~swag-its-cool~
היי... לזוזו (זוהר D: )
אתגר קטן...האם הצלחתם לנחש איך זוהר נראת? מה קרה לה עם הוריה? בת כמה היא?
החבאתי כמה שאפשר את הפרטים ונראה אם הצלחתם לעלות עליהם...
אז כמו במרתונים 6+ תגובות ממשיכה ;)
הבאה בתור: לירוני :)
על האש עם המספוחה XD
Love You All<3
lian...;)

וואנשוט ראשון לזוהר המדהימה… Zayn & Zohar ❤

~swag-its-cool~ 10/06/2013 854 צפיות 10 תגובות
היי... לזוזו (זוהר D: )
אתגר קטן...האם הצלחתם לנחש איך זוהר נראת? מה קרה לה עם הוריה? בת כמה היא?
החבאתי כמה שאפשר את הפרטים ונראה אם הצלחתם לעלות עליהם...
אז כמו במרתונים 6+ תגובות ממשיכה ;)
הבאה בתור: לירוני :)
על האש עם המספוחה XD
Love You All<3
lian...;)

ושוב אני כאן,מעל הקבר שלכם.שופכת את כל מה שבליבי. אני זוכרת שרק אתמול הלכנו לטיול המשפחתי אני,אתם ומורן ואת השירים המצחיקים שזמזמנו בדרך,אני לא אשכח את הפרצופים שלך שתמיד עודדו אותי מחדש.״אבא,אמא, מורן…אני תמיד אזכור אותכם. אולי אתם הלכתם אבל תמיד תשארו פה,בליבי״ מלמלתי ודמעות זלגו מעיניי.לפני שנה, הוריי נסעו לחופשה בישראל ומשם, כנראה שלא חזרו. ״למה עזבתם אותי?למה עכשיו?אבא, תמיד רציתי שתעמוד לצידי בחתונה,שתתמוך בי ותעזור לי כמו שהיה פעם״ אמרתי בשקט וליטפתי את הקבר.ואם זה לא מספיק,מורן אחותי הקטנה,שדאגתי לה והתאמצתי כדי להשיג לה את הפרוסת לחם והמים, הצטרפה אליהם ועכשיו גם היא נעלמה לי.אני פה לבד, בלונדון, נערה צעירה שעוד לא מלאו לה שמונה עשרה שזקוקה לתמיכה של ׳הכל בסדר׳ אבל אף אחד לא פה כדי להעביר את זה. נעמדתי על רגליי,מעל קברם והלכתי לאט לכיוון האוטו, אין לי כח לכלום. בא לי רק לשים את הראש ולישון. נכנסתי אל האוטו ונסעתי ,כשהגעתי החנתי את האוטו מול ביתי והתיישבתי על הספסל כדי לחשוב על היום שעברתי היום. מזווית העין קלטתי שחבורה של נערים מתקרבים אליי,״או יופי זאיין,מייק וזאק…״ מלמלתי כמובן מאליו וגלגלתי את עיניי,זאיין הוא הבאד בוי של החבורה,הוא ה-׳מקובל׳ ומייק וזאק הם כאילו ה׳גב׳ שלו. כל פעם שאני הולכת לבית ספר אני פוגשת בהם ותמיד חוזרת עם צלקת קטנה בלב אחרי ההשפלות שלהם. ״הופה הופה זאיין,תראה מי פה…״ אמר מייק וחייך חיוך ערמומי,״תראו מי פה…״ מלמלתי בזלזול והם התיישבו ליידי ״מה הקטע?שפכי…״ אמר זאיין ואני עצרתי את נשימתי,ככל שהוא התקרב אליי פעימות ליבי התחזקו וגופי רעד אך לא הראתי שאני מפחדת. ״זאיין עזוב אותה…״ אמר זאק וזאיין ליטף את שיערי ״זאיין אתה שיכור!״ צעק זאק ותפס את ידו אך זאיין השתחרר ממנו והסתכל עליי כמה שניות ״אה…זאיין?״ שאלתי והסתכלתי עליו במבט לא מבין,הוא עצם את עיניו ושם את ראשו על כתפי ״הוא שיכור…״ מלמל זאק שוב וצחק,״ומה הפעם?״ שאלתי מצחקקת והם הסתכלו עליי,לרגע פחדתי שהם ישפילו אותי שוב אך אם זאיין לא אומר להם מה לעשות הם נחמדים… ״מועדון,בלאגנים…את יודעת איך זה״ אמר מייק וקרץ לי ״עד כדי כך?״ שאלתי והסתכלתי על מייק ״עד כדי כך…״ אמרו ביחד וצחקו ״טוב,מה עושים איתו״ שאלתי ברצינות וחיכיתי לתשובה ״הבית שלך פה קרוב?״ שאל זאק והסתכל עליי ״הוא פה…״ אמרתי והצבעתי על ביתי שנמצא מאחוריי ״אז…״ מייק בא להגיד אך קטעתי אותו ״לא לא…אין מצב!״ אמרתי והנדתי את ראשי לשלילה ״מה עדיף?לקחת אותו רדום ברחוב?״ מייק אמר והצביע על זאיין, ״אוקיי,אוקיי…״ אמרתי בחוסר ברירה ושתיהם משכו את זאיין אל מיטתי. ״ביי זוהר…״ אמרו ביחד והלכו. אני חושבת שבלי זאיין הם מלאכים!,התיישבתי על מיטתי וראיתי את זאיין יושן,למה? למה שאתה יושן אתה כזה מלאך וכשאתה ער…לא רואה ממטר! , ליטפתי את שיערו השחור ונשכבתי לידו…

~נקודת מבט זאיין~
התעוררתי במיטה זרה,מיטה שאני לא כל כך מכיר…ובעיניי ראיתי את…זוהר?! ״מה את עושה פה?״ שאלתי אותה והסתכלתי עליה במבט לא מבין ״זה הבית שלי…״ אמרה וצחקקה אבל ראיתי שהיא דיי מפחדת, ״מה לעזא…מה אני עושה פה?!״ שאלתי אותה והיא הסבירה לי שנרדמתי עליה ושהיא לא רצתה להשאיר אותי ככה… וואלה?גיליתי אצלה משהו חדש,״אה…אני מצ..טער שצעקתי״ אמרתי וליטפתי את שיערה החום,״זה בסדר…״ היא אמרה וחייכה, אם להגיד את האמת? אני לא יודע מה הרגשתי באותו רגע עד שנזכרתי איזה מגעיל הייתי אליה. הרגשתי הכי רע שיש, אפילו על עיניה החומות לא יכולתי להסתכל. הרגשתי רע! , ״אני עשיתי לך משהו?״ שאלתי אותה כשהבנתי שאני שיכור, ושאני שיכור זה לא טוב…
״לא?למה שתעשה משהו?״ היא שאלה וליבי החסיר פעימה, הרגשתי טוב יותר… ״את יודעת?…״ אמרתי לפתע וקמתי משכיבה לישיבה ״מה?״ היא שאלה והסתכלה בעיניי ״עכשיו שאני נזכר איזה מגעיל הייתי אלייך…אני מצטער,זה לא היה אמור להיות ככה…עשיתי את זה כדי…״ באתי להגיד לה אך היא קטעה אותי ״כדי?״ שאלה והרימה גבה ״כדי…להראות לך שאני פה״ אמרתי והשפלתי את מבטי ״לי זה לא היה כמו ׳אני פה׳…״ היא אמרה ובאה לצאת מהחדר ״זוהר חכי…״ אמרתי ותפסתי בידה,היא הסתובבה והסתכלה עליי ״אני מצטער טוב?מצטער על הכל! על ההשפלות,ההצקות, מצטער!״ אמרתי את הכל והיא והיא נעמדה עם פה פעור ״זאיין?מצטער?זה חדש…״ היא אמרה וצחקקה ״אני מקווה שתסלחי לי…״ אמרתי וחייכתי אליה ״סלחתי כבר…״ היא אמרה וגלגלה את עיניה ״אני נשבע לך…אני יתמוך בך ויעזור לך בהכל! וביום הזה שסיפרת לנו שהורייך נפטרו? אני לא באמת צחקתי… שהגעתי הביתה חשבתי על זה״ אמרתי והיא חייכה חיוך מרוצה, ״על מה חשבת?״ היא שאלה והרימה את גבתה ״על…איזה אדיוט הייתי!״ אמרתי והיא צחקקה ״אני שמח שאני מצליח לשעשע אותך…״ אמרתי וחיבקתי אותה ״זאיין…״ היא מלמלה וחייכה ״מה קרה?״ שאלתי והסתכלתי עליה ״נו למה אתה מחכה…״ היא אמרה והתיישבה לידי במיטה כשהיא מחבקת את צווארי ואני את מותניה,היא נשקה אותי והרגשתי את האהבה שהיא נותת,הרגשתי בעולם אחר… משהו שאי אפשר להסביר במילים.


תגובות (10)

יואוווו וואן שוט מהמם!!!!!!!!!!1
יואוווו אני הבאה חחחח תהני בעל האש

10/06/2013 05:47

את הבאה בתור…;)
שמחה שאהבת…:)(:
תודה חיימוש…❤
Love You All<3
lian…;)
5תגובות ממשיכה ❤

10/06/2013 05:49

תקשיביי את כותבת מושלם!!! תמשיכי לוואנשוט הבא בקרוב ❤ מחכה לשלי (:

10/06/2013 05:53

יאייי וואנשוט מהמם !
קראתי את כל הוואנשוט ואז שאלת תשאלות, אז קראתי שוב… -,-׳
תיאור – שיער חום, עיניים חומות.
גיל – עוד לא בת 18.
הוריה – נסעו לחופשה בישראל ולא חזרו.
חיחי אני משועממת XD

10/06/2013 05:54

אופירוש?! אל תדאגי אני יעלה אותו בהמשך אוהבת…❤
לורינע?! קלעת בול!! תודה לאב יו!
Live You All<3
lian…;)
3 תגובות ממשיכה…❤
אעאעאעא!! אימייגאאד!! אבא שלי עשה לי הפתעה ונכנס הביתה עם הספר של וואן דיי!!
לורינע אני יביא אותו מחר…❤
יש לי אבא מוושלם!! לאב יו דאדי…;)

10/06/2013 06:05

תמשיכייייי פליז תמשיכי אם המרתון !!!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
—————————————–
*****************************************
()*&^%$#@@#$%^&*)(_()*&^&^%
פליז תמשיכי עם המרתון עשיתי את כל הסמלים האלא בשביל המרתון חחחח

10/06/2013 10:28

חחח לירוני…;)
מחר אני מתקתקת את כל הוואנשוטים ;)
אחד אחרי השני…:)
תתכונני ❤
Love You All<3
lian…;)

10/06/2013 11:12

יש תודה:P

10/06/2013 11:47

אהבתי זה ממש יפה

11/06/2013 03:39

מיסס דיירקשן? לאב יו!
שמחה שאהבת…=]
Love You All<3
lian…;)

11/06/2013 07:29
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך