המשך יבוא... אני חושבת שבקרוב הסיפור יגמר. גם רציתי לעשות אותו קצר כי במקור הייתי אמורה לעשות וואנשוט לשירני12 (המדהימה) והחלטתי לעשות פרקים. אני אנסה שהסוף יהיה הכי מעניין שאפשר.

זאיין מאליק & שרלוט פרק 9

15/07/2014 1007 צפיות 4 תגובות
המשך יבוא... אני חושבת שבקרוב הסיפור יגמר. גם רציתי לעשות אותו קצר כי במקור הייתי אמורה לעשות וואנשוט לשירני12 (המדהימה) והחלטתי לעשות פרקים. אני אנסה שהסוף יהיה הכי מעניין שאפשר.

זאיין מאליק & שרלוט פרק 9:
"מה?!" שאל ג'ייסון כלא מאמין.
"תקשיב אני יודע שזה נשמע ממש לא הגיוני אבל זו האמת. גם אני הופתעתי לגלות את זה אבל זאיין אמר לי בעצמו. הוא אמר לי לא לגלות אבל לפי דעתי מגיע לך לדעת. מגיע לך לדעת שהחבר הכי טוב שלך הוא זה שעשה לך את זה. הוא אפילו סיפר לי מה קרה." אמר נייל. הייתה לו תוכנית להכל. הוא ידע בדיוק מה להגיד לג'ייסון.
"תספר לי!" דרש ג'ייסון ונייל חייך. התוכנית שלו עובדת טוב.
"אוקיי. לואי, הארי וזאיין בילו אצל לואי. זאיין אמר להם שהוא הולך לשירותים. אבל לא. הוא הלך לשרלוט ונישק אותה." אמר נייל.
"אבל אני ראיתי את שרלוט בוגדת בי כשהיא באה אליי, לא ראיתי את הנער אבל ראיתי איפה זה היה." אמר ג'ייסון.
"לא סיימתי. הם היו ביחד בסתר והסתירו את זה. שרלוט לא נפרדה ממך כי היא ידעה שזה יהפוך אותה חזרה ללא מקובלת וזאיין לא רצה שאף אחד יידע בגלל שאתה הכי מקובל והוא החבר הכי טוב שלך וככה הוא מאוד מקובל. הוא סיפר לי את זה ואמר לי לא לספר." נייל אמר. ג'ייסון חייך.
"גם אם הייתי מאמין לך הייתי שונא אותך." אמר ג'ייסון.
"מה?" שאל נייל לא מבין על מה ג'ייסון מדבר.
"תראה אני מאוד רוצה לדעת עם מי שרלוט בגדה בי וגיליתי. ולא זה לא זאיין. היא בגדה בי עם ברנדון. וגם אם מה שסיפרת לי אמיתי והוא לא, לא עושים דבר כזה לחבר. גם אם זה סוד כזה, סוד רע לא מספרים אותו כי זה יפגע בחבר. לא משנה מה הייתי מגלה עם מי שרלוט בגדה בי וגיליתי. אתה בעצמך יודע שהייתי מגלה אז סתם ככה לא היית בא. רצית לסכסך ביני לבין זאיין. עכשיו תעוף מהבית שלי ושלא תעז להתקרב אליי או אל זאיין או אל הארי או אל לואי או אל ליאם או אל שרלוט." אמר ג'ייסון. נייל היה בהלם, הוא לא ידע כיצד ג'ייסון יודע את האמת.
"איך אתה יודע את האמת?" שאל נייל.
"ליאם שלח התקשר אליי וסיפר לי מה אתה מתכנן לעשות. אתה מזלזל בילד יותר מידי." אמר ג'ייסון. נייל הבין שלא היה צריך לזלזל בליאם. הכל נהרס לו. כל התוכנית שלו.
"ונייל," אמר ג'ייסון.
"מה ג'ייסון?" שאל נייל.
"אתה יודע החלטתי לסלוח לשרלוט. אני והיא לא נחזור להיות ביחד בזה אני בטוח אבל אני והיא נהיה ידידים. ואני אדאג שהיא תדע את האמת. שאר הבנים יודעים. ותגיד לברנדון לבטל את מה שהוא צריך לעשות. אתה לא הצלחת לגרום לי לחשוב שזה היה זאיין אז למה שהוא יסכסך בין הארי לשרלוט, הא?!" הוא אמר לנייל. נייל לא מתכוון לוותר על שרלוט גם אם יעשה את כל זה בעצמו.
"אני אגיד לו." אמר נייל.
"יופי," השיב ג'ייסון.
"ואני לא מתכוון לוותר על שרלוט ממש לא. אני אשיג אותה. אתה עוד תראה. כולכם תראו." אמר נייל והלך משם. ג'ייסון חייך והתקשר אל ליאם.
"הלו?" ענה ליאם.
"היי ליאם זה ג'ייסון. צדקת." אמר ג'ייסון.
"תודה שלא חשבת שאני משקר. ותודה שהזהרת את נייל מלהתקרב אליי או אל זאיין או אל לואי או אל הארי או אלייך או אל שרלוט." אמר ליאם.
"אין בעד מה. והוא לא הולך לוותר עליה." אמר ג'ייסון לליאם.
"מה?" שאל ליאם.
"נייל לא יוותר על שרלוט. אני לא יכול לעשות יותר. מצטער." אמר ג'ייסון.
"אל תצטער." אמר ליאם.
"להתראות ליאם." אמר ג'ייסון.
"להתראות ג'ייסון." אמר ליאם וג'ייסון ניתק את השיחה.
****************************
"מה התוכנית?" שאל לואי.
"הולכים לשרלוט ומשכנעים אותה לא לצאת עם נייל." אמר ליאם.
"אבל מה עם ג'ייסון?" שאל הארי.
"טיפלתי בזה. ג'ייסון לא האמין לנייל." אמר ליאם.
"מתי הספקת?" שאל זאיין.
"אחרי שהלכתי מנייל." ליאם אמר.
"מה עשית?" שאל לואי.
"התקשרתי אליו ואמרתי לו הכל." אמר ליאם.
"אז בואו נתקשר לשרלוט." אמר הארי.
"רעיון טוב. תתקשר." אמר ליאם והארי התקשר. היא לא ענתה ואחרי כמה ניסיונות של הארי היא ענתה ולפני שהארי הספיק לומר לה משהו היא אמרה לו "אל תתקשר אליי יותר ואל תדבר איתי בחיים." אחרי שהיא אמרה זאת היא ניתקה. "נו?" שאלו כולם.
"היא ענתה לו ואז היא אמרה לי לא להתקשר אליה יותר ולא לדבר איתה בחיים אני חושב שבנוגע אליה נייל הצליח." אמר הארי ודמעות הצטברו בעיניו. "ועכשיו לא רק שהיא יוצאת עם השובר לבבות הכי גדול היא שונאת אותי."
"יהיה בסדר." אמר זאיין.
"לא! כלום לא יהיה בסדר. וזאיין גם אתה צריך להיות עצוב כי היא יוצאת עם מישהו שהוא לא אתה ולא משנה מה תגיד אתה לא מסוגל להסתיר את זה. זו עובדה שאתה מאוהב בה מאז שאתם מכירים." אמר הארי לזאיין. הארי צדק בנוגע למה שזאיין מרגיש. זאיין באמת אהב את שרלוט אבל הוא התייחס אליה כאילו הוא שונא אותה מתוך עצב שהוא חשב שהיא, הנערה המדהימה, לעולם לא תהיה שלו, הנער הלא מדהים. בעיקר אחרי שהיא התחילה לצאת עם ג'ייסון.
"אני לא מאוהב בה! היא חמודה אבל אני לא!" אמר זאיין.
"אתה שקרן גרוע זאיין." אמר לואי וזאיין נאנח. "בכל מקרה הבחור היחידי שאני רוצה שייצא אי פעם עם אחותי זה אתה."
"באמת?" שאל זאיין.
"ברור." אמר לואי. "לא שברת את הלב לאף בחורה." הארי וליאם צחקו.
"שקט!" אמר זאיין. "טוב צריך תוכנית."
*****************************
נייל היה מבסוט. החלק עם שרלוט בתוכנית הצליח. אמנם השאר לו אך לא אכפת לו. והוא אמר לברנדון את מה שג'ייסון אמר לו לומר לברנדון. "אני אוהב אותך." אמר נייל לשרלוט ונישק אותה.
"גם אני אותך." היא אמרה לו ונישקה אותו. היא אוהבת אותו, שונאת את הארי וכועסת על לואי. נייל בהחלט מאושר. מאוד. לא אכפת לו מכלום, העיקר ששרלוט תהיה שלו לעד. הוא יהיה מאושר איתה.
המשך יבוא…


תגובות (4)

יואווון מושלם תמשיכיייי

15/07/2014 03:19

זב בהחלט מושלם, אני לא רוצה שתמשיכי כדי שלא יגמר! את מדהימה גם ומוכשרת ללא ספק!

15/07/2014 08:15

תמשיכיי:))

15/07/2014 11:25

המשכתי♥

03/08/2014 06:08
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך