים עם סבון קלים מגיחה מבט קטנטן אליי , היא מורידה ממנה את סינר המטבח שחושף שימלה יפייפיה שמבליטה לה באופן יוצא דופן ומחמיא לעינייה הירוקות העמוקות , שמבלי לנחש אני יודעת שהארי קיבל ממנה .
"מותק אל תדאגי , אני בטוחה שהכל בסדר והוא מתגעגע אלייך אפילו יותר ממה שאת מתגעגעת אליו " אן שולחת לעברי מבט חם ואוהב , ידייה מונחת על שלי , מהוות לי מקום חם .
בהחלט היתגעגעתי להארי , שלושה חודשים שלא ראיתי אותו , שלושה חודשים בהם נהרסתי , בכיתי , נשברתי … ולא רק מפני שהוא לא היה כאן , לידי לצידי , מפני שהוא פשוט לא יצר איתי קשר , ומזה אני הכי דואגת .
"כן אני יודעת …" אני משיבה לאן , מתגברת על הכאב הצרוף שצורב ללא מנוחה את ליבי הקשה , שמה את זה לרגע בצד , אני יודעת שגם ככה קשה לאן , אני ממש לא רוצה להטריד אותה בחששות שלי , אבל אני בהחלט מנחשת שמשו לא טוב קרה .
" אור מה את אומרת שאני ואת בינתיים נצא לשאוף אוויר ?" גמה שואלת , אני מהנהנת בחיוב , אן מהנהנת גם היא וחוזרת לעיסוקייה , אני יוצאת מן המטבח וגמה אחריי , את האמת שגמה ממש כמו אחותי , אני מספרת לה הכל והיא לי , אני יודעת כמה זה נשמע נדוש , אבל גמה באמת בן אדם מדהים שפשוט לא מכירים כל יום .
"אל תדאגי " היא מנסה לנחם אותי כאשר שתינו מתיישבות על כיסא השיזוף שנח בפינת הגינה הגדולה , המים הצלולים שבבריכה גורמים לי לצמרמורת קלה , כל כך קר בחוץ , ושוב … זה עולה לי , דמעות חמות זולגות מעיניי , זוחלות אט אט במורד לחיי הסמוקות , גורמות לעורי להיראות חיוור דרך פסי המייקאפ שנשאבים אל תוך כאב בלתי נסבל וממשוך .
גמה שמה את ידה על גבי , מנסה לנחם אותי , אך אני מנסה להיעשט בתוך עצמי
"אני אוהבת אותו … ואני לא יודעת מה איתו והזה הורג אותי , גמה …. אני חושבת שאני יוותר " אני אומרת לגמה בלחש , "לא תא לא יכולה !" היא אומרת מרימה את קולה קלות
"מה זה שווה ? … אני כבר שלושה חודשים נלחמת ובוכה עליו ! והוא אפילו לא נלחם בחזרה ! אני אמורה לוותר " אני בוכה אל תוך ידיי … מנסה למצוא מקום נחמה בתוך ליבי שיאפשר לי לדחוף ולהילחם עם מעט הכוחות הקלושים שנשארו לי .

אוקיי זה וואנשוט על הארי בכמה חלקים ♥
זה החלק ה1 :))


תגובות (5)

אהבתי את הכתיבה :)
תמשיכי

03/12/2013 13:25

תמשיכיייי

03/12/2013 13:33

תמשיכי

03/12/2013 15:10

תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

04/12/2013 08:20

כתבת את הפוך. כתבת ככה תא. אבל עדיין סיפור יפה.

05/12/2013 10:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך