המשך יבוא... אני יודעת שזה קצר מאוד אבל רציתי להעלות משהו היום. לא רציתי להעלות את כל הפרק כי אני כותבת את הבא ואני לא רוצה שתחכו זמן רב, בגלל זה פיצלתי. מקווה שתהינו♥ סורי שלוקח לי מלא זמן להעלות :(

זאיין מאליק & שרלוט פרק 14 חלק א'

25/09/2014 721 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא... אני יודעת שזה קצר מאוד אבל רציתי להעלות משהו היום. לא רציתי להעלות את כל הפרק כי אני כותבת את הבא ואני לא רוצה שתחכו זמן רב, בגלל זה פיצלתי. מקווה שתהינו♥ סורי שלוקח לי מלא זמן להעלות :(

זאיין מאליק & שרלוט פרק 14 חלק א':
"לואי?" שאלה שרלוט בוכה.
"מה?" הוא שאל.
"איך אני אפסיק לשנוא את עצמי?" היא שאלה.
"פשוט וקל. תקלטי שאת מדהימה." הוא אמר.
"אבל איך?" היא שאלה והוא נאנח.
"תראי אני לא יודע איך לגרום לך לאהוב את עצמך כי בחיים לא שנאתי את עצמי אבל תקשיבי, את מדהימה לא משנה מה אומרים לך." הוא אמר לה. הוא הסתכל לה בעיניים שלה והיא בשלו והיא חיבקה אותו.
"אני אוהב את החיבוקים שלך אבל למה לעזאזל את מחבקת אותי?" הוא שאל.
"כי אתה תמיד לצדי. גם עכשיו אחרי שהתנהגתי מגעיל אלייך." היא אמרה לו. היא באמת מצטערת על הדרך שבה היא התנהגה אליו. גם אם הכל היה בגלל נייל.
"זה בסדר." הוא אמר.
"זה לא." היא אמרה. הוא התנתק מהחיבוק והסתכל לה בעיניים. היא ראתה עצב בעיניו אבל היא לא ידעה מדוע.
"לפני שלוש שנים התנהגתי אלייך הכי מגעיל שרק אפשר להתנהג ממישהי רק כי בטעות שברת לי את האייפון." הוא אמר לה והיא נזכרה. היא נזכרה ברגע הזה לפני שלוש שנים שהוא צרח עליה, העליב אותה וקילל אותה.
*פלאשבק*
"חתיכת מטומטמת! הרסת לי את האייפון! עכשיו אמא כועסת עליי ואני צריך לשלם על התיקון שלו!" לואי צרח על שרלוט אחותו.
"אני מצטערת באמת. אני אשלם לך על זה." היא אמרה לו בוכה מנסה לגרום לו לסלוח לה.
"אני לא צריך את הטובות שלך! את המישהי הכי מטומטמת, סתומה, מכוערת ומעצבנת שאני מכיר!" הוא צעק עליה ונתן לה סטירה. היא החזיקה את המקום הכואב עם ידה ובכתה.
"לואי, לא התכוונתי לשבור לך אותו. זה קרה בטעות." היא אמרה.
"אל תשקרי לי! את פשוט חיכית כדי שההורים ירצחו אותי!" הוא צעק עליה והיא המשיכה לבכות.
*סוף פלאשבק*
המשך יבוא…


תגובות (1)

המשכתי

27/09/2014 10:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך