ולדה_ש
הסיפור הראשון שלי על 1D ,איך יצא ???

זמרת (1D) – פרק 1

ולדה_ש 16/07/2013 965 צפיות 21 תגובות
הסיפור הראשון שלי על 1D ,איך יצא ???

"אני מבינה, תודה רבה",אמרתי וזרקתי את הטלפון על המיטה .
"אם זה ימשיך ככה עדיף לי כבר לוותר על החלום שלי",נשכבתי גם אני על המיטה וניסיתי להבין מה לעשות.
היום היום האחרון שלי בלוס אנג'לס, יש לי סיכוי אחרון לקבוע פגישה, בעצם כבר אין טעם,עדיף שאוותר ואנסה בלונדון .
לקחתי את הטלפון והתחלתי לעבור בין אנשי הקשר אחד אחד, ואז שמתי לב לשם הארי ,החלטתי להתקשר אליו.
"מי זה?" ,ענה לי קול מהצד השני של הקו.
"אממ, הארי זאת אני קייט ,קייט הילס זוכר?", קיוויתי שהארי עדיין זוכר אותי, היינו חברים ממש טובים פעם.
"קייט!, ממש התגעגתי אליך, מה שלומך? ,אני מתערב שבקרוב אני אשמע אותך ברדיו", צחקתי מעט.
"בחלומות שלי, אני עדיין זמרת חובבנית ומה איתך הארי?", נזכרתי שגם הילד רצה להיות זמר בזמנו.
"אני בסדר, אני נמצא בלהקה", זה לא יכול להיות יותר מתסכל, קיוויתי שהוא לא ישמע את התסכול בקולי.
"מזל טוב ילד, מחר אני חוזרת ללונדון אז מה דעתך לעשות לי הכרות?",
"בשמחה קייט, אם אפשר אני גם רוצה לעזור לך להפוך לזמרת", גלגלתי עיניים, זה היה נחמד מצידו אבל בכל זאת העדפתי להצליח בעצמי, תמיד הייתי זאבה בודדת.
"תודה הארי אבל אתה מכיר אותי, אני אסתד בעצמי",
"בבקשה, לפחות תני לנסות לעזור לך", התרוממתי מהמיטה שלי ויצאתי למרפסת שהייתה לי בחדר.
"טוב הארי ,אז מחר תפגוש אותי בשדה התעופה, אני אצא משם בערך בתשע בערב",
"אין בעיה ,נתראה אז",חסר לילד שיאחר.
חזרתי לחדר וסגרתי את הדלתות של המרפסת, אני צריכה להתחיל לארוז.
כיוונתי את השעון המעורר לשעה שש בבוקר והלכתי לישון,מצפה לי יום ארוך מחר.
כשקמתי בבוקר התארגנתי ווידאתי שלקחתי את כל החפצים שלי ועזבתי את החדר שלי במלון. במבואה החזרתי את המנעול של החדר וביקשתי שיזמינו לי מונית שתיקח אותי לשדה התעופה, בדרך ניסיתי לכתוב קצת, אולי יצא שיר על מה שעברתי בL.A .
בשדה התעופה הבדיקות עברו מהר וכך מצאתי את עצמי יושבת במטוס מתכוננת לטיסה, הדיילות הדריכו את הנוסעים כיצד להשתמש במסכות הצלה והתחילה ההמראה.
אני לא חובבת טיסות גדולה לכן נלחצתי מעט, למזלי הכל עבר חלק ונשארה רק הטיסה בת 12 השעות שאצטרך לעבור,החלתתי שעדיף שאישן קצת כדי להעביר את הזמן ולאחר מכן אצפה במיני טלויזיה שיש מול הכיסא.
אחרי שנחתתי ועברתי את כל הבדיקות, ולקחתי את כל המזוודות מצאתי את עצמי עומדת מחוץ לשדה התעופה לבד.
התקשרתי להארי,"איפה אתה לעזאזל?", צרחתי לתוך הטלפון.
"אני בדיוק בדרך לשדה התעופה, תרגעי בבקשה, אני ממש מצטער אבל רציתי להפתיע אותך אז לקח לי יותר זמן משציפיתי", להפתיע אותי?, מה הילד מתכנן הפעם?.
"למה את מתכוון?", אמרתי ואז בדיוק עצרה מולי מכונית פרארי שחורה מהממת, העדשות היו כל כך כהות שלא יכלתי לראות מי נמצא בפנים, מהמכונית יצא גבר צעיר.
"הארי?!", קראתי בהפתעה, הוא ממש השתנה מהפעם האחרונה שראיתי אותו.
"קייט!, וואו ממש השתנת", הארי סקר אותי מכף רגל ועד ראש,
"אני זאת שאמורה להגיד את זה", אמרתי וצחקתי, הארי לקח את המזוודות שלי והכניס אותן לתא המטען של המכונית.
"טוב קייט ,מוכנה לנסוע ,התחנה הראשונה היא הבית שלי", הנהנתי ונכנסתי למכונית, הארי נכנס אחרי, פתאום אור חזק סינוור אותי, אבל לא היה לי זמן לגלות מה זה היה כי הארי התחיל לנסוע ובמהרה יצאנו משדה התעופה.
כשהגענו לבית של הארי לא הבנתי איפה אני נמצאת, זה היה יותר ארמון מאשר בית, התקדמנו לדלת וכשפתחתי אותה דמות קפצה עליי וחיבקה אותי, הסתכלתי עליה וזיהיתי מיד את אחותו הקטנה של הארי.
"שלום טליה, מה קורה ילדה ,התבגרת", אמרתי וחייכתי.
"קייט את לא מאמינה כמה אני מתרגשת שחזרת, ממש התגעגתי אליך", טליה חיבקה אותי ממש חזק וצחקה.
"גם אני התגעגתי טל-טל (שם החיבה של טליה -הערות המחברת), אני רואה שלא ממש השתנת, לעומת הארי", הסתכלתי על כל אחד מהם לכמה שניות.
"למה את מתכוונת קייט?", שאלו שניהם יחד.
"אני מתכוונת שתמיד חשבתי שיתאים להארי להיות הזאב בגלל השם שלו, אבל בסוף הוא הפך לכבשה", טליה צחקה והארי הוציא לי לשון וגרם לי גם לצחוק.
עזבתי את טליה והתחלתי לסייר בתוך הבית, נכנסתי לסלון הענקי," בפעם האחרונה שהיית בבית שלך הארי ,לסלון היתה סלידה מספות עור ומפלזמות ענקיות, הוא גם לא חיבב שטיחי פרווה במיוחד", אמרתי וחייכתי, הסלון היה מדהים ביופיו, ספות עור שחורות וגדולות, פלזמה ענקית שהייתה תלויה על הקיר ומתחתיה שולחן שעליו עמד הממיר וה-DVD, היו כמה עציצים ליד ובאמצע היה שטיח פרווה חום-אדמדם.
"הוא שינה את דעתו, הוא החליט שהכיוון המודרני יתאים לו יותר",אמר הארי וצחק.
הזמנו פיצה וראינו את הסרטים האהובים עלי ועל הארי עד השעה אחד בלילה.
"אני מניח שאת עייפה קייט ,אני אלווה אותך לחדר שלך, בבוקר יבואו החברה ונוכל ללכת לאיזשהי מסעדה לאכול", אני והארי התרוממנו מהספה והוא הוביל אותי לקומה השניה לחדר שנמצא בסופו של מסדרון ארוך.
"תודה הארי, זה נשמע ממש נחמד", הארי פתח את הדלת וראיתי חדר שינה מהמם עם מיטה ענקית שהיו עליה מצעים כחולים כשמיים, לידה הייתה מראה ענקית ושידה בצבע של החול, שמתי לב שבצד היה גם חדר שירותים עם מקלחת וג'קוזי ובצד היה גם מיני מקרר.
"הארי שדדת בנק בשבילי או משהו", הארי צחק ומשך בכתפיו, הוא יצא מהחדר וסגר את הדלת.
הלכתי אל המזוודות שלי שהיו בפינת החדר והחלפתי בגדים, אני אפרוק אותן מחר חשבתי לעצמי. קפצתי על המיטה והדלקתי את המזגן, התעטפתי בשמיכה וניסיתי להירדם, מעניין איך יהיו החברים של הארי, האם אני אמצא חן בעינייהם?, המחשבות הציפו אותי ולאט לאט נרדמתי.


תגובות (21)

זה ממש יפה!!! את מכניסה אותי לסיפור עם לואי, נכון?????
ממש יפה, תמשיכי!!!

16/07/2013 06:41

100מם אני רוצה המשך הרגע!!! המשך! המשך!

16/07/2013 06:43

התחלתי לכתוב, יהיה המשך בערב

16/07/2013 06:45

לא בערב אני רוצה עכשיו לפתוח הפגנה???

16/07/2013 06:47

אבל לוקח מלא זמן לכתוב את זה… >< ,בערב אני אפרסם

16/07/2013 06:48

הפגנה מאוד חשוב על מה רוצים עוד פרק מולדה!!! יאאלה בננות!!!
הפגנה מאוד חשוב על מה רוצים עוד פרק מולדה!!!
הפגנה מאוד חשוב על מה רוצים עוד פרק מולדה!!!
הפגנה מאוד חשוב על מה רוצים עוד פרק מולדה!!!

16/07/2013 06:48

כבר פתחתי יאללה מי באה לעזור לי???
הפגנה מאוד חשוב על מה רוצים עוד פרק מולדה!!!
הפגנה מאוד חשוב על מה רוצים עוד פרק מולדה!!!
הפגנה מאוד חשוב על מה רוצים עוד פרק מולדה!!!
הפגנה מאוד חשוב על מה רוצים עוד פרק מולדה!!!

16/07/2013 06:49

יייייששששש הוספת אותי!!!!!
יצא ממש חמוד ומצחיק…
תמשיכי מהמם!!!!

16/07/2013 06:53

בננות אתן עוזרות לי או לא??

16/07/2013 06:58

חחח, אני כותבת את זה עכשיו, אני אנסה להעלות בערב, או מחר בבוקר

16/07/2013 06:59

את תנסי להעלות את זה עכשיו כי אם לא אני ממשיכה בהפגנה החמודה שלי

16/07/2013 07:01

אבל עוד לא כתבתי את זה >< ,תחכי לערב או למחר!!!

16/07/2013 07:02

אין לי סבלנות……….. ואני צמה אז כשאני קוראת זה מעביר לי את הצום

16/07/2013 07:08

חחח שירה אז תקראי דמדומים :)
וולדה הסיפור מאוד יפה 3>
מחכה להמשך ;)
המשך צום קל :-*

16/07/2013 07:16

תודה

16/07/2013 07:17

זה מושלמושששששששששש
תמשייככייייי
זה מהמם(:
אז להמשיייךךך(:
לאב יוו

16/07/2013 07:28

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך ;)

16/07/2013 07:51

זה מהמם תמשיכיי

16/07/2013 07:53

ואווווו הממששךךך דחוווףף !!

16/07/2013 08:33

סיפור מושלם!
תמשיכי מהר כי אם לא…
לאב יו

16/07/2013 09:38

וואוווו סיפור מהממםםםם
אני רוצה שתמשיכי עכשיו, הרגע, השנייה, הדקה חחח
אני מחכה להמשך דחוףףףף
אוהבת שירוש……

16/07/2013 09:46
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך