love
תהנו!@#$%^&*

זכרונות רחוקים פרק 20 1D

love 07/06/2014 856 צפיות 4 תגובות
תהנו!@#$%^&*

" תאכלי או שאני אאכיל אותך " אמר אך משכתי בכתפיי וסירבתי לאכול.
" טוב. איך שתרצי ." אמר ולקח את הכף והכניס אותה לפי באגרסיביות. אחרי שסיימתי הכול הוא ליטף את פניי בעדינות.
" היית מושלמת " אמר וחיבק אותי חיבוק חם. התנתקתי ממנו וירדו הדמעות בקצב.
" אל תדבר איתי! יא חתיכת אידיוט שוביניסט, קוף ו.. ודפוק! " צעקתי ושמתי את ראשי בין ברכי
" אני למטה בקולנוע הביתי , עם בא לך תבואי. עם לא תישארי פה ותתמרמרי על כל מה שקרה"
למען האמת, האפשרות השנייה יותר מצאה חן בעיני אבל הוא לא כ"כ השאיר לי אפשרות בחירה. הוא החזיק את ידי וגרר אותי אל החדר של אלי. לולה פתחה את הדלת ומארי ופני היו עסוקות בלמרוח לאלי לק ולאפר אותה. שהן ראו אותי עם עיניים נפוחות עצרו הכול והורו לי להתיישב על המיטה. הן הציפו אותי בשאלות.
" איך היה? " שאלה אלי וליטפה את שיערי. לא עניתי להן. הייתי עוד המומה מהכול, מנסה לשכוח מזה אבל מה שבטוח, הדבר הזה נשאר בזכרוני וגם ישאר לנצח.
" עזבי אותה אלי, היא בטח קצת המומה מכל מה שקרה. טוב, עם הזמן זה יעבור. " אמרה מארי וחייכה אלי חיוך יפה. הכנסתי את ראשי בין ברכי וחשבתי על הכול. בחיים שלי לא דמיינתי שהפעם הראשונה שלי תהיה ככה. בינתיים פני ולולה עמדו בארון ובחרו לי בגדים. לבסוף אחרי שסתמתי את הפה כל הזמן, הייתי לבושה בסוודר חצי כתום וחצי בורדו ארוך שהגיע לי עד קצת מעל הברכיים, טייץ לבן, הבנות סידרו את שיערי לצד ופני נעלה לי נעלי תומס לבנות.
אלי באה עם צמיד של אנגליה בידה ושמה לי אותו על ידי הימנית.
" את מהממת" התלהבה מארי וחיבקה אותי, חיבוק של חברה טובה. אבל הן לא חברות שלי! אני יודעת שלא ! אני ממש מתגעגעת לליאן, למיקה, לשני, אבל הכי להיילי שהיא החברה הכי טובה שלי והחברה של נייל. . קמתי לאט מהמיטה שאני מנגבת את פניי בידי. הסתכלתי על עצמי במראה וראיתי ילדה אחת, שיש לה צבע עיניים טורקיז מיוחד שמכוסה במעטפת של אדמומיות בעיניים ושפשופים אדומים ליד . נראיתי רזה מתמיד וחיוורת. החזקתי את ידה של פני ונמשכתי על ידה למעלית ומשם לקולנוע…


תגובות (4)

תמשיכי!

07/06/2014 21:42

תמשיכי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

08/06/2014 19:18

תשמיכי

09/06/2014 00:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך