ולדה_ש
אמשיך בקרוב ^^

זמרת (1D) – פרק 2

ולדה_ש 16/07/2013 987 צפיות 13 תגובות
אמשיך בקרוב ^^

קייט קומי ,כבר תשע בבוקר", פקחתי את עיניי וראיתי את טליה מולי.
"אני קמה, איפה הארי?",אמרתי והתרוממתי לאט מהמיטה, קצת מטושטשת כי רק קמתי.
"הוא מחכה לך למטה, אנחנו נוסעים למסעדה , שם נפגוש את שאר חברי הלהקה", קפצתי מהמיטה ורצתי למזוודות שלי, חיפשתי תלבושת יפה אבל לא היה לי זמן אז התפשרתי על שורט שקניתי בL.A והיה לו את דגל אמריקה וחולצה חופשיה מחוררת.
"ככה מתלבשים באמריקה?", הנהנתי לעבר טליה ולקחתי את המסרק שלי מהמזוודה,השיער השטני הארוך שלי היה מלא קשרים ונראה זוועה.
"מגניב, הלוואי והיה לי את השורט הזה, יש לך אחד שאת לא צריכה",נדתי בראשי והמשכתי לסרק את שערי עד שכל הקשרים נעלמו, לאחר מכן הוצאתי את תיק האיפור שלי ולקחתי את האיילינר ועשיתי לעצמי קו דק מסביב לעיניים.
"אפשר גם לי?", הנהנתי ואיפרתי גם את טליה,"אז אנחנו מוכנות?",
"אנחנו מוכנות!", אמרה טליה ומשכה אותי ליציאה.
אני,הארי וטליה התישבנו במכונית שנסענו בה אתמול ויצאנו לדרך, נסענו כחצי שעה והגענו למסעדה כפרית נחמדה.
"החברה מחכים לנו בפנים", אמר הארי עם חיוך משועשע על פניו, פתחתי את הדלת ונכנסתי בלי לחשוב פעמיים.
"הנה הארי, סוף סוף", אמר אחד הבנים שישב בשולחן בפינת המסעדה, הם היו רחוקים ולא ממש ראיתי את הפנים שלהם אבל משהו בהם גרם לי להיזכר בכתבה שקראתי, על להקה כולשהי.
התקרבנו לשולחן ופתאום קלטתי שהארי והבנים האלא ב1D,"אתה יודע הארי, אני לא נוהגת לעקוב אחרי כל הלהקות החדשות האלא ואני די מנותקת מהמציאות רוב הזמן",הוא הנהן בצפייה,
"יכלת להגיד לי שאתה ב1D ",אמרתי ועשיתי פרצוף חמוץ, הארי צחק .
"אז זאת קייט המפורסמת, מה שלומך ?,אני זאין", זאין לחץ לי את היד ופינה לי מקום לשבת.
"אני לא הייתי מגדירה את עצמי כמפורסמת אז אני מניחה שהארי חפר עליי",זאין ושאר הבנים הנהנו,
"האמת שאת כן מפורסמת או לפחות בתחילת הדרך",הבטתי בזאין מופתעת והוא זרק לי את העיתון של הבוקר, הכתבה בעמוד הראשי הייתה עלי ועל הארי כשהוא אסף אותי בשדה התעופה, הייתה שם תמונה שלי כשנכנסתי למכונית, אני מניחה שזה מסביר את האור המוזר שראיתי.
"החברה החדשה של הארי?", הרמתי גבה,"אני חושבת שאתם מתאימים ,ככה גם תהיי אחות שלי",אמרה טלי וחייכה חיוך ענקי.
"אממ…ממש מצטערת לנפץ את החלומות שלך טל-טל ,אבל אני לא חושבת שהכבשה רואה בי משהו יותר מידידה",טליה והבנים צחקו, הארי לעומת זאת הסמיק טיפה וחייך.
"האמת קייט לא חושב שאכפת לי, זאת החלטה שלך", הפעם אני זאת שהסמיקה.
"אני מעדיפה לא לקבל החלטות על בטן ריקה, אז מה אוכלים", אמרתי ועשיתי קולות שיראה כאילו הבטן שלי מקרקרת, הבנים קראו למלצר שיבוא לקחת הזמנות
"אני חושב שנזמין את הספיישל בשר, מה לכן בנות",התבוננתי בתפריט והבטתי בטליה, נראה שגם היא לא ידעה מה להזמין,נאנחתי.
"אני אקח סלט חלומי ומוקפץ ירקות ,אותו דבר בשביל טליה", היא הסתכלה עליי וחייכה.
"נשמע טעים",אמרה, הבטתי לרגע בהארי, הוא התכוון למה שהוא אמר?.
"לא ממש עשינו היכרות, אני נייל וזה לידי הוא ליאם וליד זאין יושב לואי", הסכלתי על הבחור הבלונדיני שישב מולי והחזרתי לו חיוך קטן, ואז המלצר בא עם האוכל שלנו.
אחרי שאכלנו רצינו ללכת לטיול קצר סביב האזור."סורי אבל אילנה תהרוג אותי אם אני לא אזוז", לואי עזב אותנו והלך למכונית שלו,"ולי יש פגישה עם ליאן", וכך גם ליאם עזב אותנו.
טליה רצתה לחזור הביתה ואמרנו שעדיף שכל אחד ילך לדרכו, נפרדתי מנייל וזאין ונסעתי עם הארי וטליה הביתה,יותר נכון לבית של הארי.
"מה דעתכם שניקח טבילה בג'קוזי?", שאלה אותנו טליה כשעצרנו מול הבית.
"לי זה נשמע לא רע", אמרתי ויצאתי מהמכונית וטליה והארי אחרי,"אז זה מוסכם ,עכשיו כולנו בואו נחליף בגדים ונהנה קצת בג'קוזי שבמרפסת",טליה גררה אותי לחדר ונעלה את הדלת.
"אני חושבת שעדיף לך ללבוש את הורוד, הוא מתאים לך", טליה ואני לבשנו בגדי ים ,לאחר מכן יצאנו למרפסת, הארי כמובן כבר היה שם.
אני וטליה נכנסנו היא התחילה להשפריץ עלי ועל הארי מים, הארי החזיר לה והרטיב את כולה ושלושתינו צחקנו, אז מישהו התקשר לטליה.
"יובל ואני הולכות לקניון ,נתראה",היא יצאה והשאירה אותנו לבד.
"אז מה את חושבת על החברה?", שאל הארי ושבר את הקרח.
"הם ממש נחמדים,אני מחבבת אותם, יחסית לכוכבים הם לא סנובים או גאוותנים, אני מניחה שאסור לשפוט ספר לפי הכריכה", הארי חייך.
"תגיד…, היית רציני עם הקטע הזה מקודם במסעדה, זה שאמרת שלא אכפת לך אם נהיה ביחד", הרגשתי איך הפנים שלי מאדימות.
"כן, הייתי רציני, אני מניח שתמיד הייתי די דלוק עליך קייט, את בחורה ממש מתוקה", הסתכלתי לו בעיניים והתקרבתי אליו לאט לאט עד שהפנים שלנו היו במרחק של סנטימטר…


תגובות (13)

יששש צירפת אותי תודה מהמם תמשיכי מהר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16/07/2013 13:34

המשך!!!!

16/07/2013 13:35

אומייגוד זה מושלם! זה פאקינג מושלם!
תמשיכי דחוף ואני מתה על הסיפור הזה כבר עכשיו <3
לאב יו

16/07/2013 13:35

מחר…

16/07/2013 13:35

ואז טליה הפריעה טםטםטםטם
חחחחח תמשיכייי

16/07/2013 13:36

לאלאלא תמשיכי עכשיו!!!!
אוי הם כל כך חמודים 3>
תעשי שהם יהיו ביחד 3>
לאאב יוו :-*

16/07/2013 13:36

אמג אמג אמג אמג אמג אמג מושלםםםםםם
תמשיכיייייי
זה המממםםםםםםם
לאב יוו

16/07/2013 13:42

טנקס אני אנסה להעלות פרק מחר בצהריים או בערב

16/07/2013 13:43

חמוווד ממש אהבתי
מהמם ותמשיכי בקרוב ( הדמות שלי ממש חמודה תודה)
מהמם

16/07/2013 13:43

אממ… אפש רלבקש מכן גם לקרוא את הסיפור של דיאנה (חיי מלאים צרות), אני חושבת שהוא ממש נחמד ואשמח אם תקראו אותו וממש תודה על התגובות,אני אמשיך מחר
לאב יו♥♥♥

16/07/2013 13:48

לא תמשיכי היום רק עוד פרק אחד פליזוש!!!!

16/07/2013 13:50

אני אנסה אבל רוב הסיכויים שאני אעלה אותו ב12 בלילה אז אף אחד כבר לא יקרא, תנסי להתאפק עד מחר אוקיי?

16/07/2013 13:52

מושלםםםםם

16/07/2013 13:58
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך