ווא שוט לירון ונייל

Saharcohen 19/04/2013 798 צפיות 6 תגובות

היי , אני לירון אני בת 18 יש לי עיניים חומות ושיער חום ארוך , אני הכי אוהבת שבעולם לצאת לשופינג ולנגן על גיטרה ..
אז היום אני עוברת לגור בלונדון לבד !!!!!!!!!!!! אני טסה עם חברה ואנחנו נגור שם ..
" נועה את באה ? " שאלתי אותה " כן רק דקה " היא ענתה והלכה לחדר להביא משו וכשהיא חזרה ראיתי שהיא הביאה אוזניות חחח.
עלינו למטוס ונרדמנו בדרך .
איך שירדנו מהמטוס צעקתי על נועה שאני רעבה והלכנו לאכול בננדוס .
~נקודת מבט נייל ~
הייתי רעב אז הלכנו לאכול בננדוס , ישבנו והזמנתי את כל התפריט ………. פעמיים .
" יא שמן כמה אתה אוכל !!" זאיין צעק עליי " אני אוגר מזון !! " אמרתי וכולם צחקו .
פתאום שתי בנות מהממות נכנסות למסעדה ואחת מהן התחילה לצעוק .
~נקודת מבט לירון~
נכנסו למסעדה ופתאום נועה התחילה לצעוק "אומיגאד אני לא מאמינה זה וואן דיירקשן !!!!" "וואן דייפקשן ?? " שאלתי "מה את מפגרת וואן דיירקשן הלהקההכ שווה בעולם !! " היא אמרה " נגיד ש.." אמרתי והלכתי לכיוון הקופה "תזמיני לי מה שאתה מזמנה לך אני חייבתלהשיג תמונה עם הארי!!" היא אמרה והלכה לכיוון הלהקה ,הלכתי לכיווון הקופה והזמנתי מלא אוכל לקחתי את הכל והתיישבתי לאכול . אחרי ככה עשר דקות נועה באה אליי עם כל הלהקה והם ישבו לאכול איתנו . אחרי שעה החלטנו שאנחנו הולכים לבית של נועה ושלי לראות סרט כולם ביחד . ליאם לואי וזאיין הזמינו את חברות שלהן והארי ונועה שבו ביחד ורק אני נייל היינו בלי בני זוג .
ניילהתיישב לידי ושאל אם אני רוצה לעלות לחדר . אמרתי בסדר ועלינו .
כשהגענו לחדר נייל אמר " את ממש יפה את יודעת ? " "באמת ? " שאלתי והסמקתי "הכי שבעולם" הוא אמר וחייכתי אליו " גם אתה לא רע " אמרתי וצחקנו ביחד . "ישלך גיטרה ?" הוא שאל והלכתי להביא את הגיטרה " הוא התחיל לנגן לי שיר מוכר אני חושבת שקוראים לו little things בגלל שנועה חפרה לי עליואני מכירה אותו והתחלתי לשיר איתו את השיר . הקולות שלנו השתלבו ממש יפה ביחד . אחרי חמש דקות ששרנו שמנו לב שהבנים נועה והבנותזוג של הבנים עומדים בכניסה לחדר שלי ומוחאים לנו כפיים . " אתם שרים ממש יפה ביחד " צעק זאיין ופרי הסכימה איתו ואז כולם הסכימו איתו "תודה " אמרנו אני ונייל ביחד .
"טוב אז אנחנו נשאיר אתכם לבד ביי" ליאם אמ והם הלכו משם . "את שרה ממש יפה " נייל אמר
"גם אתה שר ממש יפה " אמרתי והסמקתי ..
נייל התקרב אליי לאט לאט הרגשתי את הנשימות שלו והשפתיים לו התרסקו על שלי . השפתיים שלנו נעו בשלמות כאילו השפתיים שלו נוצרו לשפתיים שלי .
מאז אני ונייל ביחד .. ואנחנו מאוהים ומאושרים עד הראש !!


תגובות (6)

יפה ;-)

19/04/2013 03:25

מושלםםםם !!
אפשר גם וואן שוט ?
אם כן אז עם זאין
שם : אביה
תיאור חיצוני : שיער שחור חלק וארוך בקצוות מחומצן לבלונדיני , עיניים חומות , גובה ממוצע , רזה

19/04/2013 03:52

אני יעשה לך בכיף :)

19/04/2013 03:57

תודה~~~

19/04/2013 04:07

בבקשה :)

19/04/2013 12:36

את גם יכולה לעשות לי וואןשוט ? (:
השם שלי זה נועה והבן זוג שלי זה הארי … תמציאי איזה תיאור שבאלך חחח אבל אפשר שכבר היינו חברים ?
חח תודה…

01/06/2013 06:55
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך