המשך יבוא... מצטערת שכמעט חודש לא העלאתי אף פרק באף סיפור שלי. אני מקווה לכתוב כמה שיותר מהר עוד פרקים לסיפורים שלי. מקווה שאתם אוהבים את הסיפורים שלי.

זאיין מאליק & שרלוט פרק 13

03/09/2014 1084 צפיות 3 תגובות
המשך יבוא... מצטערת שכמעט חודש לא העלאתי אף פרק באף סיפור שלי. אני מקווה לכתוב כמה שיותר מהר עוד פרקים לסיפורים שלי. מקווה שאתם אוהבים את הסיפורים שלי.

זאיין מאליק & שרלוט פרק 13:
שרלוט בכתה וראתה טלנובלות קיטשיות. "אמנדה אני מצטער על הכל ואני באמת אוהב אותך." אמר ג'קסון לאמנדה בטלוויזיה.
"חתיכת שקרן! אמנדה אל תאמיני לו!" צעקה שרלוט וזרקה חופן של פופקורן על הטלוויזיה.
"איך אני אוכל לדעת שאתה לא משקר?" שאלה אמנדה בתוכנית שראתה שרלוט.
"כי אני מוכן לעשות הכל בשבילך." אמר ג'קסון ונישק אותה, בתוכנית.
"למה את טיפשה?! הוא שקרן! הוא ישבור לך את הלב שוב!" צעקה שרלוט וזרקה עוד פופקורן על הטלוויזיה. לואי התיישב לידה ושאל, "אז ככה את מתכוננת להתמודד עם כל מה שקרה עם נייל? בלזרוק פופקורן על הטלוויזיה בזמן שאת צופה בטלנובלות קיטשיות?"
"כן, זו דרך מעולה. במידה וישבר לך הלב תנסה את זה גם." היא אמרה לו והמשיכה לצ]ות. הוא כיבה לה את הטלוויזיה. "היי! אני צפיתי בזה!" התעצבנה שרלוט.
"לא אכפת לי. כל מה שאכפת לי הוא ממך. בחיים לא נתת לאף בן לשבור אותך ככה, אז לנייל האידיוט את כן נותנת?" הוא אמר.
"כן, את נייל אהבתי יותר משאהבתי כל בחור במשך כל חיי העלובים. הייתי בטוחה שהוא באמת אוהב אותי אבל הוא לא, הוא אידיוט כמו כל שאר בני עמו." אמר שרלוט ובכתה.
"האירים?" שאל לואי לא מבין לאיזה עם היא התכוונה.
"לא האירים. אל תהיה מגוחך. דיברתי על הבנים." אמאר שרלוט.
"ולמה הבנים מטומטמים?" שאל לואי.
"אתה בן ואתה לא יודע?" שאלה שרלוט.
"תעני לי." הוא אמר.
"אתם מטומטמים כי אתם שוברים לבנות את הלב ולא באמת אכפת לכם. אתם חושבים שמגיע לכם לשחק בבנות כמו בבובות. אתם עם אידיוט חסר רגשות." אמרה שרלוט עדיין בוכה. היא ניגבה את הדמעות עם ידה.
"דבר ראשון אל תכלילי ודבר שני גם נייל לא כזה. הוא אולי אידיוט ומטומטם אבל זה רק כי הוא שבר את הלב לבחורה הכי שווה בעולם." אמר לואי וחיבק אותה.
"הוא שבר את הלב לבריטני ספירס?" שאלה שרלוט מחייכת חיוך קטן ולואי צחק למשמע דבריה.
"לא, הוא שבר את הלב לבחורה יותר שווה." אמר לואי.
"לדמי לובאטו?" שאלה שרלוט.
"לא," אמר לואי.
"לקייטי פרי?" שאלה שרלוט.
"לא," אמר לואי.
"לרייצ'ל אליזבת דר?" שאלה שרלוט.
"מי?" שאל לואי.
"נו מה יש לך? זו רייצ'ל מפרסי ג'קסון." אמרה שרלוט.
"לא קראתי." הוא אמר.
"אז תקרא," היא אמרה.
"אבל אני לא אוהב לקרוא." הוא אמר.
"אז, מי זאת הבחורה הכי שווה בעולם שהוא שבר לה את הלב?!" צעקה עליו שרלוט.
"את," הוא אמר לה בחיוך גדול וחיבק אותה.
"אבל אני לא שווה." היא אמרה וחזרה לבכות. היא באמת לא האמינה שהיא שווה. היא שונאת את עצמה אבל היא בחיים לא תודה בזה בפני מישהו, אבל לא בפני עצמה. היא חושבת שאין לה דימוי עצמי נמוך אבל יש לה. היא לא מודעת לזה שהיא שונאת את עצמה בגלל כל הדברים הרעים שזאיין אמר לה ושבכללי אמרו לה, בגלל שנייל שבר לה את הלב ובגלל עוד כל מיני דברים, היא מאמינה שזה קורה לה רק כי היא לא מספיק טובה בשביל להיות מישהי אבל היא לא מודה אפילו בפני עצמה שהיא שונאת את עצמה.
"דבר ראשון, אל תבכי." אמר לואי וניגב את דמעותיה. "ודבר שני את כן שווה. אמנם אני לא מאוהב בך, אני אח שלך אבל את שווה. אני מכיר מלא בחורים שהיו עושים הכל כדי שתצאי איתם לפחות לדייט אחד. נגיד לנשף שהתקיים לפני שנה, דיוויד תיכנן לצנוח ממטוס, לנחות לידך ולהזמין אותך לנשף. אבל הוא בסוף לא עשה את זה כי ג'ייסון הזמין אותך לפני שדיוויד הספיק לעשות את זה. רון היה מוכן ללטף מאה כלבים כדי שתצאי איתו, והוא פוחד מכלבים. גם דין, לוק, אשטון, מייקל, אדם, אד, פול, ג'ון, ג'ורג', ריצ'רד, גבריאל וקרטר מאוהבים בך. את רק צריכה לשנות את הדעה על עצמך, זו תהיה הדרך היחידה שלך להבין שאת מדהימה ולהפסיק לשנוא את עצמך." אמר לה לואיוחיבק אותה חזק עד שהיא הרגישה שהוא מוחץ לה את כל האיברים.
"אני לא שונאת את עצמי!" צעקה עליו שרלוט, השתחררה מן החיבוק וקמה מהספה. היא הסתכלה עליו במבט זועם אבל לואי נשאר רגוע.
"באמת?" הוא שאל אותה. היא הפסיקה להיות זועמת והתחילה לחשוב על זה. היא כבר לא יודעת. היא תמיד עסוקה בלחשוב על כמה שהיא לא מספיקה, על זה שהיא לא טובה מספיק, על זה שהיא לא מושלמת, על זה שבשביל הרבה בנים היא לא ה"אפשרות" הכי טובה שקיימת. ששווה להן להיות עם בנות אחרות. היא תמיד חשבה שכולם אוהבים את אלקסיס, סטפני, ג'ייד, פרי, ג'סי, טיילור, ג'נה, דוניה, סיידי, רייצ'ל, הייזל, היילי, קייט, קטניס, קת'רין, אמנדה, מולי, ג'יני, לילי, מיילי, קייטי, אלי, רוז, קאסיה, אינדי, איזבל, בלה ויש עוד בנות. היא אף פעם לא חשבה שהיא בת מספיק טובה בשביל בנים, גם כג'ייסון היה איתה ואמר לה פעמים רבות שהיא מדהימה, יפה, הדבר הכי קרוב לשלמות שהוא אי פעם פגש, שהיא זו שגורמת לו להיות מאושר, שהוא אוהב אותה ועוד כמה דברים יפים, היא בחיים לא חשבה שזה נכון. היא תמיד חשבה שאם בנים אי פעם ירצו אותה זה כי הם לא ימצאו את "האחת" שלהם והם יהיו נואשים. היא תמיד בכתה בגלל זה ושנאה את עצמה בסתר. היא לא פגמעה בעצמה פיזית, בנגיד לא לאכול כדי להרזות או לחתוך את עצמה. היא פשוט שנאה את עצמה ולא הודתה בזה אפילו בפני עצמה. עכשיו כאשר היא מבינה כמה היא שונאת את עצמה ובאיזו מידה היא התחילה להרגיש את הדמעות שלה זולגות על פניה ואת טעמן המלוח של הדמעות שלה אשר מגיעות לפיה. "אתה צודק," היא אמרה. "אתה צודק אני שונאת את עצמי." היא אמרה והתיישבה על הספה בוכה. לואי לא אמר דבר, הוא רק חיבק אותה.
*
ליאם ישב על המיטה שלו ושיחק בטלפון. הוא נזכר בשיחת הטלפון שלו עם נייל ושלח ללואי שנייל ביקש ממנו (מליאם) להתנצל בשמו (בשם נייל) בשביל לואי. הוא כתב:
"היי לואי, נייל ביקש ממני למסור לך שהוא מתנצל על הכל. הוא פשוט לא הלך אלייך להתנצל כי הוא פחד ששרלוט תפתח לו את הדלת והוא יראה אותה. הוא לא חושב שהוא יעמוד בזה."
אחרי חצי שעה הוא קיבל תשובה מלואי ובה היה כתוב:
"תמסור לו שאני חצי סולחץ רק חצי כי אני עדיין כועס ואני יכול להבין למה הוא לא רוצה לראות אותה. גם זה לטובה, אם היא תראה אותו שוב –לפחות בקרוב- היא לא תעמוד בזה. היא תישבר. וגם היא לא במצב ל]תוח את הדלת. היא עסוקה בלראות טלנובלות קיטשיות, לקרוא לגברים בסדרה שקרנים ולזרוק פופקורן על הטלוויזה. עוד מעט אני צריך לדבר איתה."
השיחה של לואי ושרלוט התקיימה כחצי שעה אחרי ההודעה.
ליאם שלח לנייל הודה ובה כתוב:
"לואי חצי סולח לך."
נייל השיב לו כעבור רבע שעה וכתב לליאם כמה הוא מודה לו על כך שהוא התנצל בשמו בפני לואי.
המשך יבוא…


תגובות (3)

זה מושלם תמשיכי

03/09/2014 22:45

    אני שמחה שאהבת :)

    04/09/2014 19:41

המשכתי♥

25/09/2014 11:06
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך