Lorinush
תגובות, הערות ודירוגים יתקבלו בברכה ;)
לילה טוב ❤️✌️

וואנשוט עם הארי סטיילס ^_^ ❤️✌️

Lorinush 08/01/2014 1257 צפיות 5 תגובות
תגובות, הערות ודירוגים יתקבלו בברכה ;)
לילה טוב ❤️✌️

שלום שלום אנשים ^_^
מצטערת שאני וליאן נעלמנו בסיפור ׳גורל לא צפוי׳, אפילו שזה הסוף.. אנחנו לא בטוחות איך לגמור תסיפור.. מצטערות על העיכוב (ביצפר, כיתה ט׳, 3 מבחנים בשבוע ואפילו 3 ביום אחד !, טונות של שיעורים, כיתה של לפני הבגרויות, קשה :/), אבל אולי מחר יעלה פרק ;)
בנוגע לסיפור אהבה & פשע שהבטחתי ? אין לי חשק לכתוב, לא יודעת למה… אז התחלתי סיפורי ערסים… מבטיחה שאני אתחיל לפרסם בקרוב ! נקווה שנשארו בכלל משתמשים שעוד עוקבים אחרי הסיפורים שאני מפרסמת.. /:

ולוואנשוט (מצטערת אם הכתיבה לא משו, הוואנשוט נכתב מזמן :O) :

״אידיוט !״
״טיפשה !״
״מפגר !״
״מטומטמת !״
״חמור !״
״זונה !״ צעק בעצבים. הסתובבתי משם במהירות ונכנסתי לחדרי. אני לא ארד לרמה שלו. לרמה של ׳הארי סטיילס׳.
נשכבתי על מיטתי וטמנתי את ראשי בכרית הרכה. נמאס לי לריב איתו, הוא כל כך מטומטם !!!
נשמתי עמוק וקמתי מהמיטה, נעמדת מול המראה ומנגבת הדמעות שלא מפסיקות לזרום. לקחתי מגבונים וניקיתי את האיפור שנמרח על פניי. פתחתי את הארון והוצאתי טייץ צמוד שחור וגופיה ורודה בהירה. התלבשתי במהירות ואספתי את שיערי לקוקו גבוה. נעלתי נעלי נייק שחורות ורודות, כמה שפריצים של בושם, אייפון והייתי מוכנה.
יצאתי מהחדר לאחר שנעלתי אותו והתקדמתי לכיוון המעלית. לחצתי על הכפתור שמזמין אותו והתעסקתי באייפון שלי.
המעלית נפתחה ונכנסתי לתוכה במהירות, אני לא רוצה לאחר לחזרות, ובטח ובטח שלא לעשות פאשלה בהופעה של ׳וואן דיירקשן׳.
המעלית נסגרה ותוך שניות מצאתי את עצמי בקומת הקרקע, צועדת לכיוון האולם הגדול.

*****

״כל הכבוד בנות ! חזרה אחרונה להיום״ אמרה הכוריאוגרפית של כל הבנות המופיעות בהופעה.
המוזיקה נשמעה שוב ברקע והתחלתי לזוז לפי הקצב. פקחתי את עיניי באמצע השיר וראיתי את מבטו של הארי נעוץ בתנועותיי, תוך שניות ספורות הרגשתי איך ביטני מתהפכת ודמעות נקזות בעיניי.
׳זונה !׳
׳זונה !׳
׳זונה !׳
המילה הזאת הדהדה בראשי שוב ושוב ושוב. הכי כואב לשמוע את זה מהאדם שאת אוהבת…
נשמתי עמוק והפנתי את מבטי הצידה, מתעלמת ממבטו המתגרה.

השיר סוף כל סוף נגמר, ירדתי במהירות מהבמה ויצאתי מהאולם, משאירה את כולם המומים בפנים מההתנהגות שלי.
לחצתי על הכפתור של המעלית ונכנסתי במהירות לחדרי, נותנת לעצמי להתפרק שוב…

*****

יום ההופעה הגיע, ההופעה של וואן דיירקשן.
ההופעה הראשונה שלי.
לא מזמן הצטרפתי לקבוצת הריקוד הזו, קצת קשה להשתלב אבל משתלבים עם הזמן. ברגע הראשון שקיבלו אותי לא מצאתי חן בעיניו, פרצוף חמוץ ו״מזל טוב״ מעליב.
למה ציפיתי ? שיהיה לי סיכוי עם פאקינג הארי סטיילס ?!
אבל אלו החיים, שורדים. זאת תיהיה ההופעה הראשונה שלי כאן, וגם האחרונה. אין סיכוי בעולם שאני נשארת כאן איתו.
״שלום בנות, אני כאן, בהופעה של וואן דיירקשן. כמו שאתן שומעות ? מיליוני מעריצים ומעריצות כאן בחוץ, מחכים להופעה. אני רוצה שתתנו את כל הכח, שתראו שגם אתם על הבמה ! שאנשים יגידו ׳וואו׳ ! אתם מוכנים, אתם מדהימים, אתם יכולים. בהצלחה !״ אמרה הכוריאוגרפית וזזה ממקומה אל מאחורי הקלעים. נעמדתי במקומי, מוכנה לתת את כל כולי.

״תודה לכם שהייתם כאן איתנו ! אוהבים אתכם !!!״ צעק ניילר למיקרופון וירד מהבמה. ירדנו גם אנחנו וישר חטפתי את הבקבוק מים שלי ולגמתי ממנו במהירות.
״איזה הופעה.. הייתם מדהימים״ פנתה חברתי הטובה אל להקת הבנים האגדית.
״אחלה הופעה״ הוספתי בחיוך רחב ונשמתי עמוק, מנסה להרגיע את נשימתי הפרועה.
״הופעה ראשונה שלך, לא ?״ שאל ליאם וחייך את חיוכו השובה. הנהנתי וחיוך קטן הבליח בין שפתיי. הייתה הופעה מדהימה, וטוב שהייתה…
״אני יכול לדבר איתך ?״ הופיע לפתע הארי מאחוריי.
״איתי.. ?״ שאלתי בבילבול.
״כן…״ נאנחתי ומשך אותי לכיוון המסדרון, נכנסנו לאיזה חדר והוא נעל את הדלת.
״מה ?״ שאלתי במבוכה מלווה בעצב והשפלתי את ראשי. כבר 5 דק׳ שאנחנו נמצאים בחדר הזה והוא שותק.
״את יפה״ אמר והרים את מבטו.
״תודה רבה״ אמרתי בזלזול ונעמדתי במקומי. כל מה שהבחור הזה מחפש זה סקס, סקס וסקס.
״לאן את חושבת שאת הולכת ?!״ שאל ותפס את ידי לפני שיצאתי מהחדר.
״לאן שאני אמורה ללכת ?״ שאלתי בתמימות ונאנחתי. שיתן לי כבר להתקלח !
הרגשתי איך תוך שניות ספורות גבי נחבט בקיר וגופו של הארי נצמד אל גופי.
אם בהופעה היה לי חם, שרקדתי וזזתי, אני לא רוצה לתאר איך היה לי עכשיו…
תוך שניות ספורות שפתיו של הארי מצאו את מקומן על שפתיי, וסחפו אותי לנשיקה עדינה אך תשוקתית ללא ספק.

*****

״בייב ? בייב הכל בסדר ?״ שאל בדאגה והניח את ידו על ירכי בזמן שידו השניה על ההגה.
״כן, זכרונות…״ אמרתי בחיוך גדול ופיהוק קצר הבליח מפי.
״עייפה ?״ שאל עם חיוך ערמומי על פניו.
״לא הארי, בשבילך אף פעם לא״ אמרתי עם חיוך קטן ומובך. שיחקתי עם טבעת הזהב שנחה על האצבע שלי בנסיעה לבית, שלנו.
מי היה מאמין שבסוף נהפוף לחברים ונתחתן ? אני לא.
אני זוכרת איך אחרי הנשיקה האדמתי, והוא פשוט צחק ומשך אותי לחיבוק ארוך, הוא ביקש סליחה, על כמה שפגע בי.. וביקש הזדמנות נוספת, ואני ? סלחתי.
והכי אמיתי ? זה היה שווה הכל… כי עכשיו ? אני מאושרת ❤️


תגובות (5)

ממש יפה!!! יש המשך??

09/01/2014 06:06

זה ממש יפה!!

09/01/2014 06:31

תודה רבה ! ❤️
המשך ? אני לא חושבת.. אני כותבת סיפור ערסים ואני אשמח שתיקראו אותו, יפורסם בקרוב… ועלה פרק חדש בגורל לא צפוי, אשמח אם תקראו D:

09/01/2014 08:33

ממש חמוד! היה הגיון בהשתלשלות האירועים, וזה יפה מאוד! בהרבה וואנשוטים שאני קוראת רצף האירועים לא הגיוני, וכאן זה יפה מאוד…
כתיבה יפה :)

09/01/2014 14:15

מהמם!

10/01/2014 04:22
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך