עדן ^~^
מקווה שאהבתם ♥
ושנה טובה לכוולםםם :-*

וואנשוט על ליאמו ♥

עדן ^~^ 04/09/2013 1364 צפיות 5 תגובות
מקווה שאהבתם ♥
ושנה טובה לכוולםםם :-*

"דייזי ! שיחקנו כל היום בואי נחזור הביתה !!" צרחתי בריצה , בניסיון לתפוס את דייזי, הכלבה שלי.
כל היום אנחנו משחקות בחוץ ולא נמאס לה, התייאשתי והלכתי לשבת שוב בספסל . ראיתי אותה קופצת עם כלב שחור-לבן ויפה, 'לפחות דייזי תמצא אהבה' חשבתי לעצמי ונזכרתי בדור , אני מאוהבת בו מאז שאני זוכרת את עצמי אבל הוא עבר ללוס אנג'לס ובטח כבר שכח ממני, אני אף פעם לא אמרתי לו מה אני מרגישה אבל עכשיו זה אבוד אני אף פעם לא אראה אותו.
'רגע של מי הכלב הזה, אף פעם לא ראיתי אותו פה' חשבתי לעצמי והסתכלתי לצדדים ,אבל לא היה אף אחד. הלכתי אליו ובדקתי אם בקולר שלו יש פרטים "לוקי ! קוראים לך לוקי!" הוא כישכש בזנבו. על הקולר שלו היה חרוט השם שלו ומספר טלפון. הסתכלתי עוד פעם לצדדים ושוב על לוקי 'הוא כל כך יפה איך אפשר לעזוב אותו?!' חשבתי לעצמי.
התלבטתי קצת מה לעשות והחלטתי לקחת אותו איתי לבית ולהיתקשר למספר שעל הקולר שלו.
"אמא, חזרתי!" צרחתי לאמא שלי. "אני במטבח!" אמא צעקה , לוקי ודייזי רצו למטבח כנראה הם מריחים משהו טעים וגם אני.
"קייט , של מי הכלב הזה?" היא שאלה וכנראה נתנה להם משהו לאכול כי הם הפסיקו לנבוח.
הלכתי למטבח והסברתי לה שמצאתי אותו בפארק והוא היה לבד.
"האא אוקיי, איך תמצאי את הבעלים שלו?" היא שאלה."יש לו מספר על הקולר אני אלך להיתקשר .." התקדמתי לטלפון "שבי גברת צעירה! קודם כל תאכלי , הכנתי ארוחת ערב. לכי לקרוא לג'ני ולאוסטין לאכול" היא קטעה אותי "טוב אמא" הלכתי לקרוא להם , אוסטין רק שמע אוכל ורץ למטבח. " יופי, חסכת לי לעלות במדרגות" צחקתי , "פדלאה שכמותך, לכי לקרוא לג'ני היא למעלה בחדר" הוא צחק ,"אווף!!" צעקתי ועליתי בחוסר רצון.
נכנסתי לחדר של ג'ני, אחותי הקטנה . היא ציירה במחברת שלה, כל כך חמודה. התקרבתי בשקט ואמרתי לה שהאוכל מוכן,היא קמה והלכה למטבח. נשארתי להיסתכל מה היא ציירה, ראיתי שהיא ציירה בן עם תלתלים ועיניים ירוקות ואותה בקצת יותר קטן 'היא מאוהבת במישהו גדול ממנה ?! היא בסך הכל בת 8 , 0_0 ' חשבתי לעצמי וצחקתי. ירדתי למטה וישבתי ליד ג'ני, אוסטין כבר היה במנה השנייה שלו.
"ולי אתה קורא פדלאה?" אמרתי לאוסטין וצחקתי. הוא בלע את הביס הגדול שלקח וענה "יש לי תיאבון בריא! וחוץ מזה אני לא משמין!" ג'ני צחקה ואמרה "כמו נייל" הסתכלתי עליה מבולבלת.
אני : "מי זה נייל? זה הילד שציירת? הוא מהכיתה שלך? הוא גדול ממך?" שאלתי בלחץ, היא צחקה.
ג'ני : "כמה שאלות! ואת באמת לא יודעת מי זה נייל?! רגע הסתכלת במחברת שלי???"
אני : "מה? לא? למה את חושבת ש… טוב כן , רציתי לראות מה את מציירת 24/7 "
ג'ני : "אוי את תשלמי על זה!"
אני : "מה תעשי לי? תגידי לקייל.. האא ניילס .. האא ניל נוו הבנת למי אני מתכוונת" צחקתי, אבל היא הפכה לעצבנית
ג'ני : "נייל ג'יימס הורן!!! " היא צעקה.
אני : "טוב טוב מה כבר אמרתי .." סיימתי לאכול והנחתי את הכלים בכיור "רגע, אבל מי זה?" אמרתי מבולבלת.
ג'ני : "הוא מהלהקה שאני אוהבת!"
אני : "ואיך קוראים ללהקה?" היא חייכה חיוך גדול.
ג'ני : "וואן דיירקשן את בטח מכירה אותם" הנדתי את הראש, בחיים לא שמעתי עליהם. ראיתי את המבט של ג'ני שכמעט נחנקה מהאורז.
ג'ני : "מה? את לא מכירה אותם? תגידי ..איפה את חיה?"
אני : "איך אני אמורה להכיר?"
ג'ני : "אווי .. מה אני אעשה איתך אחות גדולה, את צריכה לצאת מהבועה הזאת שלך!"
אני : "אני אוהבת,את הבועה שלי .." היא גם סיימה ושמה בכיור, עליתי לחדר ובדקתי במחשב על אותה להקה , גיליתי שהם להקה בריטית שהתחילו ב- X פקטור. 'אז איך ג'ני מכירה אותם? רגע, אולי אני היחידה שלא מכירה אותם? לא אין מצב' חשבתי לעצמי וירדתי ללוקי כדי לקחת את המספר שעל הקולר שלו .
"הלו?" ענה גבר.
אני : "הלו, אממ .. שלום אני קייט , ואני חושבת שמצאתי את הכלב שלך .."
הוא : "מצאת את לוקי שלי? את רצינית? הוא בסדר?"
אני : "כן, הוא בסדר .. אתה רוצה לבוא לפה לקחת אותו או שניפגש בפארק?" הוא מילמל משהו למישהו ולבסוף אמר "ניפגש בעוד שעה בפארק, אם זה בסדר?" הסכמתי וניתקתי.
הלכתי להתקלח ולהיתלבש, משום מה הייתי בלחץ הרי אני לא מכירה אותו .. אבל הוא נשמע נחמד. יצאתי מהמקלחת, התלבשתי והלכתי קצת למחשב 'השעה עכשיו 19:45 , יש עוד רבע שעה' אמרתי לעצמי. הלכתי ללוקי וראיתי שהוא משחק עם דייזי 'הם כל כך חמודים !' חשבתי לעצמי. אמרתי לאמא שלי שאני צריכה לקחת את לוקי לפארק לבעלים שלו היא לא הסכימה.
אני : "אמא!! תראי איזה חמוד , אי אפשר לסרב לו!" הרמתי את לוקי ועשיתי איתו פאפי פייס.
אמא : "את לא הולכת עכשיו לבד!"
אני : "אמא!! אני כבר בת 17 , וחוץ מזה זה בפארק ואני גם אקח את דייזי! היא תשמור עליי !" התחננתי.
אמא : "אוקיי אוקיי, אבל תיזהרי ותישארי כל הזמן עם דייזי!" חיבקתי אותה.
אני : "תודה תודה תודה !" לקחתי את לוקי ודייזי ויצאתי.
הסתכלתי על הפארק מרחוק אולי אותו אדם כבר שם , התחלתי לפחד פתאום לוקי רץ ,דייזי אחריו ואני? אני רצתי כמו משוגעת כדי לתפוס אותם.
הם רצו כמעט עד סוף הפארק, ליד המזרקה, כמעט תפסתי אותם .. אבל פתאום החלקתי ונפלתי לתוך המזרקה.
"היי, את בסדר?" אמר בחור ועזר לי לקום , לא יכלתי לדבר , אולי מהקור אולי מההלם ואולי סתם בגלל שהוא היה יפה. הוא הרים אותי לספסל והושיב אותי וכיסה אותי עם המעיל שלו.
"תו..תודה" מלמלתי בקושי, בגלל הקור. "זה בסדר" הוא חייך, חיוך כל כך מתוק. לוקי תיפס עליו והוא ליטף אותו, "לוקי, תראה מה גרמת !" הוא אמר. "לוקי?! איך ידעת איך קוראים לו? הוו .. אתה הבעלים שלו , אני .. אני כזאת טיפשה" שמתי את הראש בין הבירכיים.
"את לא טיפשה! את דאגת לו , תודה" הרמתי את הראש . "אגב קוראים לי ליאם , ליאם פיין" הוא הוסיף.
אני : "היי, אני קייט" חייכתי.
ליאם : "היי קייט, אני מצטער על מה שלוקי עשה לך , ועל כל הטירחה"
אני : "זה בסדר" חייכתי , הסתכלתי עליו. העיניים החומות העמוקות, השיער החום החיוך היפה .. אבל כנראה הסתכלתי עליו קצת יותר מידיי והוא צחק.
ליאם : "יש לי משהו על הפרצוף?"
אני : "מה? לא! לא , אני ..לא חשוב" הסמקתי.
ליאם : "את מה?" הוא חייך .
אני : "מה? אממ .. לא כלום, תגיד איך זה שלא ראיתי אתכם פה?" אמרתי וליטפתי את לוקי.
ליאם : "אני גר בסוף הרחוב, אבל כרגע אני לא נמצא בבית"
אני : "כן, אתה פה" צחקתי.
ליאם : "לא.. התכוונתי שכרגע אני מסתובב בעולם ואני לא הרבה בבית, אז באתי לבקר" הוא צחק.
אני : "מסתובב בעולם? וואו"
ליאם : "את לא יודעת מי אני נכון?!" הוא שם את היד מאחורי הצוואר.
אני : "למה? אמרת שאתה ליאם פיין, לא?!"
ליאם : "אממ .. כן, פשוט ..לא חשוב" הוא חייך.
רעדתי היה כל כך קר, הוא קם.
ליאם : "בואי, אני אלווה אותך לבית שלך" הוא הושיט לי את היד וקמתי.
אני : "תודה, אבל אתה לא חייב.. דייזי?! בואי" היא שיחקה עם לוקי "אי אפשר להפריד ביניהם לשנייה" אמרתי כנראה בקול.
ליאם : "כן, הם כל כך חמודים. תני לי ללוות אותך, את לא יכולה להפריד ביניהם !" הוא עשה פאפי פייס וצחק וכך גם אני, זה הזכיר לי את מה שעשיתי לאמא שלי.
אני : "אוקיי אוקיי , דייזי לוקי?! בואו, הבייתה דייזי" הם התקדמו בריצה ודייזי הובילה.
ליאם : "הם כל כך חמודים" הוא הסתכל לתוך עיניי.
אני : "כן, אה, חמודים" הייתי שקועה בעיניו. הוא התקדם עליי , קצת נרתעתי.
ליאם : "את יודעת, אני שמח שלוקי נאבד לי .. זאת אומרת הוא היה בידיים טובות וגם .. פגשתי אותך" הוא לא נתן לי לענות וכבר היינו שקועים בתוך נשיקה מדהימה.


תגובות (5)

רק מילה אחת!
וואו!

04/09/2013 03:00

מהמם!!!
ואת יכולה לעשות לי וואן שוט עם הארי? אם כן הנה תיאור
שם : שירה גיל : כמו כולם מראה : שיער מתולתל בצבע חום עם קצוות סגולים עיניים כחולות ירוקות אפורות גומה בצד שמאל 3 עגילים באוזן ימין ו2 בשמאל הנה קישור לאיך שהיא נראת: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQdryC-a5AfD0CgWwrtRoBdLArFEY54ZorUxuS18tAltFA81bpj יש לה קעקוע בכתף שכתוב עלי "i hate my life" ואפחד לא יודע מזה אופי: מצחיקה שובבה חולה על ילדים עקשנית וביישנית מאד לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון ולא ניתנת להשגה בקלות וגם אוהבת לשיר (בלי שאף אחד שומע אותה) וגם אוהבת לשמוע שירים תוך כדי שהיא מטיילת והיא גם חותכת את עצמה ואפחד לא יודע מזה והיא מאומצת על ידי משפחה עשירה אחרי שההורים של מסרו אותה כי היא היתה "מיותרת" וסגנון לבוש: לא הולכת עם גופיות בגלל הקעקוע והיא לא אוהבת עקבים וחשוף

04/09/2013 03:12

מהמם!!!
חשבתי שהם יבואו לבית ואז אחותה תיהיה בשוק ואז היא תגלה שהוא מוואן דיירקשן(:
אבל הסיפור שונה ממה שחשבתי והוא יצא מושלם!!!! (וואנשוט)

04/09/2013 03:58

יוווואווווווווו מושלםםםם!!!!!!!!
מדהיםמדהיםמדהיםםם!!!!:O
יש לך כתיבה מדהימה והוואןשוט הזה כזה חמוד!!!!! D:
גאד!
חח ♥♥

04/09/2013 14:23

ממש ממש תוודה !! ♥
אתן לא מבינות כמה זה חשוב ליי לשמוע מה דעתכן על איך שאני כותבת ( :
שירוש 0963 אני אשתדל לכתוב לך כשיהיה לי זמן [:

05/09/2013 17:47
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך