love
תהנו&^%$#$%^& ואני ממש ממש אשמח עם תגיבו מה שהיא לבשה : http://www.polyvore.com/untitled_164/set?id=123738690

זכרונות רחוקים פרק 15 1D

love 01/06/2014 854 צפיות 4 תגובות
תהנו&^%$#$%^& ואני ממש ממש אשמח עם תגיבו מה שהיא לבשה : http://www.polyvore.com/untitled_164/set?id=123738690

" דני , דני " שמעתי במעורפל קול שקורא לי.
פקחתי את עיני וראיתי את אנדרו. מחייך.
" מה ?" שאלתי בעצבנות וקמתי. מצאתי את עצמי במיטה. כנראה שהוא שם אותי שם.
" יש לי מסיבה למטה. אני אקרא לאלי ולולה שיסדרו אותך. "
" לא רוצה! מי אמר לך שאני אלך למסיבה המטופשת הזו?"
" את תלכי ותהני איתי " אמר וזעף.
שתי בנות נכנסו לחדר. הן היו לבושות בשמלות . אחת הייתה ג'ינג'ית ואחת שטנית . השטנית לבשה שמלה ירוקה והשנייה כחולה.
" אני אלי אחות של אנדרו " אמרה השטנית וחייכה אלי חיוך יפה
" אני לולה חברתה " אמרה הג'ינג'ית וחייכה אלי
" אני רוצה למות" רטנתי וקברתי את פניי בכרית
הן משכו אותי ופתחו את הארון. שלל בגדים היו שם מקופלים בצורה מופתית. לפחות חצי מהארון היה פיג'מות סטן קצרצרות. הן פתחו את המדף של התלייה והוציאו משם שמלה לבנה קצרה עם סרט ורוד מאחורה לבשתי אותה בלית ברירה.. השמלה הגיעה לעד מעל הברך ונראתה בסדר אך לא יותר , לפחות כך אני חשבתי. הן הוציאו נעלי עקב לבנות .
" אני לא נועלת את זה!" צעקתי שכולי אדומה.
" טוב. אז תנעלי את זה " אמרה לי לולה והביאה נעלי בובה לבנות.
נעלתי אותן ונעמדתי. נראיתי בסדר. הן התחילו לאפר אותי ולסדר את שיערי. לבסוף אחרי המון צעקות, בעיקר שלי הן סיימו. הן הביאו לי כתר כזה, עגילים, ושרשרת יותר נכון ענק.
" אנדרו ביקש שתלבשי את זה במיוחד." אמרה אלי ושמה לי אותו.
אחרי שהייתי מוכנה יצאנו מהחדר. האידיוט היה לבוש בחליפה שחורה עם עניבה מקטורן וכל זה.
" את מושלמת" אמר וניסה לנשק אותי אך הזזתי את ראשי והתעלמתי ממנו.


תגובות (4)

תמשיכיי

01/06/2014 20:30

תמשיכייי

01/06/2014 20:59

תמשיכי!

01/06/2014 21:12

תמשיכיי

02/06/2014 19:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך