~swag-its-cool~
לאורוש...❤
מקווה שאהבת כי אני אוהבת אותך...;)
אם יש טעויות תגידו ואני יתקן...מקווה שאהבתם D:
וסורי שזה היה באיחור פשוט מחקו לי את התיאורים...:/
Love You All<3
lian...;)
וואנשוט הבא מחר ישר אחרי בית ספר ❤

וואנשוט שני…לאור סטיילס מאליק הנסיכה Harry & Or ❤

~swag-its-cool~ 09/06/2013 1426 צפיות 28 תגובות
לאורוש...❤
מקווה שאהבת כי אני אוהבת אותך...;)
אם יש טעויות תגידו ואני יתקן...מקווה שאהבתם D:
וסורי שזה היה באיחור פשוט מחקו לי את התיאורים...:/
Love You All<3
lian...;)
וואנשוט הבא מחר ישר אחרי בית ספר ❤

״אמא איך את ואבא הכרתם?״ שאלה אותי אלין,ביתי הקטנה ״ספרי להם…״ אמר הארי וחיבק אותי חזק ״אוקיי אז ככה…״

~פלאשבק~
״היי בנות, יש לי הפתעה בשבילכן…״ אמרה ניקול המורה לריקוד וחייכה את חיוכה המושלם ברגיל ״כמו שאתן יודעות שבריקוד יש כמה צדדים,שיווי משקל,תנועה ותזוזה נכונה״ הוסיפה והדגימה לנו את אחד מהתנועות המפורסמות שהיא תמיד עושה ״מעניין מה היא תגיד…״ מלמלה ליהי חברתי הטובה וחייכה ״אז כמו שהתחלתי להגיד מחר הגמר של האקס פקטור וכמו כל פעם אנחנו נצטרך להיות הרקע של המתמודדים רק שהפעם,זה לא מתמודדים רגילים…אולי חלקכם שמעתם על וואן דיירשקן? משהו כזה…״ המורה המשיכה ובגלל שאני מכירה אותם החלטתי לשתוק ולחייך ״שלוש שתיים אחת…״ מלמלתי והסתכלתי על ליהי ״אוומיגאד!אור!! היא אמרה וואן דיירקשן…אעאעאע!!!״ צרחה ליהי אליי ודמעות היו בעיניה,אז נכון…גם אני אוהבת אותם אבל לא כמו את ליטל מיקס ואד שירן…אופס שחכתי להציג את עצמי, אני אור, מלאו לי שמונה עשרה לפני חודשיים… אני בעלת שיער שחור שנוטה לחום וכחול בקצוות,העיניים שלי חומות צהובות כמו שלא רואים בדרך כלל… אני רזה וגבוהה, השפתיים והעיניים שלי קטנות אבל יפות. ״אור החלום שלי מתגשם!!״ צעקה ליהי ואני גלגלתי את עיניי ״טוב בואי…״ אמרתי וניסיתי למשוך אותה לפינת ההלבשה כי ניקול נתנה לנו הפסקה…״לא אני לא מאמינה…״ היא אמרה והסתכלה עליי ״מה קרה?״ שאלתי והסתכלתי עליה ״וואן דיירקשן בישראל!!״ היא צעקה וכל הבנות הסתכלו עליה וצחקו ״יאלה בנות ההפסקה נגמרה…״ אמרה ניקול וחייכה,היא לימדה אותנו את הריקוד שהיינו אמורים לרקוד וידענו אותו חלק… עד שצלצול מהפלאפון שלה נשמע ברקע ״חכו שניה…״ היא אמרה וענתה ״מה?טוב אני יודיע להם… ביי״ היא אמרה ונתקה את השיחה ״מה קרה המורה?״ שאלה אחת הבנות וניקול לא ענתה ״ניקול?״ שאלו שתי בנות אחרות ורק אז היא ענתה,״תקשיבו בנות…הודיעו לי עכשיו שרק ארבע בנות יוכלו לרקוד עם הבנים״ ניקול אמרה בצרידות והשפילה את מבטה,אחרי כמה שניות שהבנות הסתכלו אחת על השניה הם התחילו לצעוק ״בנות…אני יודעת שזה קשה אבל החלטתי לעשות לכם כמו אודישנים ולראות מי רוקדת הכי טוב״ היא אמרה וחיוכה לאט לאט נגלה בין פניה,בלי להשוויץ אני עוסקת בריקוד כבר כמעט ארבע שנים ואני מנוסה יותר מכולן… ניקול לקחה זוגות זוגות ויצאה איתן אל האולם של החזרות משאירה אותנו במתח מחוץ לאולם,״אור ושני…״ ניקול אמרה וחיכתה ליד הדלת ״בהצלחה…״ אמרה ליהי וחייכה ״תודה״ אמרתי ונכנסתי לאולם,הוא היה ענקי! ״טוב בנות…הריקוד שלימדתי אותכם היום״ היא אמרה בקיצור ואנחנו הנהנו והתחלנו.״כל הכבוד יפות שלי,אני בטוחה שתצליחו…״ ניקול אמרה ואנחנו חייכנו אליה.חצי שעה עברה ואנחנו חיכינו לניקול שתודיע מי עברה ומי לא,היא יצאה מהדלת שחיוך רחב עלה על פניה, היא מורה מדהימה! תמיד היא מחייכת וזה מה שכיף אצלה. ״היי בנות…״ אמרה ניקול ואחזה בדפים לבנים ״היי…״ מלמלו הבנות והיה אפשר לראות שהם היו במתח. ״אז מי שהתקבלו הן…שני,ליהי ונופר״ ניקול אמרה ומחאה להם כפיים ״אבל רגע?אמרת ארבע לא שלוש…״ אמרתי והסתכלתי עליה ״אה נכון לא שמתי לב…אור גם את הצלחת״ היא אמרה וחייכה אליי ״תודה…״ סיננתי וחיבקתי אותה חזק ״מחר בערב נראה אותכן על המסך״ אמרה ניקול וצחקקה ״ביי…״ אמרתי לכולם והלכתי הביתה.
*****
ערב המופע הגיע,בגמר של האקס פקטור הולכים להשתתף המון אנשים,רקדנים אבל מסמר הערב היו וואן דיירקשן שהגיעו עד לישראל בשביל האקס פקטור, אני דיי בלחץ כי בראשי עוברת המחשבה שעכשיו אני יצטרך להופיע מול מדינה שלמה למרות שאני רקדנית… וזה אומר שאסור לי לפשל אני שני ליהי ונופר חיכינו מאחורי הקלעים וניקול באה לאחל לנו הצלחה, היא בקשה שנעשה חזרות אחרונות ואנחנו הנהנו.נכנסנו לחדרון שבקיר אחד הוצב מראה גדולה והמון מזרונים כחולים שכבו על הרצפה,התחלנו לרקוד ושמתי לב שהבנות הפסיקו פתאום לא הבנתי למה והמשכתי לרקוד עד שראיתי שהם נכנסו! כן,ההם שתמיד הייתי רואה בטלוויזיה ואוכלת את עצמי מבפנים.זה הם! וואן דיירקשן… ״הפרענו לך?״ שאל לואי וצחקק,השפלתי את מבטי והוא הסתכל עליי ״היי,צחקתי איתך!״ הוא אמר וחיבק אותי ״אז אתם הרקדניות שלנו?״ שאל זאיין וחייך ״ייתכן…״ אמרה נופר ומהצד ראיתי שליהי לא עומדת בזה יותר,היא פשוט בכתה שם. נייל חיבק אותה והלך לדבר איתה בצד. ״וואו אני לא מאמינה שאתם עומדים מולי!״ אמרתי ללואי והוא צחקק ״שמענו את זה הרבה…״ אמר הארי וקרץ לי,אם להגיד את האמת…הארי הוא הפייב שלי ותמיד שהייתי רואה אותם בטלוויזיה הייתי מחייכת שהארי היה בתמונה. ״בנות אתן צריכות לעלות לבמה״ אמרה ניקול שבדיוק נכנסה ״יאלה נופי שני וליהי בהצלחה״ אמרתי וחיבקתי אותם ״חיבוק קבוצתי״ אמר לואי והצטרף לחיבוק,״לואי השיער שלי!״ אמרה נופר ותפסה בשיערה ״טוב ביי בהצלחה בובות…״ אמר ליאם וחמשתם יצאו ״אני לא מאמינה…תצבטו אותי!״ צעקה ליהי וחייכה ״איי!לא חזק״ אמרה ליהי וליטפה את ידה,צחקקנו ועלינו על הבמה,זה הרגע להראות מי אני באמת…

~נקודת מבט הארי~
הבמאי אמר לנו להיכנס לחדרון,כשנכנסנו לשם היו ארבעה בנות שמתוכן אחת רקדה שם. היא היתה מיוחדת! היו לה עיניים חומות או צהובות לא שמתי לב כל כך ושיער שחור עם כחול בקצוות. היא דיי הזכירה לי את פרי חברה של זאיין כי היא הייתה עם אליינר עדין ושפתון שקוף.
גם הטון דיבור שלה היה נעים האוזן וזה גרם לי לחייך…הינו צריכים לעלות על הבמה ושעלינו שלחתי מבטים אל אור אבל היא לא שמה לב… עכשיו אני הולך לכבוש אותה… שרנו את wmyb…(what makes you beautiful) והיא המשיכה לרקוד ותוך כדי חייה אליי,אם להגיד שלא נמסתי?נמסתי! היא ממש יפה והיא מזיזה את הגוף כל כך יפה שהתרכזתי בה ומחשבות רצו במוחי ״תודה רבה״ אמר זאיין וירדנו מהבמה שהיא והרקדניות האחרות מחייכות ורצות אל מאחורי הקלעים. ״היי,חכי שניה״ אמרתי לה והיא נעצרה והסתובבה אליי שחיוך הוצף על פניה ״איך קוראים לך?״ שאלתי אותה והיא הסתכלה עליי ״אני אור״ היא אמרה בבישנות וחייכה,אז אור…איך אני יגיד לך את זה,את מהממת! .
״אור,שם יפה״ אמרתי וחייכתי והיא החזירה חיוך והתיישבה על אחד הכיסאות ״תמיד רציתי לפגוש אותכם…״ היא אמרה וחייכה ״האמת שאנחנו שמחים לראות אותכם״ אמרתי לה וחייכתי ״אתה שר מאוד יפה…אני אישית חשבתי שאתה שר את זה לי״ היא אמרה בהתרגשות ואני הסתכלתי בעינייה ״הארי? אתה פה?״ היא שאלה והזיזה את ידה בניסיון להעיר אותי ״אה,מה?!״ אמרתי והנדתי את ראשי,אני בהיתי בה…
״טוב אני ילך עכשיו…״ היא אמרה ובאה ללכת אך תפסתי בידה ״תשארי איתי…״ אמרתי לה והיא הנהנה והתיישבה לידי,
״אז ,הארי סטיילס?״ היא שאלה אחרי כמה דקות של שתיקה ״כן…הארי סטיילס״ אמרתי וחייכתי אליה ״קשה לי להגיד דברים כאלה אבל אתה ממש חמ..וד במציאות״ היא אמרה ואני הסמקתי ״גם את…״ אמרתי לה וכבר לא עמדתי בפיתוי,״אממ…אור?״ שאלתי והסתכלתי בעיניה ״כן?״ היא מלמלה וחייכה ״אני לא יודע איך להגיד לך את זה…״ אמרתי לה וגירדתי בשיערי ״גם אני לא יודעת איך להגיד לך את זה…״ היא אמרה בבישנות והשפילה את מבטה ״אז ביחד״ צעקנו שתינו וצחקנו על צירוף המקרים ״אני אוהב/ת אותך!״ צעקנו ואז השפלנו את מבטינו,למרות שזה קרה מהר מידיי… רכנתי לעברה והיא שמה את ידיה על צווארי וזה קרה…
****
~סוף פלאשבק,המשך נקודת מבט הארי~
״וכך ילדים,כך אני ואביכם הכרנו…״
אמרה אור ונישקה אותי בזמן שהילדים שקועים באייפונים והטאבלטים. ״אמא חכי שניה…״ אמר גיימי הקטנטן והמשיך לשחק באייפון ״הילדים של היום…״ מלמלנו אני ואור וצחקנו.


תגובות (28)

מה זה וואנשאוט?

09/06/2013 08:46

זה סיפור אהבה קצרצר…
הפירוש של וואנשוט זה:
וואן:וואן דיירקשן ;)
שוט:קצר…
אבל זה לא חייב להיות רק על וואן דיירקשן…
Love You All<3
lian…;)

09/06/2013 08:49

גרר

09/06/2013 08:50

חחח ;)
Love You All<3
lian…;)

09/06/2013 08:53

מושלםםםם!!!

09/06/2013 08:54

למה הפרופיל שלך לא עובד?
גם בפלאפון אי אפשר
מיאו =^.^=

09/06/2013 08:54

אורוש? תודה אוהבת…^_^
ליאנע? מוזר…לי זה עובד גם מהגלאקסי שתיים גם מהגלאקסי אחד גם מהאייפון שלוש גם מהארבע(האייפון ארבע שלי ;) וגם מהמיני גלאקסי (כן אני לוקחת לכל המשפחה שלי את הפלאפונים XD)
אבל מהטאבלט ומהאייפד שלי/מהמחשב זה לא עובד…:/
Love You All<3
lian…;)

09/06/2013 08:58

קרייזי? אני מתבלבלת בינך לבין אור סורוש 0_o
תודה אוהבת המון D:
Love You All<3
lian…;)

09/06/2013 09:00

אני בגאלקסי 2 של אימא שלי ולא עובד לי שם
למה המשתמש שלך בנוי מסימנים לא חוקיים? :\
מיאו =^.^=

09/06/2013 09:00

ואני ישמח שתקראי את הסיפור שלי (:
מיאו =^.^=

09/06/2013 09:01

חחח…באסה…:(
לא נורא אני פתחתי משתמש חדש D:
אבל איתו אני יעלה רק את הסיפור החדש ❤
Love You All<3
lian…;)
אם את יכולה לדבר איתי בהודעות במייל שלי כי פשוט פתחנו פה צאט חח…
או בצאט של האתר?!

09/06/2013 09:03

אני משתמשת באימייל גוגל…..

09/06/2013 09:04

איסה משתמש?
מיאו =^.^=

09/06/2013 09:05

וואלה…
המייל שלי:
[email protected]
או שאת יכולה מהפרופיל שלי כתוב צרו איתי קשר ואז הדואר שנתת כשפתחת את המשתמש בטאייל הוא זה שאפשר לדבר איתו XD
Love You All<3
lian…;)

09/06/2013 09:12

תחפשי בפייסבוק עם יש לך

09/06/2013 09:13

אני אורין גימפל

09/06/2013 09:13

מושלםםםם מחכה להוואנשוט הבא <3
אם באלך תקראי את הסיפורים שלי , יש לי גם וואנשוטים שכתבתי מזמן תראי בפרופיל שלי אני חושבת שתאהבי אותם <3 <3 <3

09/06/2013 09:31

אביוש? אני אשמח לקרוא את הסיפורים שלך (:
למרות שקראתי חלק XD
יש לך סיפורים וואנשוטים מהממים!
Love You All<3
lian…;)

09/06/2013 09:33

אהבתי את כותבת ממש יפה

09/06/2013 09:55

אהבתיייי :)))))) מחכה להבא :)

09/06/2013 10:09

תמשיכייייייייי
את הוואן שוטים האחרים המרתון חחחח

09/06/2013 10:31

מיסס ואנונימית? שמחה שאהבתם יפות …:)
ולירוני? המרתון הוא ארבעים ושמונה שעות (בערך ;)
אז מחר אני מעלה את כולם 3>
Love You All<3
lian…;)
תודה לכן בננות ❤

09/06/2013 12:02

זה כל כך חמודד

09/06/2013 12:40

מורני? שמחה שאהבת…:)
אוהבת המון…❤
Love You All<3
lian…;)

09/06/2013 12:50

אווייש זה ממש חמוד אני אהבתי את הסוף זה כל כך מזכיר לי את אח שלי הקטן בן שנתיים ואחותיהקטנה הייתה בתחרות של הייתעמלות קרקע והוא פשוט פותח את האייפון של אמא שלי שואל רוצה מה הססימא אמא שלי עשתה לו את הססימא ופשוט הוא ניכנס למצלמה וצילם רוצה והתמונות שלו היו התמונות הכי טובות…. חחחחח תעשי עוד אני מחכה לשלי….

09/06/2013 20:10

חחח איזה וואנשוט מושלםםם 3>
חחח איזה חמדמד זהה 3>

09/06/2013 20:46

או אם בייי אני לא מאמינה שלא שמתי לב שהעליייית אני כלכך מפגרתתתת:( זה כלכך מושלם!!!!!!!! ואוווווו(: את ממש מוכשרת!!!!(::::::: תמשיכי לכתוב עוד כאלה ! זה מהממממםםםםםםםםםם(::::::
לובבב יוווווו xxx.

10/06/2013 06:32

חחח גל? ספרי לי על זה -,- אח שלי הקטן? כל היום בפלאפונים שלנו… מהגלאקסי לטאבלט מהטאבלט לאייפון שלי ;)
קרן? תודה מהממת אחת…:)
אור? רוצה נעל?! את לא מפגרת!!! חחח לאב יו!
את יותר בכיוון של…מושלמת ❤
Love You All<3
lian…;)

10/06/2013 15:06
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך