זהירות,תשוקה!-פרק 2#

09/11/2015 853 צפיות אין תגובות

למי שלא הספיקה לראות זה הפרק הראשון..

https://www.tale.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%99-%D7%A0%D7%95%D7%A9%D7%90/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%9E%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%A1%D7%9E%D7%99%D7%9D/%D7%96%D7%94%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%A7%D7%94-%D7%A4%D7%A8%D7%A7-%231%2b%D7%94%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%94.html

________________________________________________________________

" אלמה אני נשבעת לך שבא לי לעוף מהעבודה המזדיינת הזו " אמרתי ולגמתי מכוס הקפה שלי.
" אז למה את לא עוזבת? " היא שאלה.
ומי יממן אותי? את?" ציחקקתי והיא קמה ממקומה.
"לאן?" שאלתי בעצבות שהיא הולכת.
" דייגו התקשר,אמר שהוא רוצה לראות אותי.. אני חוזרת אליו קצת.." היא אמרה ונישקה את מצחי.
" טוב.. תהני איתו." אמרתי וקרצתי לה.
הרמתי את כוסות הקפה וצלחות העוגה הריקות לכיור, שטפתי את הבית קצת וניקיתי אותו שיהיה מסודר, ונכנסתי להתקלח. שמתי לי את המוזיקה של הברים במקסיקו. המוסיקה בספרדית.
יצאתי מהמקלחת אחרי חצי שעה בערך, עטופה במגבת קטנה שמכסה בדיוק מה שצריך.
" שלום מריה." שמעתי קול גברי מאחורי.
" מה זה, מי אתה?" אמרתי והתקרבתי למגירה שליד השידה בסלון.
" את מחפשת את זה? זה לא שם." הוא אמר וחיוך נוראי נפרס על פניו.
" אבל קחי את זה, בכל מקרה הוצאתי לזה את הכדורים." הוא אמר .
" אתה הבחור מאתמול,ששפכתי עליו את הכוס ג'ין." אמרתי ונזכרתי בפניו,משום מה עכשיו הוא נראה יותר גברי מבמועדון.
" כן זה אני." הוא אמר וקם מן הספה." איך השגת את הכתובת שלי? " שאלתי בעצבים.
" אולי כדאי שתתלבשי, לא ננעים לפתוח פה דו שיחה שאת כולך ערומה." הוא אמר.
התלבשתי בזריזות ויצאתי לסלון. מחזיקה מאחורי הגב את האזיקים שהיו לי בחדר שינה.
" את חושבת שאני לא רואה מה יש לך מאחורי הגב, אבל רק כדי שזה יהיה פיירי אני אתן לך לאזוק אותי." אמר,משאיר אותי בפעם הראשונה בחיי חסרת מילים.
"קפה….. אני אשמח לכוס" הוא אמר. הבטתי בו בהרמת גבה. "סליחה? אתה לא נוגע בקפה שלי" אמרתי. "מה את מתקמצנת, כולה קפה" הוא התקדם אל עבר הקומקום במהירות, מנסה להדליק אותו. "עזוב את זה!" אמרתי והתחלתי להיאבק בידיו.
"אתה ממש חוצפן אתה יודע?" התעצבנתי. "מה את מתנפחת, כולה קפה" הוא אמר בפשטות שגרמה לי להתעצבן יותר. היה משהו מאוד מושך באופן שבו התנהג אליי. הוא הראה לי שהוא זה ששולט בי, ולא אני בו. לא הייתי רגילה לזה, אני חייבת להודות. בדרך כלל, הגברים היו נופלים לרגליי, וכל מה שהייתי רוצה הם היו מגישים לי על מגש של זהב. הוא היה בדיוק ההפך מהגברים האלה. "מה את חושבת כל כך הרבה זמן?" שאל ולגם מכוס הקפה שהכין לעצמו. "אני חושבת על איך לבעוט אותך מכאן" אמרתי בציניות. "תפסיקי להיות כל כך קשה אלוהים."
הוא אמר והתקדם לעברי. " בואי נתחיל מההתחלה,אני ג'סטין" הוא אמר. " לא קונה את זה." מילמלתי. " ועכשיו תעוף מפה אני צריכה להתארגן לעבודה." אמרתי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך